Spring naar bijdragen

vrijdag 15 mei


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Mmmm.. wordt weer een hoop paniek geschopt om niets.

En so what we zijn als groep herkenbaar ? Als ik naar conventies ga zijn we ALTIJD als groep herkenbaar.
Lopen mensen met een boog om ons heen ? NEE...
Laatste keer zaten we in het Hilton in Brighton gewoon tussen de andere gasten en liepen we met naamkaartjes op. Geen gekke blik gehad en we mixten gewoon met de andere bezoekers van het hotel.
En sommige mensen waren geinteresseerd in hetgeen wij deden daar. En dat kan je ook rustig vertellen zonder gek te hoeven doen hoor.
Lagen er fotografen in de bosjes ? hahahaha ... nou misschien wel hoor maar niet voor ons hahahaha...
Vlogen er helicopters rond om ons in de gaten te houden ? helaas ook niet... was wel lachen geweest.

Als groep zijn we niet meer of minder speciaal dan andere groepen die activiteiten ontplooien.
Alcoholisten zijn geen wereldschokkend nieuws. En iedereen heeft in zijn of haar direkte omgeving wel een alkie rondlopen daar hoef je niet voor naar Amersfoort te rijden.

Keep it simple mensen.

Voor zover mijn ervaring met dit soort dingen.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolina beste, ik lees dat je knap van slag bent. (ik niet :D)
We kwamen verleden jaar over als het lokale handarbeidclubje.

Een aangenaam gezelschap, Daar kan de doorsnee Nederlander een puntje aan zuigen.

Fotograferen is net als verleden keer verboden.

Wie zou de moeite moeten nemen ons te bezichtigen.
Hooguit iemand met een drankprobleem. Dan kan zij/hij aanschuiven,en gaan we op de voordelen van niet drinken wijzen.

Dus teken er rustig op los!!!

Ik raak hier behoorlijk van slag van!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fiet er is een oude truc die al velen voor ons hebben toegepast.
Bij trek: ga op je tenen staan, wapper met je handen en roep negen keer (echt negen keer, niet meer en niet minder) "nee!"
Dit kun je het best doen uit het zicht van anderen, want in een dwangbuis afgevoerd worden wil je natuurlijk niet.

Suus je wordt heus wel gelezen hoor.

Soothe ik weet niet of de lijst korter wordt, maar voor mij werken veel mensen bij elkaar niet. Daar word ik nerveus van en het enige dat ik dan wil is bij thuiskomst mezelf volgieten. Dus dat doe ik gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, met de mensen, heb ik geen enkel probleem.
In mijn beginperiode was ik een beetje moeilijk.

Later ben ik milder geworden. Conflicten op het forum, gingen meestal over bepaalde opvattingen over hoe met alcohol om te gaan.

Soms een beetje polemiek, dat moet kunnen. Verder no hard feelings, tegen niets en niemand.
Dat zal voor mij nooit een reden zijn om niet te komen.

Bovendien ben ik gelukkig kort van memorie.

Jammer Vie, dan ben ik er, en jij niet.


Ziza ;) Mijn hoofd draait overuren!! Who knows?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk komt er pers op af, ze hebben altijd wel een kolommetje over.
Heel raar dat tactus dit plaatst.
Het zou mij persoonlijk niets uitmaken, maar ik snap dat het velen afschrikt.
Alcoholgebruik is een hot item en zo'n meeting is koren op de molen van een journalist die een verhaal nodig heeft.
Dus die komen echt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was ook maar een grapje Vie, daarom stond er ook heel vrolijk een :moon: achter,

Zo de tuin is omgespit, enne Vie was het geloof ik'' dus niet het was Fiet'', hier in Almere is het droog hoor dus het spitten ging lekker! Ben nu bezig mijn oude bankstel uit elkaar te zagen, hameren enz, omdat bij ons het grofvuil ophalen een wachtlijst heeft van 5 weken breng ik hem maar zelf, alleen past het ding niet in de auto dus zagen maar haha, ik kweek spierballen geloof ik :D De uren vliegen voorbij iig.

Nou nog even me uitleven op de bank, ik wil eerst al mijn klussen voor vandaag klaar hebben en dan kom ik gezellie even hier zitten op het forum,

Liefs

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het laatste wat ik zeg. tijdverspilling!

Lianne, de pers. Mochten ze al belangstelling hebben.
Denk je nu echt dat ze het terrein op mogen.

Te zot om bij stil te staan.

Ik ga wat doen.Mocht ik komen, dan heb ik nu veel te doen!

Allen een groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fiet :D volgens mij is dat toe te passen op elk soort "verkeerde" trek.
Overigens hoeft snaaien niet ongezond te zijn.
Koop eens een bos worteltjes en maak een dipsausje van yoghurt, een beetje mayo, wat mosterd en wat patapata. Ik bedoel specerijen die je lekker vindt, zoals curry ofzo. Snaaien komt dan in een heel ander daglicht te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Ik zou het leuk vinden jullie te ontmoeten. Maar gezien ik zelf nu ook met de bibbers zit kan ik mij voorstellen dat je twijfels hebt. Misschien morgen afwachten, zien hoe je pet dan staat?

Ik ben het trouwens helemaal met je eens, zonder koffie wakker worden is een crime.
Zonder koffie en peuk is ronduit gevaarlijk voor mijn omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het ook geen big deal Soothe, ik vraag me wel af waarom tactus dit doet..
en over 'de pers'... ik schrijf zelf ook weleens wat en ik kan je vertellen dat de meeste verhalen worden geschreven door mensen die 'undercover' ergens binnenkomen.
Bijv die verhalen over hoe het er aan toe gaat in een kliniek voor plastische chirurgie..
Je doet je voor als een potentiele klant en het verhaal volgt.
Zolang je geen specifieke namen gebruikt mag dat en is het niet bij de wet verboden.
Nogmaals, ik ging sowieso niet, zou er ook niet van wakker liggen.
Vind ook dat iedereen er %^&*( aan moet hebben.
Maar tactus had beter moeten weten.
We zitten niet voor niets op een anoniem forum, de meetings zijn al heel wat, gaan ze dat ook nog in de krant zetten als pr!

Zet dan nadien dat het forum zo'n succes is en dat de 'clienten' elkaar weleens ontmoeten irl.
Elk ongewenst iemand kan nu op het forum komen meelezen hoe en wat.

Tactus had het niet moeten doen.
punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet immer weinig Carolien. Zou er niet iets gereserveerd zijn.
Ik vind buiten veel leuker. Verleden jaar, lekker in het gras.
Zou het weer meevallen?
Straks even naar het buienradar kijken.
Als het regent wordt het binnen zitten, anders lopen je kleuren door. :D

Even dit: Waar is druppeltje?

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor, ik was er niet Soothe.
niet om principiele redenen hoor.
Ik schrijf gewoon te weinig en ken ook niet zo heel veel mensen.
Alhoewel ik me natuurlijk wel afvraag soms hoe iemand irl zou zijn.
Ik heb aan dit forum 3 leuke mailvriendinnen overgehouden (op de privemail) en dat is heel erg fijn.
Vooral 1 heb ik heel veel aan.
Heb ook gewone vriendinnen, maar deze meiden snappen het gewoon beter.
1 ga ik binnenkort ontmoeten, spannend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...