Spring naar bijdragen

vrijdag 19 december


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 369
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gezellig zooitje weer zo.
Ik ben iets gekalmeerd. Fijn. Zo mn bedje maar es opzoeken. Denk ik dan toch.

Geer, ik sportte heel veel toen ik net gestopt was. Als ik uit mn werk kwam was een moeilijk moment. Ik begon meestal tegen vijven met mn eerste pilsje. Dus nu kwam ik thuis, smeet mn werktas in de hoek en ging naar de sportschool. Wel fijn hoor, kreeg er een heerlijk strak buikje van. Heb onlnags abonnement maar opgezegd na 10 maanden voor Jan L*L betaald te hebben. Buikje iets minder strak nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwemmen in een bad vol trots, schuimend van zuivering en schitterend van helderheid... laat je niet gek maken hoor Wingchun, je lijf mag best even reageren en je geest ook, ze weten niet wat hun overkomt nu: zoveel extra zuurstof en water... zweet het er maar allemaal uit vannacht :lips:

Ook weltrust voor de Rat en de rest :D:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weltrusten Kaia en alle anderen:-) Slaap wel, heb fijne en/of woest dromen en morgen worden we allemaal wakker ZONDER KATER. Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...