Spring naar bijdragen

Zondag 21 december


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wingchun wat fijn om te lezen dat jij het zo goed doet, ongelooflijk hè dat je daadwerkelijk zo sterk was die eerste te laten staan op die eerste dag, en dat je dat sindsdien nog steeds doet... je doet je naam eer aan en bent jezelf aan het overwinnen! Pats op je billen en poetsen kreng :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kom midden tussen de postings binnenvallen, met alleen positief nieuws, maar het gaat niet zo goed met Har, begrijp ik. Weet alleen niet precies waarom, heb nog niet bijgelezen.
Har, ik vond je psoting van vanmrgen mooi; ik word rustig van die muziek. Tip: ga naar Zwolle, naar de ijssculputeren waarover ik van de week schreef. Mooi, adembenemend. We zijn er een paar keer rondgelopen en elke keer zie je weer een nieuw detail. Trek wel wat warms aan, het is er -8 graden!
Blacky, :present: Ik leef met je mee!
Tapas: ik heb je posting van RET afgedrukt en ga ermee aa de slag in m'n dagboek. Zal me zeker helpen meer inzicht in mezelf te krijgen teneinde mijn denken en handelen te begrijpen en te veranderen in positieve zin, ipv weer te vervallen in oude, verkeerde gewoontes.
Dat laatste gaat trouwens goed: geen trek, geen drank :D !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...