Spring naar bijdragen

Maandag, 1 maart


BamBam

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
marjo

Waarom stom?




Je hebt de hele middag nog


Er zijn mooie uitwisselingen


te zien




Da's toch ook belangrijk?


Voor nu wel genoeg welliswaar


Voor mij persoonlijk dan
:D



Is ook zo, je hebt gelijk. welles is met twee ellen en die andere vlgs mij met 1. Haddock?! Ik kan hierin niet meer op mezelf vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Chimp moet afkicken



Hij rookt en drinkt. Hij heeft kinderen bij verschillende vrouwen. Hij bedelt. Gelukkig gaat Zohra de chimpansee naar rehab.

Als circusaap had Zohra altijd een hard leven. Veel optreden, weinig rust. Gelukkig werd de Russische aap verkocht aan de dierentuin van Rostov. Daar zou hij een beter leven krijgen.

Maar in de dierentuin gedroeg de chimp zich als een typische aso. De vrouwtjesapen waren niet veilig voor de 'wilde jongen' uit het circus. Overal om hem heen werden ze zwanger. Maar vooral zijn roken en drinken trokken de aandacht.


Zohra wilde bier, veel bier. De beste manier om dat te krijgen, was om te bedelen bij bezoekers. Mensen die met een flesje voorbij liepen, werden lastig gevallen.

De dierentuin heeft er genoeg van. De aap is afgelopen week naar een afkickkliniek voor alcoholverslaafden gebracht, zo meldt persbureau Reuters. Pas als de chimpansee van de drank af is, mag hij terugkomen naar Rostov.

http://www.flickr.com/photos/vermazeren/ / CC BY 2.0

Haal ik van internet. Hahahahahahahaha. Oh meeeen wat een wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik. Gezien!

Ben ook niet onberispelijk
Verre van dat

Ik dacht ik laat het staan
Hoef me daar weliswaar niet
voor te schamen..

:P

En óf ik los! ga Had!
Eerst naar buiten!

Heel hard fietsen denk ik!

:D

of héél langzaam wandelen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, huis is gekocht en woensdag ga ik het koopcontract tekenen. Nu loop ik achter de hypother aan te jagen om alles te regelen. :)

Ik ondervind in deze periode een ander probleem: ik kan niet genieten van de weg naar het doel toe. Dan ben ik alleen maar met het einddoel bezig. Mij treffen de woorden "het gaat niet om het einddoel, maar om de weg ernaar toe" juist zo erg en wil ik proberen naar dit streven te gaan leven. Het is niet iets wat ik nu niet kan, ik heb dat nooit gekund.

Hierdoor komt heel snel het gevoel van "doelloosheid" als mijn leven netjes loopt zoals ik dat wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betekent dat ook dat je altijd ergens naar toe moet werken?
Bijvoorbeeld je huis opknappen zoals jij dat wilt, en als dat dan af is dat je dan weer een ander huis zou willen hebben?
Lukt het je niet gewoon als de boel loopt zoals dat moet om dan lekker op je tuinstoeltje te zitten en te genieten van de bloemen en de vogelgeluiden?
Of maak ik het nu veel te simpel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
BamBam

De vrouwtjesapen waren niet veilig voor de 'wilde jongen' uit het circus. Overal om hem heen werden ze zwanger. Maar vooral zijn roken en drinken trokken de aandacht.



Vertel mij wat. Ik heb net niet over de hele wereld gevist, maar was wel veel ver weg. De circusjongeren of de visserlui krijgen de schuld. Hun eigen onvrede. I'm not bothered. Ik heb m'n kinderen. Ik hoop dat ze ooit eens kloppen. Ben nooit zo weggegaan.

De nu wat introverte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je hoeveel het er zijn Haddock?

Fran vraagt zich af waarom ik kinderen afkort met kk.
Kakkinderen, k8tkinderen, vroeg zij zich af he. Ik weet het niet. Er zit idd maar 1 k in kinderen. Oink.
Wat is het mooi weer, ik ga naar buiten. Flonk mn schema, ik ben weg. Yihaaaaa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms had ik ook een man willen zijn Haddock. Mn zaad uitstrooien over vruchtbare akkers. En dan wegwezen, op naar de volgende.....Zit iets rosmantisch in.

FF voor de duidelijkheid; ik zeg/denk niet dat jij dat zo gedaan hebt. Mss wel, mss niet.


Tsssssssss, Cathy, noem jij mij lui........nou zeg. Waarheid als een koe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kort voor zijn dood vroeg mijn vader me om zijn bankafschriften te versnipperen. Kon me niet inhouden om daar toch eens een blik op te werpen, en zag dat er maandelijks cheques uitgeschreven waren voor niet-onaanzienbare bedragen. Toen sloeg mijn fantasie op hol en dacht ik: Misschien heb ik ergens een halfbroer of -zus rondlopen. Vond ik toen een erg fijne gedachte, dat er misschien nog iemand rondliep die me misschien wel leuk zou vinden... Man, zo eenzaam was ik toen! :(

Moest ik ineens aan denken door Haddocks verhaal.

Hoi Haddock!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das dan duidelijk Franceska, jammer, ik heb hele broers waar ik het goed mee kan vinden, maar had een echte zus ook wel leuk gevonden.

Cathy, een MD'er is iemand die manisch depressief is, heftige stemmingswisselingen dus.
Om simpel uit te leggen: er zit ergens in de hersenen een draadje dat verkeerde connecties maakt of zo.
En vaak gaan overmatig alcoholgebruik en md hand in hand.
(overigens in ongelooflijk veel verschillende gradaties)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
BamBam

Mn zaad uitstrooien over vruchtbare akkers. En dan wegwezen, op naar de volgende.....Zit iets rosmantisch in..




Kunnen meissies ook hoor, Bam. Laten uitstrooien, dat is.
Mijn meissie heb er twee en niet van dezelfde.

De rechtlijnige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof dat ik niet echt duidelijk was :$
Periodes van vrolijk, te vrolijk, druk , luidruchtig, de hele wereld aankunnen
worden afgewisseld met depressieve periodes.
In zo'n 'vrolijke' periode verliest een md'er vaak de realiteit uit het oog.
Kan ook heel snel heel boos worden dan enz enz.
In een depri periode komt een md'er helemaal nergens toe, ziet nergens de zin van
en is ook niet echt te benaderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve forumers,

'k Weet dat onderstaand eigenlijk een PB is maar de Send knop is weer eens verdwenen.
Omdat ik graag op de PB van Frddy wil antwoorden dus maar even zo....


Hoi Freddy,

Vrijdag had ik nachtdienst en ben dus niet geweest.

Het gaat goed met me en ik heb het idee dat ik het zo wel red.
Maar van de verhalen op dit forum en wat ik hoorde bij de AA weet ik dat je makkelijk onderuit gaat.
Mensen die tot wel een jaar niet hadden gedronken en dan toch onderuit gingen en vervolgens heviger aan de drank waren dan ooit.

Dat wil ik voorkomen en daarom denk ik toch de AA te blijven bezoeken.
Dinsdag komt voor mij beter uit omdat we, als ik het weekend vrij ben, vrijdagmiddag afreizen naar Limburg.

Morgenavond ga ik dus naar de AA als er niets tussen komt, ik moet dan eerst bellen begreep ik van je???


Groetjes en tot morgen,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...