Spring naar bijdragen

Zondag 21 december


Har

Aanbevolen berichten

Blacky, en je bent zeker de moeite waard, meer dan dat. Ik waardeer je zeer!! je hebt gewoon ontzettend veel voor je kiezen gehad en dat is voor bijna niemand te dragen, dus ben je zeker geen loser als het je nu even niet lukt! je hebt het al langer volgehouden dan menig mens gekund had. Dus neem jezelf alsjeblieft niet kwalijk dat het nu niet meer gaat, maar zoek wel hulp want je kan het nu even niet meer alleen

dat is geen schande Blacky, dat is menselijk, en jij bent ook maar gewoon een mens zoals ieder ander, geen wonderwoman, geen kouwe gevoelloze kikker, geen robot, gewoon een mens van vlees en bloed met gevoelens een een veel te vol bord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie, mooi wat je schreef over die innerlijke kracht, en ook herkenbaar.. mag van mij soms wel wat minder wat die kracht betreft ;) want als die eenmaal ten negatieve gedraaid is dan is het verdomd hard werken!!

Gisteren vloog ik weer tegen het plafond qua gevoel, oftewel 'ongedoseerde innerlijke kracht ten negatieve gekeerd'. Uiteindelijk ben ik eindelijk maar eens gaan doen wat ik al weken moest doen, mijn huis opruimen en wat kleine klusjes dus gisteren van 8 tot 12 door het huis geraasd, alles gezogen, opgeruimd enz.... was helemaal kapot, op, uitgeput, saggerijnig, uitgewoond... maar mijn huis is nu weer helder, en de kracht ten negatieve gekeerd' is weer afgenomen ;) en keert zich weer de goeie kant op

ach ja, een leven zonder strijd zou ook maar saai zijn ;)
hoewel ik een beetje saaiheid op dit moment ook niet erg zou vinden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn hand zakt naar de tafel en het mes
aan de afgrond voel ik me het best
daar waar liefde groeit
daar waar liefde bloeit
ga hiervoor en zegen heel de rest

slordig alles wat ik heb gedaan
onhollands maar daar komt het niet op aan
de tegenstand is groot
de medestand is dood
het is een slag waar niemand uit kan gaan

en ik ga
slapen, dromen, zweten
zweten en vergeten

en wat er tussen man en vrouw vergaat
de kussen en de tranen en de haat
daar waar liefde groeit
daar waar liefde bloeit
je leert het aan het einde van de straat

en ik ga
slapen, dromen, zweten
zweten en vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blacky

wat zouden jullie doen ??

langst een kant wil ik naar spanje en de laatse maanden van mijn broer zo aangenaam mogelijk maken , langst de andere kant stel ik mij de vraag of hij het voor mij zou doen ??





Je zit met een dode kater in je armen, terwijl jouw kater gezond en wel door de donkere nacht doolt.

Je leeft nog in het land der overledenen, terwijl je midden in het leven zit.
Je leeft Blacky en niet zomaar.

Waarom zou je pas gaan wanneer je zou weten of je broer dat ook voor jou zou doen?

waarom, waarom ....

laat je hart spreken en volg dat, doe wat je blij maakt, maar LEEF !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg haar niet te pakken, zal wel in order komen. Voicemail ingesproken. Het is ook veel. Ik ga zo, spreek jullie later.

Har, rustig aan jongen. Concentreer je ook op jezelf. Als iemand niets wil dan heeft het weinig zin. Trekken aan een dood paard helpt niet. Blacky zal zich wel weer melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We moeten toch proberen rustig te blijven.

Wat helpt het Blacky of wie dan ook om allemaal in de stress te raken.

Ik zou zeggen, kom we steken allemaal een kaarsje aan voor Blacky en voor iedereen die vandaag genoeg van het leven heeft.

Ik steek 'm nu aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...