lady jane Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Nina: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: van harte gefeliciteerd met je zoontjeen een hele fijne dag voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Nina,gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje.Een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Oh ja, goed van je Jane. VM, gefeliciflapsteerd met je zoon.Vertel nou ff wat zet em op betekent op z'n Belgisch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Je kan vanalles opzetten hè Bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Trouwens bedankt voor alle lieve felicit. IEDEREEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qtTAoJClqHYes kijken of het is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 NINAAAAAA, vertel nou! Haha, watje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik kwam een gedichtje tegen waarvan ik me afvroeg: wat staat er nou eigenlijk?VooruitzichtOver enkele dagenzal het verleden zijn.om te vergetenzal ik mij overgevenaan den warmen schijnvan wijn en hartstocht;maar wat is wijn,wat kan de duiz'lendeverrukking der liefde zijnnaast het gelukvan dertig woordenstuk voor stukgezuiverd van den tijd?laat er geen wrevel zijn,bewaar mijn mondvoor de jaloerse smaaden het armzalig gepraatvan de onvruchtbaarheid.laat mij dankbaar zijnvoor ieder lied!en doof de herinnering nietaan de drie gouden zuilenals het lotmij versmeten heeften mij vervuilenlaat als een vod.(H. Marsman) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 http://www.youtube.com/watch?v=55N6eIxTt44YIHAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 http://www.youtube.com/watch?v=IXdDZFPPEdQietsje drukker dan andere mensen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Zo terug van boodschappen doen.Nieneke van harte wijfie met S. hé? Dat het maar een flinke knul mag worden en z'n kraaloogjes mag blijven houden.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Grappig filmpje Bam!!Zal het straks vertellen! Eerst verwilderde jongens proberen te temmen en aankleden!Aldiegenen die het raden tegen straks krijgen een knuffel!Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 http://www.youtube.com/watch?v=A82YDBKJYC4Interessant, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Stuiterend filmpje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Goedemorgen allemaal! Ik kwam voor de verandering ook maar weer eens kijken.Mooi gedicht Dhendro, maar ik denk dat ik het nog een paar keer moet lezen om te kunnen bevatten wat er staat. Dat heb ik toch vaak met gedichten, moeite om het te begrijpen. Ik heb de neiging alles letterlijk te lezen, en gedichten bestaan veelal uit beeldspraak. Wie zei dat ook alweer: "lees maar, er staat niet wat er staat".Zeer herkenbaar BamBam, het verhaal van die AA-er. Ook ik ervaar steeds opnieuw dat drank voor mij niet alleen het probleem, maar vooral ook (dacht ik) een oplossing was. Alleen was dat zelfbedrog, dat het een oplossing zou zijn. Pas als de drank weg is kan er écht aan de problemen gewerkt worden.Gefeliciteerd met je zoon Nina! Leuk hè, al die maartmensen. Voor mij is dit ook een maand vol verjaardagen, de eerstvolgende mijn zoon. Dus vandaag ga ik op cadeautjesjacht. Duim maar voor me dat we kunnen slagen, want ik ben niet zo'n liefhebber van het eindeloos winkels in- en uitlopen.Maak er een mooie dag van allemaal, en hou het droog, want dat is de beste manier om te slagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Goeiedag!Durf heb bijna niet te zeggen maar heb geslapen als een roosje tot 8:19 uur.Mensen die over je heen walsen, ik ken het.Mensen die over je grenzen heen gaan doen dat zolang als je het toelaat.Je zult er echt zelf iets aan moeten doen.In hun beleving doen ze niets fout. En dat doen ze eigenlijk ook niet. Dan kun je de rest van je leven je energie laten opslurpen. En in feite het leven van de ander leven.Naar zijn of haar normen.Of je neemt de verantwoording voor je eigen leven en gaat zelf bepalen wat je wilt en doet.Je bent zo vrij als je jezelf toestaat te zijn.Dat kost wel wat oefening en inspanning. Je krijgt er wel vrijheid voor terug.Dus Bol, Jos krijgt zoveel ruimte als jij hem geeft.En ja Tapas, ook ik merk nog af en toe dat sommigen steeds opnieuw de ruimte willen innemen. Alle ruimte. het houdt je scherp!Fijne dag allemaal en voor Tina speciaal een bosje :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Goh Kate wat heerlijk te horen dat je goed geslapen hebt. Dan ben je de volgende dag