Spring naar bijdragen

Zondag 14-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou ik krijg toch wat ik verdien
want net een tel. dat niets zo verandelijk is als een stelletje volleyers
want metr mij en beller erbij toch genoeg nu
HET GAAT DOOR
dus arriverdedechie (maar dan goed geschreven)
ik ga mijn spullen en dan de trein pakken
en jullie pak ik dan later wel weer:D
dag lieverds, ik wens jullie
een , net zo fijne dag toe, als ikzelf ga hebben
doei doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dim, een week geleden meegedaan
aan een spinathon, 6 uur, voor een goed doel
de Dirk Kuijt Foundation
een boost voor de geest
en een ramp voor een 56 jarig lichaam
dus ja, langer hersteltijd nodig
maar ff lekker ballen met vrienden
is dan de spieren weer ff losmaken
dus goed voor lichaam en geest.
fijne dag allen
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, wat leuk, al die Feijenoorders. Mijn geliefde is er ook al zo eentje.

Sporten, ik zou niet meer zonder willen. Ik heb geen aanleg voor dik worden, maar toen ik nog dronk had ik best wel een lelijk buikje. Nu weer strak in het vel. En ja, het geeft gewoon een goed humeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Zat ik het hele verhaal van de bruiloft over Caro uit te storten dus voelde me al wat beter. Kom ik hier en wat lees ik? Fijenoord!!!!!!!! Nu woon ik hier als rasechte PSV-er al tussen de Ajaxiden dus kun je nagaan. Fijn hoor leuk dat ik er ben.

Ik heb nog nooit een kater gehad maar kan me er nu wel iets bij bedenken. Drie keren heb ik mijn bordje opgeschept en alles door elkaar gegeten. Zat me vreselijk aan iemand te ergeren en hondje wilde niet dansen. Nee tuurlijk niet want stond al te veel op haar achterpootjes maar dan om te schooien.

Morgen dat gesprek over de opname in het revalidatiecentrum dus liep vanmorgen erg vrolijk met loedertje over straat hahaha. Kom ik thuis met doerakje en ploeps daar sprong de eerste kikker al weer in de vijver. Normaal ben ik daar altijd erg blij om nu werd ik nog meer sjaggie en riep tegen hem (haar?) dat werd eens een keer tijd !@#@##% Prompt liepen er net weer mensen uit de straat voorbij dus die hadden me al weer eens gehoord.

Had mijn jas over mijn pyama aangetrokken om spookje uit te laten maar denk dat ik deze vandaag niet uit doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeetje wat een stilte hier!
Ik heb eigenlijk ook al niet zoveel diepzinnigs te melden. Bezig met wat (leuke) huishoudelijke klusjes, zoals kussenovertrekken maken en het eten voor vanavond (zelfgemaakte pizza) voorbereiden.
Heel erg off-topic allemaal, maar ik voel me er redelijk relaxt bij.

Zijn er meer mensen hier die moeite hebben met zich te ontspannen? Zoals gezegd, sporten helpt mij wel, maar ik blijf een zenuwpees en dat is vaak wel hinderlijk.
Pillen slikken wil ik liever niet. Dat raadt mijn arts me ook af, met mijn verslavingsgevoelige aard.
Tips en ideeën zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, dat bedoel ik wel Witte. Dankjewel.
Maar eigenlijk ook: wat doen jullie om je te ontspannen?
Vannacht kon ik even niet slapen en er kwam zo'n pop-up van Valdispert op mijn mailbox. (Stress Moments of Feel Good Dragees.)
Dan zit ik wel te denken, het is een natuurlijk middel, misschien toch maar eens proberen. Maar het staat me een beetje tegen om ontspanning uit een potje te halen. Heb zo'n gevoel dat het uit mezelf moet komen.

Drup nu begrijp ik je bericht van vannacht iets beter, maar nog niet helemaal van "als God bestaat....".
Maar goed, als je het uit wil leggen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou al die dingen die ik net opnoemde zijn eerlijk gezegd niet echt iets voor mij.
Ik krijg er eerder een zenuwachtige lach van en vraag me steeds af wat ik allemaal
had kunnen doen, in die tijd dat ik met zoiets bezig ben.

