Spring naar bijdragen

vrijdag 15 mei


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Roos je doet het geweldig meid, ik ben heel trots op je al ken ik je niet, Kom we l@llen die avond gewoon vol en dan gaan we slapen om morgen heel relaxt wakker te worden en te lachen, btw ik heb weer zin in een hamlap, ja Tasseke ipv kan ik ook lekker laat eten hahaha.

Ga even mn oudste jaja maandag 7 alweer naar bed brengen, hij denkt dat hij lekker opblijft maar slaapt ondertussen half en dan manlief die de kleine naar bed bracht een uur terug wakker maken hahaha is in slaap gevallen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, groot respect voor jou, echt geen woorden voor je verhaal vanavond, daar kan ik nu eens een voorbeeld aan nemen,

Ik hoop dat morgen een hele goede dag wordt en dat er veel kijkers en hopelijk ook veel kopers zijn,

Is in mijn gedachten gegrift hoor, Nu echt een nog net 6 jarig manneke naar zn bed brengen, opblijven voor het weekend oke maar het is tijd, de hoogste tijd,,,,,,,

Liefs
Suusje die zin heeft in een ......................................................















Boek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hier ook net mijn kindjes in bedje getjoept en dat is normaal mijn moment, dan mag ik, zeker na een hele week werken en een weekend tegemoet zonder kinderen (leuk maar oei zo moeilijk soms) - dan mag ik een fles! Een normaal mens zegt dan, dan mag ik een glaasje, nee ik nam altijd een fles.

Drupje sorry dat ik hier zo kom binnenstorten met mijn fles rosé, ik ga even jouw verhaal lezen.

Jullie zijn zo lief allemaal! ((((kus))))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fiet, lekker voor jezelf gekozen joepie!

Ik heb een klein beetje bijgelezen en las dat Soothe ook komt, leuk!

En dat ik mijn zonnebril op moet zetten, oke ook klaargelegd, pruik dub ik nog over.

Door zo'n krantenbericht zou ik dus eerder nooit gegaan zijn. En nu heb ik geen zin om me door allerlei doemscenario's dit plezier te ontzeggen.
Met journalisten praat ik niet, moet aan mijn sterallures denken.
En mijn baas heeft het veel te druk om zich in dit soort dingen te verdiepen.

Zo, nu weer even rust en bankhangen.

Fijne avond!

B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahah altijd als ik iets schrijf blijft het stil,

Zo kindjes op bed, ik ga even vast een lijstje maken van spelletjes die we op zijn feestje gaan doen, koekhappen,pinata, eier estafette, appels uit een emmer water happen, hmm iemand nog ideeen???

Ik heb een soort mantra ontwikkeld voor mezlef dan hoor, als ik trek krijg dn zeg ik steeds een uur is zo voorbij, en als dat uur voorbij is dan zeg ik quasi verbaasd oooo is het al weer zo laat hahaha, klinkt erg maar werkt wel.
Ik heb het ook heel erg moeilijk, ik heb dan wel niks in huis maar die avond winkels zijn er altijd,, grrrr ik laat de eerste staan!!!:moon:

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Fiet dat noem ik nu gelezen worden, aan je woorden te merken merk ik dat je me gelezen hebt, dan is toch elk commentaar overbodig:present:


Hmmm ik heb honger als 5 paarden hahaha, ik ga ervoor, zondigen, vlees bakken hmm jammie, who care's hahaha.
En natuurlijk met babi pangpang marinade, kijken of het laat net zo lekker smaakt als vroeg
enne Fie en Roosje, we doen het hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,

Jeez meid ik snap 1000% wat je bedoelt, ik post hier wel altijd heel erg vrolijk maar dat ben ik niet hoor, elke dag een gevecht en een strijd, misschien heb je mijn verhaal gelezen en vorig jaar zo onverwacht mijn vader overleden, een beresterke man, manisch depri maar een knokker en goudeerlijk, jee af en toe komen de muren niet op me af maar heb ik het gevoel dat er een heel huis verpletterd wordt op me,
Verleden ja heeeeeel veeeel, bedenk het en ik heb het meegemaakt, verkrachtingen, mishandelingen, ziekenhuis opnames omdat ik nog maar 38 kilo woog, enz enz, maar weet je ik laat me niet meedrijven meer op de acties van sommige mensen, ik kies ervoor om dat te ontlopen en mezelf proberen te worden, heel mooi gezegd maar in de werkelijkheid is dat echt niet zo hoor, hier en thuis een vrolijk mens maar van binnen een wrak dat schippert tussen, hmmm heb ik dit allemaal verdient en ben ik niet uniek en geweldig dat ik dat het hoofd bied, weet je drup, als ik een opmerking maar van ohhh weer door de winkel gekomen weer die wijnrekken getrotsseerd, dan zijn er vele uren strijd, onwil, grmmmmss en jachhts door heen gegaan, iedereen kent mij als iemand die alles voor een ander doet en altijd klaarstaat, ik ben er goed in geworden om mezelf weg te cijferen maaaar die gevoelens zijn er echt wel en die bijten maar ik bijt terug!!!

