Spring naar bijdragen

Zondag 21 december


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
wingchun

You talking to me Har?
B)



Het gaat goed.


Ik ben rustig, open, energiek, welgeluimd en in opruim-modus.


Ik weet waar Abraham de mosterd haalt.


En Sarah de kroketten, for that matter.


Mocht het lastig worden, dan wordt het lastig


Zo niet, dan niet.




The world is my oister.
:D

....effe geen woorden oké?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zoals een of andere ouwe griek al zei: non blaterare sed polire.
Dat betekent, niet lullen maar poetsen.

Dus ik heb de bus ouderwetse vim gepakt en ben verwarmingselementen aan het schrobben gegaan.
In tijden van onrust vind ik dat soort karweitjes waarvan je meteen resultaat ziet, wel zo prettig. (Kun je nagaan dat dat wel echt nodig was.)

En de honden liggen ook weer uitgeteld in hun mand na een koude wandeling.

Har ik kan me je verlangen naar een echte knuffel goed voorstellen. Dat heeft toch bijna iedereen wel eens?
Menselijk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: wat ontzettend leuk wat je doet voor de buurt. Het zijn de kleine dingen die 't 'm doen.... Dat is gewoon zo. En mensen zoals jij die pakken dat gewoon op, ondanks alles!!! Dikke compliment.

Wingchun: slinger eens zo'n kroketje naar mij...

Har: hierbij een hele warme dikke knuffel van mij. Virtueel ja ik weet het. Ik lees over eenzaamheid en alleen zijn. Je bent maar zo alleen als dat je je alleen gaat voelen.
Ik zou me ook zomaar eenzaam kunnen voelen, maar ik weiger daar gewoon aan toe te geven.
Kan je zeggen dat ik er geen rede toe heb, ok dat kan.
Ik werk me vandaag het apezuur voor heel mijn gezin, die overigens allemaal weg zijn hoor.
Ik speel voor chauffeur, ik was, strijk, maak eten, knutsel voor de kerst, ruim op, ruim nog meer op en repareer. Iets voor mijn werk, iets voor zus en voor zo, telefoontjes, briefjes.... druk, druk op mijn vrije dag. Nee niet eenzaam.... maar ik zit ook alleen.

Zo weer in de auto en weer een clubje ophalen.

Maar ik hecht toch veel waarde aan jullie hier, het forum.
Kan ik toch wel even mijn gedachte kwijt.
Je leert mensen kennen en spreekt met mensen.

Loop op je eigen schoenen.

Ga je weg die voor jou is weggelegd en accepteer dat.

Het leven is niet makkelijk en ik begrijp heel goed waarom mensen aan de drank etc. gaan.
Niet durven leven ......

Leven met lef: borst vooruit en zeggen 'hier ben ik', 'de enige echte'.

Sterkte allemaal, het is een lastige dag vandaag, de kortste dag, vanaf nu zal het beter gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat schiet inderdaad niet op Ferry, en vooral niet dat je het even meldt. Wie kan hier wat mee? Niemand dus. Onrust nog even aanwakkeren terwijl iedereen nou juist bezig was om die wat te sussen? Alleen dat we weten dat je ook zo goed bent geweest om haar op te bellen.
Dit leert me dat ik mijn irritatie over zinloze postingen zoals de jouwe zojuist, heel zorgvuldig onder ogen zal moeten zien.
En daar log ik dan maar weer voor uit, een leermoment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ik zal me hier ook ff voorstellen, maar ik heb ook al wat neergezet bij wie is wie.
Gisteren dus me aangemeld, na weekje stevig doordrinken is dit me eerste dag nuchter, bibber bibber, koud warm, jullie weten wel waar ik het over heb.
Heb vandaag nog ff inkopen gedaan aan de hand van de vele tips die hier al staan.
Heb nu dus valeriaan, Vitamine b (biergist mag toch wel?, en ook valdispert extra sterk, rooibos kruidenthee en frisdrankjes. Ook inkopen gedaan voor een gezonde maaltijd maar denk dat ik vandaag nog geen hap door me keel krijg.
Ik weet niet waar ik aan begin, hou het normaal niet langer als 3 dagen vol, maar ik ben er zo ontzettend klaar mee, maar ben zo bang het me in no-time weer in zijn greep heeft.
Ik wil gezond worden en van me depressievietijd af, op zich heb ik een leuke baan en ga zeer binnenkort promotie maken, en ik heb best dingen in me leven die leuk zijn of waar ik trots op moet zijn, maar ik voel gewoon niets, blijdschap, geluk, lachen ik weet al bijna niet eens meer hoe het voelt.
Ik snap dat ik hier eigenlijks niets nieuws vertel maar ik weet het ook niet meer, ik hoop hier veel kracht uit te kunnen halen, het is in ieder geval fijn om hier veel dingen van andere te herkennen, en om veel tips te kunnen lezen.
Nou ik heb wel ff genoeg lopen zeuren, groetjes allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allen

Heel wat draadjes gemist zie ik, ken ook niet iedereen, maar zie veel draadjes en connecties en soms heftig en soms lekker veel blabla. Kan het soms allemaal niet volgen ook. Vandaag twee weken in de helderheid terug, veel energie, soms teveel, wat een valkuil kan zijn omdat ik mezelf snel voorbij ga rennen. Euforisch is ook tricky want je gaat zo snel denken van ach zo erg is het allemaal niet. Afgelopen vrijdag een feestje georganiseerd, balen dat de sociale context toch moeielijk blijkt, het rare is dat je er dan plots zo over na gaat denken, smoesen verzint, er in vast loopt. Voor het proostmoment toch 2 glazen gedronken, maar afgesloten met frisjes een kop thee. Voelde me er zeker niet goed bij, die twee drankjes, erg bewust van hoe het ging, maar niets uit de hand gelopen en lekker helder gebleven wat ook wel een overzinning was. Lekker weg met de kerst, boeken, kranten, huisje, en hopelijk heel veel thee.

Iedereen fijne dagen gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonio,welkom!
Herkenbaar? Ja!
Je bent in ieder geval goed voorbereid, met die lijst!
Zet hem op. Het is zéker de moeite waard!
Kom hier schrijven als je het even niet zo ziet zitten..
Natuurlijk ook als het toppie gaat :D
Je gaat goed voor jezelf zorgen.. Mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net zoals An gewoon heel druk bezig met andere dingen. Ik kan Blacky nu ook niet helpen. We zijn er voor haar als zij dat kiest.

Ze heeft een aantal tel. nummers die ze kan bellen en ze heeft m.i. goede adviezen gehad (crisisdienst, noodtelefoon, enz.). Meer kunnen we niet doen.

Ik heb braaf vanmiddag al mijn kerstkaarten zitten schrijven, mijn Menu gemaakt voor Kerstmis en de boodschappen geplanned, ondertussen voor zieke Dochter gezorgd, en eten gemaakt, dus lekker nuttig bezig geweest.

In Word ben ik aan het vogelen voor een mooi Kerstmenu (is me werruk om dat aan de mensen te leren maar hihi nou zelluf nog iets moois maken).

En ik moet zo het imperiaal (draagrekje) monteren om de fiets van Dochter op te halen die bij vriendje staat waar ze dubbelklapte van de kramp. Ik vermoed dat ze ongesteld moet worden, ze is 11,5 en ligt als een zielig hoopje in bed. Ouders van vriendje kunnen wel helpen tillen en hier vraag ik de buren wel even.

Maar éérst eten.

Nou een praktisch Houtje groet jullie allen maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...