gelijk een stuk fitter.Sliep jij ook zo slecht dan?Ja ik ga zeker m'n grenzen aan geven maar moet eerst uitdokteren waar die liggen. Ik heb dat n.l. nog nooit gedaan of alleen als het veel te laat was.Maar we gaan aan de gang hoor;)Ga jij vandaag nog iets leuks doen? Of houd je het lekker rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Dar heeft Ik&A overleefd. Ik zit op een telefoontje te wachten en daarna ga ik me te buiten aa een paar leuke aanbiedingen van tavtiurK, want Ike.A durf ik niet aan met mijn koophumeur van vandaag.Bol, ik weet ook niet zo goed wat mijn grenzen zijn. Er is geen handboek voor ofzo. Ik luister nu maar het meest naar mijn lichaam. Bijvoorbeeld als ik het letterlijk benauwd krijg, weet ik dat ik iets doe dat niet goed voor me is.Maar de grens van iemand een plezier doen en over je grens heen gaan, is voor mij ook niet zo strak.Al lijkt het me voor jou duidelijk, want jij voelt je meestal gekwetst door Jos zijn reakties.Maar neem je tijd, en ik hoop dat jouw innerlijke ontdekkingsreis heel goed uitpakt voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Vie vertel vertel, leuke aanbiedingen bij het Vat-Buskruid? Lekker jezelf verwennen meis. Voelt altijd goed aan.Ja ik denk dat ik mezelf veel eerder de vraag moet stellen "wat voel ik nu"als ik bij Jos ben.Als ik nu denk om naar hem toe te gaan, voel ik veel angst en weerstand. Zolang dat er is, ga ik niet. Bovendien wil ik eens kijken wanneer hij mij belt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Bol ik slaap meestal wel goed. Ik sliep wel regelmatig slecht toen ik nog veel dronk.Ik vraag als ik in bed lig aan mijn slaapengel: laat mij lekker slapen.En dat werkt altijd, omhuld door zachte vleugels val ik dan ik slaap. Ik geef me dan over en laat alles los.Dat kan inderdaad nog wel eens gek zijn om voor jezelf te ontdekken wat jij wil. Gaan luisteren naar je eigen gevoel. Waar maakt jouw hart een vreugdesprongetje bij. Of waar voel jij je vredig bij. Wat zijn jouw behoeften en hoe kun je die zelf invullen. Veel succes met je nieuwe, leuke, spannende ontdekkingsreis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Gewoon maar een lipstick die de hele dag blijft zitten, Bol, en die zelfs zoenen overleeft. (Tenminste dat adverteren ze.)Niet om het een of ander maar ik heb nog nooit zoveel gezoend als sinds ik getrouwd ben. Dat vreet dure lippenstiften.Dar ik heb helemaal geen koffiezetmasjien meer. De oploskoffies met allerlei smaakjes zijn tegenwoordig zo goed, dat ik me er alleen nog maar druk over maak of de waterkoker het nog wel goed doet.En over kruiptunnels gesproken, ik heb voor mijn verjaardag binnenkort, een nieuw krabkasteel voor de kat gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 De website http://www.dementiedebaas.nl - ontwikkeld voor mantelzorgers die de dementie van hun partner of familielid de baas willen blijven - heeft een internationale prijs gewonnen voor "meest veelbelovende psychosociale interventie".Anne Margriet Pot, programmahoofd Ouderen bij het Trimbos-instituut, nam mede namens Stichting Geriant en Alzheimer Nederland de prijs in ontvangst. De prijs werd uitgereikt tijdens het 25ste jaarlijkse Internationale Alzheimer Conferentie in Thessaloniki, Griekenland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Dhendro als je die site van Dementie de baas voor mij hebt geplaatst is dat hartstikke lief maar Jos is niet dement, Jos heeft hoogstwaarschijnlijk Asperger, en het is gewoon erg moeilijk om met deze mensen om te gaan. Zeker als mantelzorger.Je kunt ze niet peilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Was dat dan toch niet confronterend voor jou Dar, dat Van Mierlo zo op je vader leek?Kat Brasser heeft zijn kasteel totaal versleten, daar moet echt een nieuwe voor komen.Zoenen kan zelfs beter zonder lipstick, maar ik heb van nature van die bleke lippen, enfin, daar moet gewoon wat op.(P.S. zijn er dropliefhebbers hier? "De echte pittigzoete Sneker Zoethoudertjes". Je blijft knagen.)En als ik dat telefoontje nou niet binnen een kwartier krijg, kan hij even zo vrolijk maar wachten tot ik zelf bel, want dan ben ik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Dar. ik heb v. Mierlo ook altijd een heel prettig iemand gevonden. Ja die wallen, zouden die ook niet te maken kunnen hebben met de vele en lange werktijden die ze maken? Als je hoort dat 90 uur per week voor die gasten normaal is, dan krijg ik alleen al bij de gedachten daaraan, wallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden