Spring naar bijdragen

Zondag 21 december


Har

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
FloortjeII

Kirky, we hebben ruzie.




Men weet hier hoe naar ik kan zijn. Ik kan daar bijna om huilen.

...ben maar rustig naar Floortje, ik lust je rauw! Je hebt toch wat tegengas nodig? Zal je helpen effe te relativeren...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeden avond allemaal

nacht werken doorstaan. Was vanmorgen half 8 weer thuis. Paar uur geslapen en net weer in slaap gevallen op de bank. Het is echt vermoeiend, maar goed, nu lekker een weekje vrij. Ga nu even het draadje van gisterenavond en vandaag lezen. Misschien tot strakkies, weet niet hoeveel jullie geschreven hebben he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat ik nog geen antwoord heb gekregen op mijn vraag van gisteren. Ying van blacky is dood, ik neem aan dat het een huisdier is is het een kat?? jongens aan jullie reactie te lezen kennen jullie het beestje en wat is er precies gebeurd. Misschien reageer ik weer te laat en word het vandaag beschreven op het draadje, ik ga wel even verder lezen. Maar goed wat voor beessie het ook is het is altijd heel naar afscheid van je dier te moeten nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ik wil even kwijt dat ik je bijdragen verwarrend, ongenuanceerd en niet helpend vind.
Ik weet niet wat er loos is maar ik hoop dat eens na wilt denken waarom het zo overkomt bij mij.
Het geeft mij de neiging om maar helemaal niets meer te zeggen, je neemt het toch niet serieus.

Ik ga nu eerst maar even de hond uitlaten... zo terug.

Sterkte voor iedereen die het nu moeilijk heeft.
Doe het goede en het wordt beter, echt!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
water

Har, ik wil even kwijt dat ik je bijdragen verwarrend, ongenuanceerd en niet helpend vind.


Ik weet niet wat er loos is maar ik hoop dat eens na wilt denken waarom het zo overkomt bij mij.


Het geeft mij de neiging om maar helemaal niets meer te zeggen, je neemt het toch niet serieus


:heart:

Besef dan maar dat jij die vraag nu eigenlijk aan jezelf stelt. Wil JOU daar succes bij wensen en dat meen IK werkelijk. Voor wat het waard is: ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal,

Ik kom ook nog eens langs. Veel heb ik niet gedaan vandaag. Mijn wassen natuurlijk en mijn bed verschoond, lekker gedoucht, schone pyjama aan en veel gesnotterd.

Ik lees binnenkomend dat Blacky en Floor het zwaar hebben. Heel veel KMW voor jullie.
Misschien zijn er ook nog anderen die het moeilijk hebben met de drank. Ook voor jullie veel KMW.

Alcohol creëert alleen maar problemen.

Ik hang nog wat aan de computer, maar verwacht geen actieve bijdragen van me. Ik voel me gewoon mottig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS


Ik hang nog wat aan de computer, maar verwacht geen actieve bijdragen van me. Ik voel me gewoon mottig.

Van mij mag je een vlindertje zijn, laat iig je vleugeltjes wapperen :) Somberheid is zoo verkeerd en zo niet nodig, tis alleen maar een herhaling van zetten. En dat weet je toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...