Spring naar bijdragen

Donderdag 12 maart 2009


Papillon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank jullie wel voor alle felicitaties, die van gisteren heb ik slapend in ontvangst genomen ;) maar zo voel ik me wel echt jarig!!!!!!!!!!
en ja, het is voornamelijk familie die komt en misschien 2 vriendinnen en vanavond gaat gewoon de tv aan hoor, om de laatste aflevering van 'wie is de mol' te zien, want dat volgen we volgens mij allemaal ;)
Ik heb er geen probleem mee dat mijn ouders drank meenemen, voor hun hoort dat er echt bij. Nu moet mijn vader rijden en dat is de enige echte 'flinke' drinker dus die mag niet. Ik vermoed eigenlijk dat alle drank onaangebroken weer gewoon mee terug gaat vanavond als ik een pot muntthee bij het eten zet ;)

Nou, ik ga maar eens douchen, wel vervelend dat de schilders nu net mijn doucheraam staan te bewerken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas nogmaals van :heart:e :) Je hebt trouwens weliswaar een klein balkonnetje maar wél met 2(?) openslaande deuren! Super....en dat zonnetje wat binnen schijnt, heerlijk. Desnoods zet je de tuinstoel gewoon voor die deuren....tafeltje er langs en een dorstlesser onder handbereik :rose:
Op mijn balkonnetje komt de zon pas na vijfen even kijken om na zessen achter bomen te verdwijnen...is wel dubbel zo breed, maar dat zegt dus niet zoveel.

Darjeeling, ga ook eens neuzen....nog niets op het oog. Trouwens géén tjielp tjielp gehoord vanmorgen, zou me niets verbazen als de vogels lekker in hun nestje blijven vandaag....grijs gedoe met miezer in het vooruitzicht. Maar zaterdag wordt het snikheet: 15 graden hier in het zuiden!

Ja An, sta nog steeds kurkdroog en op de uitglijder op 1e kerstdag na, houd ik 15 oktober als stopdag aan. Slik nog wel refusal. 2x In de week een onderhoudsdosis van 500 miligram..to be sure. Ha, kom ik over 3 dagen toch maar mooi op 5 maandjes :) Medicatie verder 1 diazepammetje per dag, neem ik 's middags....ben dus aan het afbouwen. Soms 2 als ik het errug druk heb.

Wing, stoppen hè vandaag, laat je niet ontmoedigen en blijf vooral hier aanwezig...Je bent toch de huisfilosoof, we kunnen je hier niet missen ;) Jouw visie op de dingen des levens kan en mag niemand je afnemen.

Jezelf niet dwingen iets te doen Catie, jezelf liefdevol toespreken kan net zo stimulerend zijn :present:

Bammetje :) Alles goed met de liefde?

Verders iedereen een fijne dag, ga alvast kletsnat worden onder de douche....dadelijk maar mijn regenpak aan. Ga zo creatief therapeutisch mijn gevoelens vormgeven. Alles wat we maken wordt bewaard....zal mijn fototoestel eens meenemen. Kan er aardig wat in kwijt, is als aan-denken de moeite waard.
Groet
Har


formulering en aanvulling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor alle felicitaties, het gaat ook allemaal goed komen hier hoor! Voel me met al die reacties hier toch echt jarig.
Vanavond is het mijn huis met mijn regels en ik ben dit jaar inderdaad relaxter dan andere jaren. Komt ook door het bezoek aan de psychiater vorige week.. Gewoon het weten dat we iets gaan doen en dat ik daar hulp bij krijg geeft me al de broodnodige rust die ik zo enorm gemist heb de afgelopen maanden. Morgen(middag) begint de trial

Wing, bedankt dat je speciaal nog even komt feliciteren. ;)
Ik wens je heel veel sterkte en succes vanavond, ik weet dat je het kan, alleen moet je nog de overtuiging krijgen dat er echt iets beters voor in de plaats komt, helaas heeft dat gewoon tijd nodig maar dat weet je nog van je vorige periode. wees niet te koppig in je forumpauze en schroom niet om hier om steun te vragen mocht dit nodig zijn.. je hoeft het niet allemaal alleen te doen. Probeer hier ook te leren om anders met reacties van anderen om te gaan.. en nou hou ik op want je hoeft helemaal niks en het is jouw leven ;)

Adam, wat een heerlijke toepasselijke slinger heb jij gemaakt!! dank je wel

houtje bedankt voor de mooie muziek, wat een stem heeft die meid zeg! waanzinnig!

Nou, ik ga met de hond naar het bos, dan hoef ik vanmiddag niet meer perse naar het bos als het te druk is.
Daarna taart halen en naar mijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen
op dit moment bevindt ik mij voor mijn gevoel,in een ronddraaiende kermis attractie
de laatse keer dat ik last van duizeligheid had[bPPD] heb ik dit moeten bekopen met een
rits van 12 tandjes op mijn hoofd
inclusief scan en 48 uur opname ter observatie
ja toen had ik ook 2 flessen wijn in mijn mik
nu niets en lijkt mij ook heel verstandig dit zo te houden
ook al zit er nu een duiveltje op mijn schouder,die hoopt dat hij mij om kan praten omdat de associatie met drank er is
er zit nu bijmij een onbewuste koppeling tussen sterretjes zien en drank
erg lastig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas had jou gisteren al gefeliciteerd maar nogmaals, het kan niet voldoende worden gezegd tegen iemand die haar afgelopen jaar zo knap, nuttig, dapper en orgineel heeft ingevuld. Hiep, hiep, hoeraaaaaaa! En op naar een jaar waarin het je heel goed moge gaan en er veel dingen op je weg komen die je doen glimlachen.

Ze zeggen, het leukste vermaak is leedvermaak. Wij hebben zo'n allesbrander. En die wilde ik gisteravond aansteken. Voelt u al nattigheid? Blijkbaar ben ik niet zo goed met allesbranders. Geweldige rookwolken, stank, niet te harden. Ik alle ramen en deuren opengegooid. Kat en honden ontsnapt. En een echtgenoot die thuiskwam en bijna nooit boos is, maar deze keer toch zijn stem ietwat verhief, bij wijze van spreken.
De kat en de honden zijn er weer, maar er hangt nog steeds een smerige rooklucht in huis.
Gordijnen maar afhalen dan en wassen. Zucht... maar dit alles wel lekker zonder alcohol en dat is winst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

duiveltje lift nog steeds mee,erg lastig
er buitelt van alles door mijn hoofd
toegeven lijkt steeds aantrekkelijker te worden
maar is dat het waard
jullie stinken er ook wel eens in
dat wil ik niet
niet mijn winst prijsgeven,het lukt nu al vanaf 23/10
er even op uit,fietsen of wandelen is ook geen optie met een hoofd wat duizelig is
durf niet eens te zwemmen te gaan,zo vervelend voelt mijn hoofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako, wat vervelend toch al die lichamelijke klachten, zonder drank hoop ik dat je die rits met 12 nietjes en opname kunt voorkomen ;)

Vie, er zit ergens een klepje aan om de schoorsteen open te zetten ;)
ik weet nog dat mijn zwager voor het eerst langs kwam bij ons thuis, mijn zus en ik waren alleen thuis en we dachten gezellig de open haard aan te doen.. je raad het al...
hier thuis bereik ik dat zelfde effect met broodroosters, huis blauw en broodje in vlammen

Nu nog even stofzuigen en dan naar mijn werk
iedereen een fijne dag toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose:light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)light;:rose::)

Voor iedereen die wel een beetje vrolijkheid kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...