Spring naar bijdragen

woensdag 3 maart

tapas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Marje, fijn dat het jou ook goed afgaat. Net ben ik naar CAD geweest voor Antabus en daar zat een man die daar ook voor kwam. Een echt directeurtje. Maar hij was heel aardig en vertelde dat hij er erg veel moeite mee had. Sommigen denken inderdaad dat Antabus ook een zuchtremmer is maar dat is niet zo. Ik vind het fijn dat ik er nu zo vrij over kan praten dat maakt het voor mij veel makkelijker. Dat stiekum gedoe maakt het alleen maar moeilijker en geeft nog meer druk. Door positieve reacties word ik sterker merk ik.
Ben het gelukkigste met de reacties van mijn zieke zus die echt blij ervan kan worden. Heeft ze weer een goed gevoel :heart:.

Het zonnetje schijnt hier heel fijn en geeft een goed gevoel. Lente komt eraan!:rose::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mijn zus gaat het niet beter. Morgen definitieve uitslag van bronsocopie. Een gat in het gedeelte van haar rechter long (2/3 verwijderd). Ze weten niet of dat door de kankercellen is of door een bacterie. Ze heeft sinds 4 dagen al 8 soorten antibiotica gekregen die niet aanslaan.(infuus). Ze wordt zo niet zwaarder wat van 53 naar 60 kg moet om chemo te krijgen voor de overige kankercellen in haar lichaam. Ze heeft koorts Ze hebben haar gelukkig verplaatst van oncologie naar longafdeling want ze werd op oncologie niet vrolijker door haar medepatienten die doodziek waren. Geeft echt geen kracht.Ze is kotsmisselijk door de antibiotica. De uitslagen zijn niet goed hoe dan ook. De bacterie kan overslaan naar andere organen en kankercellen erbij kunnen haar ook funest worden. Ik kan haar nergens mee helpen als haar een beetje af te leiden en te steunen. Als zoiets gebeurd besef je pas hoeveel je van iemand houd. Wil haar echt nog niet missen. Ben bang dat dat wel zal gebeuren op korte termijn. Hou mijn hart vast.
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Desi, dit is hard en heel zwaar. Ik weet het, mijn partner heeft 5 x kanker gehad, fibrosarcomen.
Gelukkig is e.e.a. bij hem nu rustig maar....
Ik kan jou geen goed antwoord geven, alleen zeggen dat ik meeleef en jou en je zus heel veel sterkte wens. En misschien, wie weet, soms bestaan er kleine wondertjes. Dat hebben wij gelukkig wel ervaren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dees. Misschien is dat ook voldoende meis, het voor haar zijn. Ja natuurlijk besef je dat je nu veel van haar houdt, en ook zij zal dat voelen. Dat is misschien wel het belangrijkste gevoel op dit moment waarmee je haar kunt steunen.
Ben heel benieuwd voor morgen en hoop dat je ons op de hoogte houdt:heart::sun::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier valt het toch wat tegen met de zon, gisteren was het mooier, nu is het bewolkt
Maakt niet uit, ik heb gisteren al lekker in het zonnetje gezeten met de balkondeuren open.

Tjonge ik ben in een irritatiebui, erger me overal aan, groen en geel
kan niks hebben en zou het liefst iets in elkaar gaan schoppen of slaan.
Teveel negativiteit om me heen in te korte tijd
wordt moe van het politieke gebekvecht
moe van conflicten in de buurt
moe van zeurende mensen

ga zo maar stemmen in het buurthuis en even buurten daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Marja2010

Yajala, I know maar ik hoef op dit moment alleen maar te denken aan de verdrietige ogen van mijn zoontje en dan weet ik weer waarom!

Terugdraaien kan ik niet, wel er voor zorgen dat zijn toekomst zonnig en zonder verdriet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het nog erg frisjes buiten, maar van dat zonnetje krijg ik wel direct een geweldig gevoel.
Als ik even in mijn beschadigde geheugen terugkijk, dan hebben we de laatste maanden echt vrijwel geen zonnestraal gezien.
En juist van zonnestralen krijg ik erg veel positieve energie, al mag het wel minimaal een graadje of 15 warmer worden van mij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlaamsmeisje,

ik weet niet of de Vlaamse kalender er een eigen leven op nahoudt, misschien heb je in dat geval gelijk, maar hier in het nederlandse begint de astronomische lente op 20 maart om 18.32 uur.

Maar ik waardeer wel je poging om hier alvast een lentegevoel te deponeren, al snap ik dan weer niet waarom je besluit met: veel sterkte. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh, Astronomische lente nu, astrologische als de zon in het sterreteken Ram komt op 20 maart!

Veel sterkte voor iedereen die het soms nog moeilijk hebben zonder alles te herlezen, en ook voor allen die al veel verder staan maar het misschien soms nog moeilijk hebben. En ook voor mezelf natuurlijk!!

Lekker genieten van het idee dat de lente der is toch!!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieneke laten we hopen dat of de lente nu wel of niet komt, als het zonnetje maar schijnt. Daar zijn we hard aan toe.

Ik ga vandaag eens proberen aleen groente en vlees te eten. Kijken of het lukt.
Verder voel ik me nog steeds gammel van de verkoudheid die mij wat te lang duurt.:( Oor verstopt, zelf geprobeerd uit te spoelen maar dat lukt niet.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...