Spring naar bijdragen

Woensdag 20 Januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

David, succes met dag 10, en op naar dag 11!
goedemorgen Desi en Albert!

Vroeg opstaan is niet mijn ding, en dan is half 8 nog niet eens echt vroeg ;)
Op het moment heb ik het idee dat ik achter van alles aan loop te hobbelen en dat vind ik lastig.
Hoogste tijd om weer wat overzicht te krijgen in wat ik moet doen en wat ik kan uitstellen
dus.. vandaag maar eens inplannen om een planlijst maken ;)

eerst maar eens douchen, aankleden en hond uitlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat? Negen uur geweest en nog maar vier berichtjes op dit dagdraadje?? Is er weer een of ander virus uitgebroken? Ik heb m'n koffie nog niet eens op en nu ben ik al door de nieuwe berichtjes heen..

Soothe, Adam en Desi, ik zie jullie ingelogd staan. Goedemorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

Lekker rustig is het hier vandaag! ;)
Ik ga ook maar eens douchen, aankleden en daarna de afwas doen..:wacko:
Ik heb toch zo'n hekel aan de afwas..en vooral omdat het iedere dag hetzelfde liedje is! :huh:

Iedereen een fijne dag gewenst vandaag! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen

ik heb gisteren een beetje gezondigd; dat is het slechte nieuws; ik heb gisteren ook een sigaar gerookt; dat is ook slecht nieuws; ik heb er best van genoten en het had veel erger gekund !

Ik moet mezelf veel serieuzer nemen ! Ik ga veel te lichtvoetig met me zelf om. Gedraag je toch eens conform je leeftijd NikNok !

Ik ben zo oraal ingesteld "als de pieten " ..... wie kan me in dit opzicht een beetje helpen ?

Jane4 ? VM ? Bolletje helpt me al ! Vm ook heel veel. Bol en VM zijn maatjes. Alf is mijn voorbeeld in zijn denken en zijn stemmingen ( NIK is niet zo wijs als Alf )

lieve mensen, daar laat ik het even bij; ik moet naar een ziek paard gaan kijken ?

Wie heeft daar verstand van op het forum ..... Katje ?

Nick, onderweg naar morgen ( zonder zwaarweer en - hoofdzorgen ); tevens roeier en hulp-linguist:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol heeft weer goed geslapen. Doordat ik s'avond minder drink, hoef ik er s'nachts niet uit. Dat bevalt me uitstekend. Verder ga ik straks weer naar de kabouter. Hij lust de soep van het tehuis niet. Kan ik me iets bij voorstellen. Het is inderdaad niet te pruimen. Wat een dwijlwater zeg.
Verder een beetje poetsen en we zien wel.
Voel me goed en ga er vandaag weer tegen aan.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nik joh, wat vervelend dat het gisteren weer niet gelukt is. Maar weer op nieuw starten. In ieder geval heel goed dat je het ons laat weten. Ja jezelf serieus nemen is ook een groeiproces. We zijn niet meer gewend om te kijken naar ons zelf. Dit moeten we langzaam weer gaan leren. Best eng om te voelen zonder drank, dus het is niet vreemd dat dat in het begin met vallen en opstaan gebeurd. Maar je bent goed bezig hoor.
Je berichten zijn al serieuzer dan in het begin. Ga zo door maatje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon pas stoppen met drinken en met leven vanuit een roes toen ik er echt niet meer van kon genieten. Dat genieten stopte op het moment dat ik mezelf al naar voelde als ik er zelfs maar aan dacht dat ik een slok wilde nemen.
Drank voelt voor mij niet meer als een vlucht uit de realiteit maar als een "beetje" zelfmoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,
Goede morgen!

Dat is vaak zo in ziekenhuizen of instellingen he!
Toen mijn ma moest revalideren na een CVA deed ze ook niks dan daarover klagen! Moest ik ook steeds vanalles meenemen, anders zou ze in hongerstaking gegaan zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfmoord is voor mij een gepasseerd station. Niets is het voor mij waard om zelfmoord te plegen. Zelfs de uitzichtloze situatie van een drankverslaving ben ik levend uitgekomen. Menige crisis in het verleden is opgelost in nare herinneringen en nare herinneringen zijn opgelost in het verleden dat geen invloed meer heeft op wat ik nu doe. Vandaag kan ik het verleden niet meer veranderen, vandaag kan ik doen wat ik doen kan en de toekomst zal daar als vanzelf uit voortvloeien. En hoe die toekomst er uit zal zien dat kan ik niet weten en hoef ik niet te weten. Ik ben gelukkig als ik vandaag, alleen vandaag, handel naar eer en geweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me voorstellen Nien dat je ma in hongerstaking zou gaan hoor. Het voedsel is echt bagger. We gaan kijken of hij ergens anders eten kan bestellen. Ik wil ook best koken voor hem maar dan heb je iedere dag de verplichting om dat te doen en dat werkt niet. Zo het nu gaat, twee keer per week op bezoek gaan is meer dan genoeg, hoewel ik dadelijk wel weer naar hem toe ga, om soep te brengen en een broodje te maken.
Vind ik niet erg hoor, hij is veranderd en minder mopperig dus wel goed te pruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...