Spring naar bijdragen

woensdag 3 maart

tapas

Aanbevolen berichten

Wat priesters en dominee's betreft: geldt voor mij hetzelfde voor als voor moslims, homo's etc: je hebt er goede tussen en slechte, het zijn gewoon mensen.
En inderdaad: priesters zouden gewoon moeten kunnen trouwen.
Sexueel misbruik komt nu zo in de picture bij die priesters, maar gebeurt/gebeurde op allerlei vlakken natuurlijk: de buurman, de vader, de leerkracht, de zwemonderwijzer, de vakantieganger naar thailand (was het toch?), geestelijken , homo's, moslims, humanisten enz enz.
Het blijft een kwestie van 'mensen' : je hebt er goede tussen en slechte.
En de slechte moeten aangepakt worden, en niet zo zuinig ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen,

Jan meldt zich weer tijdens zijn 16e alcoholvrije dag ;)

Heb voor het eerst vrij slecht geslapen, de eerste 2 weken sliep ik als een roos.
Ook een beetje hoofdpijn en een katerig gevoel, maar ik ben gisteren bij de bottenkraker (chiropractor) geweest, dus wellicht heeft dat wat veroorzaakt.

Ik heb helaas niet altijd de tijd om alles bij te lezen, maar jullie posten ook in zo'n razend tempo, dat het gewoon niet bij te houden is ;)

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan en Desi hartstikke goed hoor!!!!
Yala, lekker effe uitwaaien he?
Ik heb vanmorgen lekker even door het bos hier gewandeld, zaaalig met het zonnetje en zonder wind, het voorjaar komt er dus echt aan.
Heb ook toch maar even mijn burgerplicht vervuld en ben gaan stemmen, partij waarvan ik denk dat hij dicht bij mij zou kunnen staan. tsssss.
Carolien doe maar rustig aan met zoeken hoor.
Zo, nu ga ik me opmaken, manlief wakker maken en ff nog een bakkie koffie met um dringen en dan naar mijn werk.
Kom pas rond tien uur weer thuis, dus de zon die ik daarnet heb meegepikt telt dubbel.
LIeven mensen...... hele fijne dag , doeg :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya Tuuuuuuuuurllijk haal jij dat ook. Geloof me.:rose::) Als een ander het kan, kun jij het ook.:present:

Zo ik ben met de ramen klaar. Binnen en buiten. Ook gelijk m'n tuintje voor op geruimd en de stoep geveegd. Dat was ook al een tijd niet meer gedaan. Kan nu weer naar buiten kijken.:P
Moest gisteren stoppen met de ramen omdat ik plots naar Jos moest.
Hebben jullie dat nu ook? Ik heb de volgende dag altijd wat moeite om, als ik de vorige dag niet klaar gekomen bent met iets, ik de volgende dag meer moeite mee heb om dat af te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima Ya, lekker ff al het vuil van je af zwemmen. Krijg je energie van lieverd. En denken, morgen zal het wel weer beter zijn.
Stom hé, we weten dat, als we gaan drinken, we naderhand altijd een dip krijgen. En toch drinken we. Waarom? Alleen maar voor die korte tijd dat we ons wat beter voelen.
Ikzelf heb nu, dat ik kan kijken naar, wat na die drinkbui komt, als ik me daar op concentreer,en de gevoelens er bij kan voelen die ik er bij krijg, ik toch wat makkelijker van de drank af kan blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Gisteren naar Javier Guzman geweest, geweldig leuk.
Ook de moeite waard om te zien hoe een alcoholist (Javier is een paar jaar terug gestopt met drinken) zijn leven kan oppakken en invulling kan geven.
Verder vroeg iemand bij het gratis pauzedrankje (na afloop!) of ik verstand van wijn had. Het
antwoord was: Ja, maar soms moet je je verstand niet gebruiken. Ik vond hem zelf wel leuk gevonden.

Mijn tellertje zegt nu 3 weken 4 dagen 12 uur en 25 minuten geen alcohol. het begint weer aardig te wennen.:clock::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben weer terug van het ziekenhuis.Helemaal teruggewandeld, in een park aan t water gaan zitten en genoten van het zonnetje op een bankje. Wat heb ik dat allang neit meer gedaan.:angry:
Nu weer terug bij mijn katjes en zie mijn katjes hebben huisgehouden. Mijn mooie bos tulpen/ranonkels zijn omgevallen en vaas gesneuveld. Maar ik kan er niet boos van worden. Wat het :rose:: netje toch kan doen met een mens.
Had heel even een vieze smaak in mijn mond leek erg veel op wodka. Ik werd er stantepee misselijk van. Bah, dat niet meer.:o

Bolletje kun je bij mij ook ff komen ramen wassen?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...