Spring naar bijdragen

Donderdag 12 maart 2009


Papillon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar mijn verjaardag is gelukkig weer voorbij en duurde toch te lang. Familie van half 7 tot half 11 over de vloer is lang.. veel te lang... voor mij dan... ik zit nog behoorlijk na te stuiteren.
Er is 1 glas sherry en 1 glas port genuttigd door de visite dus dat is keurig en verder is alle drank weer mee naar huis gegaan... heb stiekem wel even zitten ruiken aan het lege glas port ;)
kan het dan toch niet laten maar triggert niet om te gaan drinken... gelukkig maar!

en nu eindelijk opslomen en weten dat ik er weer voor een jaar vanaf ben! woepie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf schrijven, bellen, mailen en praten Mieke. Ook na de bevalling als de ergste spanning er, waarschijnlijk, vanaf is kan een lastig moment zijn. Ik begrijp dat je ongerust bent, en je kunt nix doen. Vertrouwen hebben. En dat is niet altijd gemakkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over inkomens, zwart werken, wit werken, in een of andere uitkering zitten, ziektenkostenverzekering gebruiken of niet gebruiken.
Wat ik erg vind, is dat mensen die een miljoen per jaar opstrijken om een bank of een groot bedrijf naar de filistijnen te helpen nog een bonus van een miljoen extra krijgen als beloning voor hun slecht functioneren. En dat die mensen vervolgens ook nog eens doodleuk aan een volgende kluif mogen beginnen.
Ja, en wij maar weer de broekriem vaster aantrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Over inkomens, zwart werken, wit werken, in een of andere uitkering zitten, ziektenkostenverzekering gebruiken of niet gebruiken.


Wat ik erg vind, is dat mensen die een miljoen per jaar opstrijken om een bank of een groot bedrijf naar de filistijnen te helpen nog een bonus van een miljoen extra krijgen als beloning voor hun slecht functioneren. En dat die mensen vervolgens ook nog eens doodleuk aan een volgende kluif mogen beginnen.


Ja, en wij maar weer de broekriem vaster aantrekken.



Fortis door de nl-staat laten overnemen en de "gewone belegger" de dupe laten worden, terwijl een week daarvoor de top van de bank en Bos zeggen: er is niks aan de hand. Lekker dan zoeffff weg je moeizame gespaarde centjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An bedankt voor je bezorgdheid.
Vandaag bijna slapend door gebracht.
De koorts neemt af.
De verkoudheid betert.
Maar het duurt te lang.
Krijg meestal savonds plotseling een aanval van koorts en lig dan ziek op bed.
Gecombineerd met veel te hoge bloedwaarden van een prostaat onderzoek en poliepen in mijn darm die volgende week worden verwijdert maak ik me een beetje ongerust.
Het komt wel weer in orde.

Ik heb mijn vrouw vannacht gevraagd of ze met me wilde trouwen.
Ben je aan het hallucineren van de koorts vroeg ze aan mij.
Ik was bij mijn volle verstand.
ze heeft JA gezegd.
Ik ben een bevoorrecht mens/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net het dagdraadje door gelezen.

Pippi, fijn dat je onderzoeken achter de rug zijn maar ik begrijp dat je nu nieuwe krijgt?
Ik hoop in ieder geval dat je nu niet meer zo angstig bent.

Voor degene die ik vanavond aan de telefoon had, telefoon leeg. Was wel knorrig maar niet boos, hoor.

Bako, heel veel sterkte. Het klinkt allemaal bijzonder onprettig. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.

weltrusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...