Spring naar bijdragen

Zondag 21 december


Har

Aanbevolen berichten

Har ik ben er stil van:):sun::present:
Het inspireert me enorm en mijn man ook.
We zitten al een hele toekomst uit te denken met die inspiratie en mijn dank hiervoor.
Zoiets moois kun je natuurlijk van elke stad maken die je onderweg tegenkomt en verkopen aan galerieën of toeristen.
Wow ik ga het zeker uitproberen en mijn man ook.

Ik heb niet het idee dat het slecht met je gaat.
Beetje euforisch, omdat je een nieuwe bezigheid hebt gevonden in je vrijwilligerswerk
en dat het kontakt met M weer goed is en de kerst in aantocht is,
met kerstboom en al!
Je laat kitsch toe in je leven, man dat is toch al met sprongen het leven omhelzen.
Zolang het maar met mate blijft, want ik vond de Har zoals ik hem heb leren kennen erg lief.

Har het ga je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maakt dat wat uit Blacky, of je broer het voor jou zou doen?
Als jij je er goed bij voelt om het te doen, gaat het daar niet meer om?
Maar gooi nou die rotzooi door de gootsteen asjeblieft, potverdikke nog aan toe.
En dat kuisen komt morgen wel, ja. En volgens mij vind jij al het al een zwijnenstal bij je thuis als er alleen maar een propje papier op de grond ligt of een stofje op de boeddha.
Blacky ik denk aan jou en hoop dat jij, grote meid die je bent, precies gaat doen wat goed voor jou is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Dat is een hele moeilijke vraag of je je broer gaat bijstaan.
De belangrijkste vraag voor jezelf is waaróm je dat gaat doen (denk ik). De achterliggende reden. Ik zou ruim de tijd nemen of erover na te denken.

Is het een poging om "wat over is" van je familie (sorry ik weet dat dit pijn doet) bij elkaar te houden, dus min of meer omdat je moeder zoveel heeft laten liggen dat je dat min of meer "overneemt" die verantwoordelijkheid?
Daar denk ik nl. direkt aan. Je wilt zó graag alle schaapjes van je familie bij elkaar houden.

Of je broer het voor jou zo doen, dat denk ik niet, jij wel? Maar ik heb ook wel dingen voor mensen gedaan, omdat ik, om een bepaalde reden, vond of vind dat het moet, voor mezelf.

Dus: wat zou je er voor JEZELF uithalen, om, máándanlang, zonder inkomen, toch?, je hele leven op te geven, en in the middle of nowhere in Spanje te gaan zitten voor je broer?

Wat levert dat JOU op.

Het is echt een vraag voor je psychologe, denk ik, niet voor ons forum, maar ik snap je donders goed dus probeer toch mee te denkene.

Maar ik ben maar een gewoon mens en heb er niet voor geleerd, oke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond was er een programma op ned 3 De verleiding
Vier jonge regisseurs verfilmen de verleidingen waaraan zij blootstaan.
Wie wil je zijn, waar geef je aan toe?

heeft iemand het gezien?
Het was namelijk erg interessant en gaf veel invalshoeken met waar wij hier vaak over discussiëren.

Verleiding=denken
denken geeft hunkering en verlangen
had ik maar
was ik maar
een gevoel dat we niet perfect zijn
terwijl we als we bij onszelf blijven al perfect zijn
als kind waren we het al
we zijn het alleen verleerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willen jullie nog iets geks horen?

Ik leef op wortels momenteel.
Weet niet waarom, mijn lijf lijkt erom te schreeuwen... :D

Hee, en ik heb lekker gewandeld, en stukjes gerend op de kisten..
Wilde een radslag maken maar deed het niet.
Wat zegt dat? dat ik mezelf nog niet genoeg vertrouw!
Maar ik heb wel goed gedacht.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marjo

Willen jullie nog iets geks horen?




Ik leef op wortels momenteel.


Weet niet waarom, mijn lijf lijkt erom te schreeuwen...
:D



Hee, en ik heb lekker gewandeld, en stukjes gerend op de kisten..


Wilde een radslag maken maar deed het niet.


Wat zegt dat? dat ik mezelf nog niet genoeg vertrouw!


Maar ik heb wel goed gedacht.




:heart:

Gek mens :D

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, HALT. Hungry, Angry, Lonley and Tired. Meid, pas op jezelf, ga fatsoenlijk eten, wortels als ontbijt of lunch is prima maar niet als dat alles is wat je eet.

Blacky, niemand kan je raden. Maar ben het met Houtje eens, waarom zou je dit, nu, gaan doen. Bij twijfel; niet beslissen en meer tijd nemen om na te denken. Als ik in Zo'n rollercoaster van gevoelens en gebeurtenissen zit is het verstandig voor mij om te overleggen met mn sponsor en nog 1 of 2 vriendinnen. Overhaaste beslissingen zijn op zo'n moment, voor mij, meestal geen goeie keuzes.
je weet waar je hulp kunt krijgen. De keus is aan jou. Zuipen of hulp vragen en er dan ook gebruik van maken.

Ik wens je Kalmte, Moed en Wijsheid. Love u, take care.

En om eigen woorden in praktijk te brengen na 2 appels en 3 bitterkoekjes. LUNCHEN met 2 broodjes, minstens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...