Spring naar bijdragen

Maandag, 1 maart


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En weet je, ik had zo ongeveer hetzelfde als jij. Vrouw die zo graag wilde dat ik stopte. Zoveel ruzies over die rottige drank. 14 jaar bij elkaar, Ik stop en half jaar later was ik weg. Ook min of meer weggestuurd maar toch. Dat had ik van te voren echt niet kunnen bedenken dat het zo zou lopen. Raar maar waar.
Het is ergens goed voor geweest en bij ons was de koek ook op. Toch blijft het zuur. Gelukkig waren we weer goed on speaking terms toen ze ziek werd en dood ging. Maar ja, er is een plek in mn hart voor haar. Voor altijd.

En dat doet niets af aan de liefde die ik voor Fran voel. Liefde kan zich vermeningvuldigen las ik ooit es in een boek van Rita Mea Brown. Hoe langer ik nuchter ben hoe meer ik dat ga geloven, zien en voelen.

Life is good, love is good. Nou nog mn schema, hahahahaha. Lui zwijn dat ik me daar toch ben:angry::wacko::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, wat ik bedoel is dat als jij verandert en niets verwacht van je partner hij mss wel mee wil veranderen als hij ziet dat het jou goed doet. Snappie? Aantrekkingskracht dmv jezelf veranderen, jezelf veranderen op een manier die goed voor je is. Als anderen daar ook de winst van gaan inzien willen ze dat mss ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, u vraagt, wij draaien;)

Staat ook in Big Book, is de moeite waard om es te lezen. Echt waar. Lees het es. Vind je het drie x nix ken je altijd weer op internet zetten. Wel eerst lezen dan he. Nou ja, graag dan wel ajb:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne


Helaas pindakaas, mijn man drinkt nog veel meer, is MD'er , 100% afgekeurd en steunt eigenlijk in alles op mij.





Alles zit wat mij betreft in de aangehaalde zin. Hij heeft zich misschien 'n X aantal jaren kapotgewerkt, nu jouw schuldgevoel, pardon my French: als jij alleen stopt of mindert gaat het m.i. niet werken. Niemand is zielig, zelfs de dooien niet!
Het lijkt wederom hard, maar eenieder moet doen wat ie moet doen, en ik denk dat je, als je de liefde wilt handhaven, je 'm 'n goeie draai om z'n oren moet geven.
Zolang ie kan zuipen kan ie ook stoppen.

De kordate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hem niet alleen een draai om z'n oren, jezelf ook. Wat is de winst voor jou dat hij in alles op je steunt? Zoiets ontstaat niet in 1x, dat noemt men een proces.
En als de ander niet wil stoppen, dan niet. Neem dan ook je verantwoordelijkheid. Wie weet wil je dan uit zo'n relatie, mss ook wel niet. Dat zijn allemaal vragen voor later. Eerst jezelf aanpakken, de ander volgt wel. Of niet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
BamBam

En weet je, ik had zo ongeveer hetzelfde als jij. Vrouw die zo graag wilde dat ik stopte. Zoveel ruzies over die rottige drank. 14 jaar bij elkaar, Ik stop en half jaar later was ik weg. Ook min of meer weggestuurd maar toch. Dat had ik van te voren echt niet kunnen bedenken dat het zo zou lopen. Raar maar waar.


Het is ergens goed voor geweest en bij ons was de koek ook op. Toch blijft het zuur. Gelukkig waren we weer goed on speaking terms toen ze ziek werd en dood ging. Maar ja, er is een plek in mn hart voor haar. Voor altijd.




En dat doet niets af aan de liefde die ik voor Fran voel. Liefde kan zich vermeningvuldigen las ik ooit es in een boek van Rita Mea Brown. Hoe langer ik nuchter ben hoe meer ik dat ga geloven, zien en voelen.




Life is good, love is good. Nou nog mn schema, hahahahaha. Lui zwijn dat ik me daar toch ben:angry:
:wacko::sun:



Dit is prachtig, Bam! Zo is 't!

Wij zijn ook weer on echte speaking terms, gelukkig.
Het wrede is dat wij altijd kinderen wilden, en dat ik ze nu heb, niet min of meer, maar echt. Beide jongens hangen echt aan mijn tengere lichaam, en ach, wat zal mij dat nu boeien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne: succes met de internetbehandeling! :) Super dat je voor een drankvrij leven gaat! Jammer dat je man nog drinkt, maar buiten je gezinssituatie om zul je ook nog vele andere drinkers tegenkomen:( Dus maakt het je nu niet gemakkelijk, maar wapend je misschien een beetje tegen die vele andere moeilijke situaties die nog gaan komen!

Go for it! :)
Dit is de eerste dag van de rest van je leven! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman: AVG is inderdaad gratis en goed, gewoon doen.

Lieve mensen, dank jullie allemaal voor de steun en het meedenken.
Wat betreft mijn partner: daar komen we wel uit
Hebben al zoveel stormen doorstaan.
Ennu bambam: dat goede voorbeeld enzo.... helemaal mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja Mar, ik zeg nix............:P;)B)

Ach ja Haddock, sa ist. Kan we wel voorstellen dat het voor je ex wel zuur is dat je nu wel kk hebt.
Haha, wel gek hoor. Was bij mij ook zo. Mn ex kreeg vriendin met kk. En zij wilde nooit kk in onze relatie...Ze namen zelfs een pleegkind....en ze ging ermee naar de speeltuin en weet ik veel wat.
Heb het zelf nog even overwogen maar ja, he, wat een drukte. Geen pleegkind maar een kleine BamBam...
En Maria mag dan onbevlekt ontvangen zijn, das mij nog nooit gelukt:huh::angry::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...