Spring naar bijdragen

Donderdag 12 maart 2009


Papillon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:

zo daar zijn ze dan toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako ik lees net van je strijd.
Jammer dat hij eenzaam was, soms maakt het tijdstip van een berichtje echt veel verschil.
Jammer dat iedereen druk met anderen dingen bezig was.
Gaat het nu weer een beetje?
Is het niet eng zo duizelig zijn en ben je alleen thuis?
Misschien iemand bellen want ik zou dat wel eng vinden, je zou maar flauw vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor het eerst voetreflex massage gehad en ik kwam om 7 uur en ging pas om 9.50 weer weg en dat voor 45 euro
Het was een hele aardige mevrouw en toen ik ergens een zeer plekje voelde tijdens de massage vroeg ze of ik een zere heup had en dat was ook nog zo. En ze vond dat ik wel graag de controle wilde behouden want mijn tenen waren zo stijf.
Verder was het heerlijk en ik kreeg tintelingen in mijn vingertoppen toen ze mijn emotionele linkervoet behandelde. (Je linker voet staat nl voor je emoties.)
En een soort golven rond mijn hart en longen.
Volgend week weer.
Ik wil graag dat ze het woedende kind in me weg masseert.
Dat wilde ze wel als ik beloofde dat ik meer ging loslaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tot nu toe gewonnen,maar het vreet energie
ben bang om te vallen,al zou het nu zonder drank zijn
ben alleen thuis en kan en mag niet verlangen dat een ander komt om mijn handje vast te houden
doe alles zeer weloverwogen
morgen schijnt de zon weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannes,

het is geen noemenswaardig gevecht meer.
Zo nu en dan heb ik wel het verlangen om even van de aardbodem
te verdwijnen.
Toch maar niet doen, als je weer terugkomt is alles nog hetzelfde.
Dus met dat voor ogen gaat het met mij wel goed.
Ook professionele hulp, dat geeft de burger toch weer wat moed.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, hatsikideeeee.

Met de :heart: gaat het uitstekend:) En het wordt alsmaar leuker. Ik merk dat nuchter alles te bespreken is. Dus al er al es wat speelt is het snel besproken zonder ruzie. Vind ik machtig.

Blijf volhouden Har. En je stopdatum is???????? hahahaha, ff jennen. 25 december dus. Nuchter zijn is fijn Har, alles komt goed. Liefs BB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wannes, en Wikkie
de een weer terug en de ander nieuw
maar allebei even welkom.

Hier sloeg de gremlin afgelopen dinsdag toe.
Heel toevallig dezelfde als waar Trees door overvallen werd.
Ik liep de idlA in en greep meteen een fles whiskeylikeur van die hele goedkope vieze rommel.
terwijl ik dagelijks lachend aan dat rijtje voorbij loop en het me niets doet al die drank bij de ingang.
Moet trouwens ook verboden worden:angry: zo bij de ingang.
Maar goed ik kwam eigenlijk voor een brood en verder niets, had niet eens aan drank gedacht.
Dus toen stond ik voor dat brood met een fles drank in mijn handen.
Dubben en wegen en proberen te achterhalen wat me nu getriggerd had.
Vaak laat naar bed de laatste tijd, teveel afspraken een paar keer oppassen tot in de late uurtjes en een nog volgeplande week voor de boeg. En ik was moe.
Dus de fles maar weer terug gezet en thuis wat heerlijk boterhammetjes gegeten.
4 stuks als beloning voor mijn goeie oplossing.
Maar het bleef maar aan me klagen, ik had de fles al in de hand gehad zei dat stemmetje...dus ik wilde het.
En ik was zo goed bezig dus wat gaf dat nou ..zei dat stemmetje.
Dus ik ben gaan slapen op de bank, tv aan en toen binnen 5 minuten in slaap gevallen.
Dus ik was gewoon moe en alleen thuis, maar ik was sterk en ik dronk niet
Toen mijn man om 5 uur thuis kwam heb ik het hem verteld en hij moest er om lachen want ik drink nooit likeur..ja vroeger in mijn gootsteen jaren toen dronk ik alles waar maar alcohol in zat.
Gegeten en het stemmetje bleef maar klagen...
tot 5 minuten voor sluitingstijd ik mijn man zover kreeg om me maar de winkel te rijden.
En zelfs op dat laatste moment stond ik nog te twijfelen waarom ik in godsnaam die fles wilde.
Maar ik kocht hem toch en thuisgekomen gelijk een vol glas en het was vies.
En na twee glazen had ik genoeg.
Wat is dat toch wat ik niet los kan laten en elke keer weer wil voeden?
Dagen en soms weken taal ik er niet naar en dan opeens overkomt me een soort zielig persoontje gevoel en dat moet getroost worden met alcohol.
Ik ben er niet trots op en besef goed dat ik door elke keer weer te drinken het monster levend hou.
Misschien vandaag stoppen met Wing, ik heb er al wel de hele dag over na gedacht.
We zien wel, ik drink vandaag niet.
Morgen een etentje maar mijn vriendin drink net zo lief geen alcohol en is door mij ook vors gaan minderen
Dus geen alcohol in huis.
Het gekke is het is meestal geen gevecht of zie ik dat verkeerd>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heavvy story Safi, maar klinkt bekend.
Ik was gisteren ff in mijn stamtentje.
Superdag achter de rug, heerlijk.
Mezelf even getracteerd op een paar whiskeys.
En dan thuis weer balen, waarom?
Voetbal kijken en op de bank in slaap vallen.
Loze avond, weggegooid moment......

(had er beter een voetmassage voor kunnen bestellen bij albertina, lol)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet boos Albertine, je mag alles vragen, ja toch? Wat is het dat je zo boos maakt Albertine. Probeer dat te onderzoeken, daar heb jij wat aan. probeer het helder te krijgen. En het is niet erg dat je boos wordt, het is een menselijke reaktie.


Safi, ik weet niet wat je triggert. Ik kan van alles verzinnen maar je geeft zelf aan aan dat je moe was, laat naar bed, veel afspraken. Het blijft idd bijzonder dat iets wat je zegt niet te willen toch gaat doen.
Voor mij hield de obsessie pas op toen ik me volledig had overgegeven. Wil je de deur toch een beetje opeen kier houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...