Maar wat ik dan wel doe om echt te ontspannen das best een goeie
vraag, ga ik over nadenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, ik zat jou te lezen, met wat je ging doen en toen bedacht ik me: nou....... Witte dat wordt bij jou ook hoog tijd, dat je je daar is toe gaat zetten,
maar nog ff niet hoor haha.
Jaaa dat eeuwige verzet vreet energie.
Je kan beter dat eerst gaan doen en dan daarna lekker blij zijn met jezelf dat je t gedaan heb.
Gek he.... we weten alle twee dat t zo werkt en toch blijven op standje ik heb er geen zin in veel te lang hangen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel Vie dit ging helemaal niet goed omdat er iemand steeds zat te mopperen dat het allemaal niet kosjer was. Vind dat je dit niet hoort te doen op een feest maar blij mag zijn om erbij te mogen horen. Zat dus al groen en geel en toen de bruidegom ff tegen me aanleunde omdat hij zo dronken was wat ook niet mocht van die vrouw toen ging ik los. Kan het mens al niet uitstaan maar dit gemopper vond ik allemaal zeer onterecht. De bruid was Joods en de bruidegom niet dus ze probeerden het toch te mengen. Er was dus niet kosjer eten maar ze propte al mopperend wel alles onder haar neus. Ik vind dan dat je het niet moet nemen want niets is een verplichting. Enfin toen ik inmiddels al paars was (nee niet van de drank maar ergerde me mateloos) schoot ik uit mijn slof. Ik zei dat ze GVD eens er een keer mee op moest houden want het was hun feest en daar hebben we ons niet mee te bemoeien. Niemand zei hier iets op maar had wel helemaal de verkeerde woorden gezegd tussen zoveel gelovige mensen. Het is al niets voor mij om Gods naam te misbruiken en toen gebeurde me dit. Het was notabene de stiefmoeder van de bruid.!!!!!!! Voel me nog steeds heel rot hierbij. Nee niemand was boos maar ik bestefte dat dit niet kon en de bruidegom (een vriend) kwam ook meteen naar me toe om ruzie te voorkomen. Is ook niet gebeurd hoor maar vond dit zo vreselijk naar. Had me er zo op verheugd en wel tig keren nagekeken of Banjo en ik er netjes uitzagen en ik niets vergeten had maar in de synagoge ging het al mis. Moest op harde houten planken zitten wat ik niet kan maar erger was dat ik er geen klap van verstond want was overal op voorbereid maar niet dat het in het Hebreeus was. Ja stom van me en Banjo werd ook al door velen beken of ze een monster was want hoorde er eigenlijk niet thuis. Maar er was bewust om haar gevraagd dus die speciale dag dan doe je het gewoon. Ik kreeg een aparte stoel later waar ik redelijk op kon zitten. Het bruidspaar weet natuurlijk van mijn handicap maar stiefmoeder kon het niet laten me ff toe te sissen waarom ik zo'n aandacht trok. Ach zovele dingen eigenlijk. Ben later netjes met Banjo naar huis gegaan en natuurlijk tutje nog even uitgelaten. Nog later (inmiddels midden in de nacht) belde mijn vriend of alles kee was met me, de reis goed verlopen en Banjo uit was geweest. Ik kon dit beamen maar hoorde haar al weer op de achtergrond.......De bruyid weet van onze vriendschap dus dan is dat toch oke? Hoe kan een stiefmoeder zoveel verprutsen dan?

Dank voor je belangstelling Vie, ja zit me erg hoog. Scrollen kan ook hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de uitleg Drup. Echt heel naar dat het zo verlopen is.en ik neem aan dat je niet alleen mij bedankt voor de vraag maar ook de andere mensen die er naar hebben gevraagd :)
Het was vannacht een nogal onbegrijpelijk berichtje van je.
Gaat het nu wel weer?
Veel succes met het gesprek morgen. Is dat dag-revalidatie? Want ik neem toch aan dat je niet lang van huis kan zijn met je diertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja BB naar omstandigheden gaat het wel. Alles tegen Caro verteld en nu fijn nog even tegen Vie. Komt wel goed maar kan hier niet goed tegen. Heb/had niets gedronken maar zoals ik al schreef ruik ik toch naar alco dus spoot me suf omdat te verbloemen. Ja hoor maar in parfum zit ook alcohol pppppfffffff.

Ik ga nu maar loedertje weer uitlaten en samen een frisse neus halen. Lijkt me een strak plan om nu even te gaan genieten van de ontluikende natuur want die komt er echt aan en dat zag ik aan dat mooie kleine groene kikkertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...