Het komt en het gaat schat,

Wij weten waar we het voor doen en al krijg je nog zo lullige opmerkingen, wij weten wat ons bezighoudt, op dit moment nl, weten dat ik morgen om half 7 op zaterdag nuchter ben om mijn zoontje om 8 uur op zwemles af te leveren hahah

x
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roos Roos breng me op de hoogte wat is spijker poepen????? Ik heb nog wat ideeen nodig dus licht me in aub, kijk meis hoe nuttig jij bent haha, Nuchtere Roos is een topper!

Ik heb ook een Rotavond, door alle verjaardagstress heb ik geen trek maar zin, gelukkig heb ik niks in huis:D

Mensen nog meer oudhollandse ideetjes voor een kinder feestje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijkerpoepen is een toutje om je middel met een spijker eraan die ongeveer tussen je knieën hangt en die je vervolgens in een leeg flesje moet laten zien te zakken....de achterlijkste houdingen neem je dan aan, is erg grappig!

Ezeltje-prik is ook leuk, grote tekening van een ezel, staartje aan een speld, geblinddoekt moet het spelertje de staart op de goede polek prikken.

Stoelendansen natuurlijk, koekhappen (zei je dat al?) zakdoekje leggen, pand verbeuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve leuke Fie,

Ik heb jaren lang vrijwillig, en zonder uitkering bij vluchtelingenwerk gewerkt, mensen snappen vaak niet dat je ook vrijwillig oog hebt voor mensen en ze wilt helpen en vooruit zien komen, ik wordt vaak beschreven als een wimp, een watje, wie helpt er nu iemand, lief lief lief dat je het zegt en opmerkt, helemaal geweldig, kijk daar hebben we een nuchtere Fie voor nodig hahaha!

Mijn vader zei bij leven altijd, komt tijd komt raad en wat hij in mijn poezie album schreef ooit, doe een ander geen verdriet, dan krijg je het ook vast vaak niet!!! HMM Daar houden we ons aan toch, Klinkt dramatisch maar op je 31 je vader verliezen is ook hard, maar ik leer ervan en dat is het doel denk ik!

x
Suus die nu lekker gaat bakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke oke al heb ik er een hekel aan ik ga quoten mensen!!!!!! Dus ogen toe en vermijd het hahaha!

Spijkerpoepen is een toutje om je middel met een spijker eraan die ongeveer tussen je knieën hangt en die je vervolgens in een leeg flesje moet laten zien te zakken....de achterlijkste houdingen neem je dan aan, is erg grappig!

Ezeltje-prik is ook leuk, grote tekening van een ezel, staartje aan een speld, geblinddoekt moet het spelertje de staart op de goede polek prikken.

Stoelendansen natuurlijk, koekhappen (zei je dat al?) zakdoekje leggen, pand verbeuren...



Jij bent even een reddende engel joh, Stoelendansen natuuuuuurlijk en de uitleg voor spijker poepen helpt ook hahaah heb er nu een beeld bij,zakdoekje leggen ook al perfect en makkelijk uitvoerbaar. pand verbeuren is?????? Dat ken ik dan weer even niet maar mens je zit vol met ideeen als je nuchter Je bent geweldig, kijk daar doen we het voor, bedankt Meidennnn.

Ik ga weer plannen uitwerken maaaar blijf online hoor voor de gene die me wel opmerken en dan ben ik er voor jullie hoor, groot hart kleine behoeftes.

X
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt niet uit hoor, ik ben ik en wordt er zowaar tevreden mee, maar als ik reageer is iedereen weg, kom ik gewoontjes op het verkeerde moment of ben ik zo saai dat iedereen denkt oooh slapen snel, daar komt het weer aan whahahaha,
Nee ff serieus,

Ik mis soms goede responses en dat bijt maar ach dat doet ammoniak ook hahaha.

Ik ga even eten, miss, tot zo en anders tot morgen mensen, enne ik hou de '' stresserige drinkers'' wel in de gaten hoor. ik ben er.
Dikke kus
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...