Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Tja Sammy da's voor jou een vraag en voor mij een weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Soothe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Hermie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Sammy, je mag ontboezemingen, over je boezem doen! Hoe je man aan z'n centjes komt vind ik van weing belang!Zo m'n "frustraties" zijn eruit.Geen triggers meer vanavond.Dag Sammy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Ferry, ik ga naar de koffie, ouwe reus.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Soothe,:heart: Hij moet er nu harder voor werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Cupmaat dubbel z is er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Zoek Zegrapje hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Kirky, De cupmaten was een geintje hoor. Niet te diep er op inngaan.1 opmerking en zoveel reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Kirky als ik een te grote of te kleine CUBmaat zou hebben zou ik het emotioneel ook niet meer trekken haha.Maar idd wat een onschuldige opmerking al niet teweeg kan brengen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Sammy, da`s meestal hier zo met 1 opmerkingzoveel reakties daarna, maar ook leuke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Moet kunnen toch. Het was niet kwaad bedoeld, maar bracht vele reacties teweeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Kirky, emoties en leven! Ja het hoort er allemaal bij. Ook ik heb een leven en emoties.Maar of jij de taximeter uitzet, en een voordeelritje doet.Van mij mag je. ieder z'n ding!!Je bent geen domme jongen, en begrijpt best wat ik bedoel.Hoe en wat iemand met z'n geld doet, gaat mij geen donder aan!!En Kirky, het triggert mij niet. Al rijd je naar Amsterdambuiten de meter om. De koffie staat klaar!! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Misschien een keer proberen Kirky schijnt heel bevrijdend te werken iets met in contact komen met je innerlijk vrouw of zoiets:DNou hou ik ermee op haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Soothe, met een lach hoor, want we hebben al zo vaak met elkaar in de clinch gelegen, maar wat was jouw reden vanavond om in te loggen? Ik bedoel vanwege die opmerking van teloorgang.Hoef je niet te vertellen, wel nieuwsgierig.Ik moest trouwens erg lachen om die cupmaat. Er zijn zelfs mannen die hun "cupmaat" laten veranderen omdat ze daar problemen mee hebben. Ik kom er steeds meer achter dat ik van sterke mensen hou, die hun problemen aanpakken. En dan ook echt aanpakken, met alle pijn, verdriet, ondekkingen en WOW's die erbij horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Soothe, Ik begrijp het niet. Hopenlijk Kirky wel. Deze posting zal in ieder geval met ADB te maken hebben.Daar ben ik nu wel van overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunBlijf vooral doen wat jullie doen, ik kan het even niet laten. Vandaag schoot door mijn hoofd: Het geheim van een fijne relatie is om er geen gewoonte van te maken. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Wingchum, Dat is een waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Klopt Wing maar is dat niet met alles zo? Gewoontes maken ons kwetsbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Safi, ja dat is verslaving. Je man zo gek weten te krijgen dat hij je naar de winkel brengt.Dat deed ik bij mijn vele mislukte stoppogingen met roken. Zo zielig worden dat mijn man een pakkie sigaretten voor me haalde! Wat een lieverd trouwens he. Ben nu trouwens al meer dan 10 jaar van het roken af. Het kan.Ik gun iedereen zijn inkomen, iedereen mag van mij 10.000 euro per maand verdienen (zoveel heb ik zelf niet hoor ) en zelfs in een jaq naar de sociale dienst rijden.Het boeit me totaal niet. Waarom meld ik het dan. Ach, laat ik ook eens mijn gedachte uiten.Vandaag heb ik een knuffel voor mezelf gekocht. Ik had er behoefte aan. Gewoon een superlief pluchen beestje dat nu naast me zit. Als symbool. Dat ik lief voor mezelf ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Even voor de Neerlandicus onder ons. Een waarheid als een koe. Waarom een koe????????Ik had er eerst al klok staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Een knuffel kan heel belangrijk zijn Kate. Ik heb er nog een van toen ik ca. 7 was, helemaal kaalgeknuffeld maar hij staat symbool voor een hele prettige periode in mijn leven en dat geeft soms heel veel steun. Knuffel ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Tapas, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een beetje laat, maar niet té laat, want de dag is immers nog niet voorbij.Ik wens je nog veel gelukkige jaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Hoi Vie. Mijn reden? Het lijkt me vrij duidlijk.Ik stoorde me een beetje.Safi leeft à la Safi. Ze kan beter geen drambuie drinken, Maar dat terzijde!!Maar waar Safi van leeft en hoe Safi het doet vind ik onbelangrijk.Hoe Safi het leven inricht, daar maakt ze melding van, dat vind ik best!Maar hoe iemand met de financieên omgaat, is niet mijn zaak.Men doet maar!!Dat wilde ik even kwijt.En. misschien wilde ik wel dat jij even op me reageerde.Diep in m'n hart!!Ga goed Vie. En ja, ik vind het gehalte aan alcohol relevante postings afnemen.Vandaar mijn mindere inbreng!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 En nu ga ik een ban aanvragen. Alles loopt weer achter!!Hoi Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden