Spring naar bijdragen

vrijdag 15 mei


Vie

Aanbevolen berichten

ok, het is inderdaad een tripple

wat gaat het worden,....
- hoppa.... even duwen en ik ben er vanaf?
- fuckerdeduckierbadeend, hymmmmm, daar gaat hij :brokenheart:
- watsoddemietsdoetdatkrengmenogevenaanenwelketrutbenikomerintetuinen?

over het paardrijden, Vroegguh
heb ik heel veel gereden (20 jaar terug:D)

maar ik was even vergeten hoe hoog 1.86 is als je erop moet springen.
dit exemplaar was ook nog van een edele boerefamilie (heel mooiii maar ook erg breeeeeed). anyway deze kowgirl van de koude gronden dacht nog even fyeeeehaaaaaaa, sprinten gaan hopppppaaadiejeeeee, jieehaaaaa

maar tja, 20 jaar gebrek aan ervaring..............
hij bleef maar rustig hobbelen in draf
liet zich niet sturen omdat mijn voeten halverwege zijn ruggegraat kwam
ben ik toch wat stijver dan gewoonlijk
en loop nu wijdbeens en durf niet te plassen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank Pip, hoop het ook maar het is een slechte tijd dus vrees met grote vrezen.... Wil zo graag die flat kopen bij Caro om de hoek en ben zo bang dat die strakjes weg is alvorens ik mijn huis heb verkocht maja alles is er hier klaar voor en lukt het niet dan is de toko spic en span hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Wing, goed gedaan hoor, tof, ik ken je niet maar t doet me erg goed dat je dat gered hebt :)
vrijdags is lastiger he, tenminste, dat vond ik wel, iedereen doet dan een biertje op t werk, ik nam 1 sinassie en ben gegaan, das wel ff wennen, ik had zelfs trek toen ik thuis kwam maar goed, antabus houdt me wel netjes en we houden t droog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat weer een emotionele dag voor velen van jullie.
ik leer het al om de juiste "afstand" te nemen, ik voelde me de eerste weken tè veel betrokken.
ik heb grote bewondering voor jullie allemaal en ik leer er zo veel van over mezelf!
dank iedereen voor zijn/haar eerlijke verhaal/reactie!

en ja anjo, er is voor mij duidelijk het één en ander op zijn plaats gevallen door de diagnose!
ik heb het gevoel dat ik er een flinke stap verder mee kan komen, helemaal als de medicatie goed aanslaat.

en sorry corinne, dat ik jou en tapas door elkaar gehaald heb... opgelost in ieder geval.

fijn vie, dat je weer thuis bent!
ik heb veel in ziekenhuizen gelegen en je krijgt er absoluut geen rust, dus jij kunt nu lekker thuis bij komen.

het verhaal van drup heeft mij erg aangegrepen en ik wil je veel positieve kracht toe wensen!
ik duim voor je dat je huis snel verkocht is!

en wat een goed gevoel hè kaia, zo'n gladiator-gevoel!
ook toen ik nog dronk nam ik altijd al heel demonstratief een sapje in gezelschap omdat ik me vaak ergerde an het gedrag van mensen als ze alcohol op hadden. (ik kon zelf nooit dronken worden, voor die tijd moest ik al overgeven en moest ik maken dat ik in bed kwam.)
maar nu is het bij mij ook de echte waarheid!

ik krijg elke vrijdagavond om half 9 bezoek van een vriendin, en zoals altijd staat haar bier koud en het gekke is dat dit mij niets doet.
zij wilde niet meer bij mij drinken om het mij niet moeilijker te maken, maar ik heb dit geweigerd omdat ik vind dat ik hier niet te krampachtig mee moet omgaan.
en ik ben tot de ontdekking gekomen dat wanneer de gremlin niet meer tussen je oren zit dit ook ècht niets meer uit maakt!

ik zal morgen aan jullie denken en ik wens jullie een fijne meeting! (en wie weet ben ik volgend jaar ook van de partij...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond!
Nou deze dag zit er ook weer op hehe.

De route voor morgen zit al aardig in mijn hoofd en ik weet zelfs al wat ik aantrek.
Ja ik ga het doen, ik kom! Jippie!

Wing, jammer dat je niet komt.
Linzensoep lekker en gezond.
Naast de perfectionist heeft de criticus nog een hecht vriendje, de drammer genaamd.
Die somt op wat je allemaal nog moet doen.
Je kunt het nooit goed doen als je naar die 3 luistert.
En alles komt weer voort uit de regelgever, die de regels opstelt.
Ik vind het echt geweldig. Het verklaart zoveel.

Druppeltje je bent er weer! Ik ben nog niet helemaal bijgelezen maar fijn dat je je laat zien.

Even tanden poetsen. (dat moet).(heeft ook z'n nut dat 3 tal, alleen ze draven te ver door).

tot zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi geesje, ik lees wel iets wat herkenbaar is, alhoewel ik zelf snel en veel kon drinken had ik er een hekel aan naar mensen te gaan die in de middag al dronken, altijd die drankfeessies, terwijl ik zelf geen haar beter was, Ik dronk in t weekend ook al in de middag, nah dat moet ik later maar es analyseren :) krabt ff op zijn koppie, voorlopig is niet drinken wel genoeg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Gees ben erg sterk hoor ondanks alles en dan houd je het lang vol. Kijk alleen hier maar, als we niet zo sterk waren spraken we elkaar niet.

Geef mij maar tomatensoep maar lust alle soep dus schuif maar wat door, moet toch aankomen. Stokbrood met kruidenboter heb ik zelf nog dus mjammie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik heb vanochtend lekker hard gewerkt bij stemvorming. Toch nog te voelen dat ik die grieperige verkoudheid heb gehad.
Vanmiddag was ik aan het uitdokteren wat ik morgen zal aandoen. Geen prettig zittende leuke bloes in mijn kast. In zwart of wit heb ik geen zin. Alzo ben ik naar de winkel gegaan en heb mezelf een paar bloezen uitgekozen. Daarmee het pashokje in. Drie bloezen vond ik heel mooi, waarvan eentje gegoten zat. Die heb ik echter niet genomen. € 50,- voor een bloesje vind ik teveel. Die andere twee heb ik wel genomen, samen € 38,-. Een broeksriem moest ik ook hebben en die heb ik ook gevonden à € 6,-. Zo ben ik binnen mijn budget gebleven.
Maar toen ik terugkwam van de winkel lag er de blauwe envelop en ja, ik moet € 669,- terug betalen. Met dank aan het UWV dat onvoldoende had ingehouden voor de ZW-uitkering. OK, een geluk, ik wist het nu al van te voren. Vorig jaar kwam het als een ijskoude douche. Het lijkt wel dat je meer belasting moet betalen als er minder inkomsten komen. Toen ik nog 24 uur per week werkte en dus geen uitkering had, trok ik altijd geld terug. Sinds ik werkloos ben geworden, eerst helemaal (24 u/wk), daarna voor een deel (10 u/wk) en sinds vorig jaar voor dat deel in de WW, betaal ik me blauw aan belastingen en premies. Ik snap dat niet helemaal.
Maar daar zal ik niet wakker van liggen, wel van zenuwtjes voor morgen.

Ik heb wel zin om alles te gaan lezen, maar het is zo erg veel wat er geschreven is. Ik zie hier pagina 12 staan.

Ik zie wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kaia,

Even een reaktie op jou berichtje van 13.29. Mijn ervaring is, dat het geen schande is om alcoholist te zijn. Maar dat het schande is als je er niets aan doet. En dat hoor ik de laatste tijd steeds vaker om me heen. En ook is mijn ervaring geworden, dat door er over te praten en er niet meer geheimzinnig over te doen. De omgeving steeds meer bewondering voor je gaat krijgen en af en toe ook nog eens jalours is. Want ik heb het toch maar geflikt ik heb mij doel gehaald, wat ik me hier op het forum had gesteld.
En ik hoop dat er nog velen hier op het forum, dat ook gaan redden. Echt het geeft je een fantastisch gevoel en ook een gevoel van eigenwaarde. Het maakt je sterker en weerbaarder, kortom je krijgt je LEVEN, weer in eigen hand.
Zo, dat wilde ik even kwijt;)

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...