Spring naar bijdragen

Maandag, 1 maart

BamBam

Aanbevolen berichten

Goed zo, Rapilos, bij de les moeten we blijven, Tas en Bam zijn weer ff weg.

Yvonne, ik heb je verhaal bij "wie is wie" ook gelezen, en je weet eigenlijk precies waar 't steekt en hoe de vork etc..
Heel goed, denk ik, zoals jij 't doet. Hou 't bij jezelf. 't Zou wel beter zijn als je man dat zogenaamde licht ook zou zien, anders voorzie ik de afloop eigenlijk wel. En daar mag je 'm best wat bij helpen, beetje prikken, zeg maar. Jullie houden van elkaar zeg je, dus probeer op een of andere manier er de moed wat in te krijgen, voor 'm. Maar bedenk (en dat doe je wel, denk ik) dat ie z'n eigen kar moet slepen. 'n Worstje voorhouden schuilt echter weinig kwaad in, toch?

De bedenker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mn engelenkaartje voor vandaag zegt:
Loslaten is nodig voor ruimte lieve engel,
dat weet jij ook!

Hum.

En deze is van paar dagen geleden.
We zijn allemaal magneten,
we trekken aan waar we ons op concentreren.

Hum. Is zo. Ga goed allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk Haddock. En spijbelen is soms fijn. Dat is ook zorgen voor je kind. Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan, simpel.
En ja, al die ervaringen hebben me gevormd en gemaakt tot wie ik nu ben. Dank voor het compliment. En weet je, soms voel ik me ook echt zo. Sa sterk en das fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

Stofzuigt tie ook???
:)

Hahaha, nee, we hebben allemaal houten vloeren, en 1 heel mooi kleed in de huiskamer.
Normaal wordt hier alleen geveegd, lekker rustig, doe ik meestal.
Het stofzuigen van dat kleed gebeurt alleen tijdens mijn afwezigheid, anders flikker ik dat lawaaiding in de container.

De rustige druktemaker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
haddock

quote:

Originally posted by:
BamBam

Stofzuigt tie ook???
:)

Hahaha, nee, we hebben allemaal houten vloeren, en 1 heel mooi kleed in de huiskamer.

Normaal wordt hier alleen geveegd, lekker rustig, doe ik meestal.

Het stofzuigen van dat kleed gebeurt alleen tijdens mijn afwezigheid, anders flikker ik dat lawaaiding in de container.

De rustige druktemaker

Hihi, je kunt ook een nieuwe kopen toch? stofzuiger dan he
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor jullie steun.
Ennu, Jan en Harrie: dikke pluim, van van plan met enige vertraging dus jullie bij te gaan houden.
Haddock, we eten al jaaaaaaaaaaren geen vlees meer, moet hem dan toch iets anders voorhangen ben ik bang hihi. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Het heeft geen zin om al te dwingend te gaan doen, dat werkt alleen maar averechts.
Ik hoop eigenlijk dat het me lukt om gewoon inderdaad mijn eigen kar te trekken en dat dat een soort trigger voor hem zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne,

Het is 1 maart, die mooie dag dag om als eerste drankvrije dag te markeren, heel veel succes...

Ik herken je verhaal..
Ook ik heb altijd prima gefunctioneerd op mijn werk.
Maar de avonden waren verloren, voor zover ik me ze de andere dag kon herrinneren.
En de ochtenden waren beroerd, beetje dizzy, schaamte over de vorige avond, bang dat anderen zouden merken dat ik eigenlijk nog niet echt nuchter was.

Verschil met jouw is dat mijn vrouw niet drinkt en me steunt maar zeker niet dwingt om de alcohol te laten staan.

Misschien dat je man ook stopt, of mindert, als hij ziet dat jij het kan en dat je leven er zoveel waardevoller van word.

Sterkte en succes,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou heel mooi zijn, Yvonne.

Ik belande begin 2007 in 'n lastig parket (rijbewijs kwijt), maatschappelijk dik in orde en gehandhaafd. Wel 'n beetje de dagen moe. Bijna helemaal gestopt, maar de vrouw waar ik 16 jaar mee deelde is weg, en heeft nog steeds 'n stuk van mijn hart. Zij wou altijd dat ik minderde of stopte. Toen ik het eindelijk deed was ik weg. Lijkt hard, maar zo is het wel, eigenlijk. Daarom zeg ik weleens dingen als dat het 'n wrede wereld is.

Het tofu worstje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne,

Probeer het inderdaad bespreekbaar te maken, mijn partner is ook gestopt, om mij te steunen. Ik merk op de sociale momenten, (zondagmiddag, lekkere Chardonnay!) dat dit heel goed is, we maken nu non-alcoholische cocktails.... en onze zoon vind dit geweldig. Echt een feestje.
Dit zou me niet lukken als mijn partner wel zou drinken, helaas. Ik hoop dat het je lukt hem te overtuigen dat je zijn hulp nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, Haddock.
Het is een AA opmerking maar oh zo waar, nietwaar?
Je ken blijven zuige en zeure maar dat werkt niet. Als ik iemand zie die iets heeft wat ik wil, bijvoorbeeld peace of mind dan wil ik dat ook graag. Niet materieel he, maar geestelijke gesteldheid.
En zo werkt het met nuchtere mensen ook. Dus kijk ik naar wat zij doen en kijk ik of ik dat ook kan.
Velen roepen dan; dat kan ik niet, wat een opdracht. Maar he, es een tijdje iets proberen wat werkt voor anderen kan toch zo slecht niet zijn, of wel? Ik heb lang genoeg lopen modderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

Attraction rather then promotion. Way to go Yvonne!

Uhhh, die begrijp ik dus niet echt Bambam

:huh:

Verder zou het inderdaad heerlijk zijn om op mijn man te kunnen steunen in deze.
Helaas pindakaas, mijn man drinkt nog veel meer, is MD'er , 100% afgekeurd en steunt eigenlijk in alles op mij.
Ik zal het dus echt zelf moeten doen en hopen dat hij achter het tofuworstje aan gaat lopen, zou ook wel goed voor hem zijn: een beetje lichaamsbeweging, hihi.
Hij weet sinds gisteravond dat ik hier post en dat ik me heb aangemeld, we zien wel.
Ik weet waar ik voor moet uitkijken en wat mijn valkuilen zijn denk ik.

Harrie, mijn drinken is exact wat jij beschrijft en ik hoop inderdaad dat ik hem een stukje mee kan trekken hierin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

Heb net al jullie verhalen over pubers zitten lezen!! Oei!! Der staat me dus nog iets te wachten!!

Bam, was ontroerd door je verhaal!!

Yvonne, veel sterkte!! Ik weet hoe moeilijk het is om normaal te functioneren in job, en opvoeden met elke avond een fles wijn!! Ook het feit dat je partner niet echt meewil!

Bol, de harde aanpak!!

Haddock ook hoi!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...