Spring naar bijdragen

vrijdag 15 mei


Vie

Aanbevolen berichten

.Goedemorgen allemaal,

Hier gaat alles goed. Lichamelijke klachten zijn verdwenen. Wel een dikke buik overgehouden maar ja, dat train ik de komende tijd wel af.
Hoofd is weer helder. Het is somber weer maar ja, dat hoort ook erbij.

Voor vandaag staat op mijn agenda, een begin maken aan mijn tweede module zodat ik deze tijdig kan afronden. Daarnaast tweetal afspraken nakomen.
Verder doe ik het rustig aan. Vanaf volgend week het sporten maar weer oppakken.

Trouwens ik kom niet naar de bijeenkomst omdat ik daar nog niet aan toe bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb mijn postings over de locatie aangepast Carolien. Beetje vreemde gang van zaken al trek ik het mij persoonlijk niet aan, men had het minstens aan ons (de anoniemen ) moeten vragen :angry:
PR inderdaad.

Goedemorgen :)
Ik heb je tekeningen van vorig jaar in kleur (A. heeft een printer gekocht) uitgeprint Caro, hangen nu bij mijn computer. Kan ik jullie een beetje visualiseren... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar komt geen mens op af Carolien, stelletje droge alcoholisten bekijken heeft totaal geen zin...daarbij dronken mensen kom je doorgaans in elke kroeg wel tegen. Niettemin vind ik het slordig (op zijn minst) van Tactive! Zal ze een mailtje sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart: goedemorgen Carolien, poly, houtje, catie, Har, pippi, suusje777, Soothe, Sandra Darjeeling en de rest

Zo heb ik even lekker geslapen zeg, ben om 3 uur naar bed gegaan, was uren met een vriendin aan de foon die in de put zat, om half 7 weer lekker fris en helder opgestaan, heb alles binnen al gedaan hier,kindjes naar school heeerlijk!

Moet zo als een razende de tuin gaan doen want maandag wordt mn oudste 7:moon: en dinsdag is zijn feestje voor de kindjes dus ben er druk mee. Ik ga het oudhollands doen haha, iedereen gaat naar ballorig en andere dure dingen maar het leek me zo gezellig om te gaan koekhappen, appels uit een emmer water te happen, zaklopen, eierestafette enzzz. Daar zijn die kinderen helemaal niet bekend mee. We hebben een WII gekocht voor hem en een voetbaltafel en nog wat dingetjes dus wordt helemaal geweldig hoop ik. Zo de tuin om spitten, gras zaaien enz. Ja sorry maar ben helemaal hyper zoveel energie heb ik, is allemaal stress haha. O ja moet ook nog een pinata gaan maken zelf, zo alcohol krijgt geen kans , ik heb gewoon geen tijd voor alcohol:D

Jeetje wat rot voor jullie dat iedereen weet van de meeting, ik hoop maar dat het geen camera's of journalisten trekt. Als ik al kon gaan was ik dus nu zowiezo niet gegaan, waar is dan de anonimiteit waar tactus zo over opgeeft, wij kiezen ervoor om te meeten maar dat geeft hun toch niet het recht dat openbaar te gooien, is toch een soort prive aangelegenheid? Slordig hoor!

Ik ga zo even teruglezen, en reageren als ik de tijd vindt. Heb alles wagenwijd openstaan, klam binnen van de warmte brrr.

Ik ga even een zoute haring halen en daarna spitten en lees zo wel weer even mee en reageer en Vie hier is de virtuele haring hahha

liefs

Suus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Carolina, jij maakt meer ophef, dan dat kleine artikeltje!
Niet zoveel sensatie graag.

Zou jij op je vrije Zatedag de moeite nemen te gaan kijken?

Story- Privé, toe maar.

Fijne dag Carolina.

P.S Het is onduidelijk of ik er ben, veel ambivalente gevoelens.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zojuist een mailtje gestuurd, gaat om het principe. Je gaat niet benadrukken naar mijn mening dat mensen die anoniem wensen te blijven, bij elkaar gaan komen. Het zal me niet tegenhouden, daar niet van. Is een optie Caro dat je niet gaat tekenen...feel free!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,bijgelezen en weer veel gebeurd,sterkte voor allen en veel plezier morgen op de meeting,vind wel dat Tactus dit ná de meeting in de krant had moeten zetten,maar ja,is niet zo,hoop dat het jullie geen bal uitmaakt,verwacht niet dat mensen daar gaan kijken en al helemaal niet dat ze er dan deze groep uithalen,zijn toch normale mensen en er zullen toch wel meer groepen daar zijn morgen.Alleen misch.aan naambordjes?Las zoiets dat die vorig jaar gebruikt werden?Weet het ook niet hoor.Iedereen weer heel veel kracht en wijsheid en ik drink vandaag niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, ik weet het zelf niet voor de volle 100%

Mijn hoofd heeft rust nodig, dat is een feit.
Ben erg moe!
Ben ook geen mens die op z'n gemak in menigten is!


Dan hakt het m'n weekend in stukken.
Weet niet hoe alles te plannen!

Maar misschien kom ik wel. Ik denk en denk, en krijg het niet goed rond!

Ik ben er niet uit.


En.. ik zal Pippi missen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Tas ik probeer met je mee te doen!
Het heeft lekker geregend, hoera gisteren het achtertuintje gedaan
regen was hard nodig.

Ik heb morgen fam. dag ook gezellig.

Trouwens ik wil echt wel anoniem blijven, geeft me juist zo'n veilig gevoel.

Carolien maak je niet te druk over die krant 't zal wel loslopen.

Roos goed dat je blijft, en als je gek wil doen ga je gang,
dat is dan beroerd voor jezelf ik ga er niet wakker van liggen.
Ga er vandaag weer voor, sterkte:sun:

Allemaal een fijne droge dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik er ben kan Har een zoen krijgen.

Ik houd wel van Latijnse gewoonten. Toen ik in Frankrijk werkte, was dat heel gewoon.
Moet ik er wel zijn natuurlijk.


Moderatoren mailen. Op de achterste benen staan. Een hoop ophef en een overdosis aan regelzucht.
Ik heb daar niets mee, helemaal niets!!!



Pffffffffffffff ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien je maakt het geloof ik toch wel groter dan het is hoor, de story en prive, ;)!!
met foto's en koppen!! Tapas had een drankprobleem maar dankzij AdB is zij de baas..
En als pers al iets zou willen dan wil ik best wat met ze. Mijn kop is toch al bekend ;)

Henk een waarheid als een koe, ik ben er zelf bij
Ik kan niet zo goed stilzitten geloof ik en voel me lekkerder als ik iets doe ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben thuis. Zag er absoluut het nut niet van in om het weekend nog in het ziekenhuis te blijven en anders had ik maandag toch naar huis gemogen.

Ja, beetje lullig van Tactive (niet zo tactive dus) om dat nu in de krant te laten zetten en niet achteraf.
Aan de andere kant denk ik niet dat het voor enige journalist interessant is om foto's te gaan nemen. Ik dacht trouwens dat dat door tactive verboden was. Voor zover ik weet komt er wel een journalist, maar dat m.b.t. het uit te geven boek, en vrijwillig voor een ieder om al of niet met haar/hem te praten.
En dan nog: een opgeheven drankloos hoofd hoeft niemand zich toch voor te schamen?

Overigens ga ik niet. De eerste opzet was, dat het een meeting zou zijn voor de schrijvers van het boek. In dat geval had ik het wel overwogen.
Een algemene meeting ligt niet in mijn behoeftesfeer. Hihi, wat zeg ik dat netjes hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...