Gast Loen Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goedemorgen stelletje langslapers!!Wakker worden Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goedenmorgen Dar,Nou 6.10 uur is toch ook niet zo lang dacht ik.Maar voor ik koffie gemaakt heb en voor 2 pers. een berg boterhammetjes gesmeerd heb is het toch 7.00 uur. Nu ook vast douchen.Weer een strak programma vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goede morgen allemaal,Sorry voor niet inloggen hier afgelopen weekend, maar ben heel het weekend lekker druk geweest en beide dagen was Will hier.Nu is de werkweek weer begonnenfijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goeiemorgen.Was het een gezellig weekend AR? Lekker druk klinkt goed. Werk ze!Ik heb niet lang geslapen maar wel lang gelezen. Soms kan je zo'n boek treffen dat je gewoon niet los laat. Nog één hoofdstuk dan, nou vooruit, nog eentje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goedesmorregens!Maandag alweer! Hoop dat iedereen een lekker weekend heeft gehad....Zal proberen weer wat bij te lezen vandaag.Fijne maandag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goedemorgen!zo weer een nieuwe week, en het belooftwo en do mooi weer te worden.Een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goedemorgen allemaal!Hier schijnt al de zon, ik hoop dat het zo blijft, dan vanmiddag lekker naar buiten. Ik heb gelukkig een stuk beter humeur dan vorige week. Ik kreeg zaterdag het bericht dat mijn kat vrijdag was gecremeerd en toen waren het weer jankpartijen maar het gaat nu weer, ik heb weer eens goed geslapen en eten komt ook redelijk weer op gang.Heeft iemand gisteren nog contact met Suus gehad? Wat een ontzettende rotsituatie zit ze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goedemorgen!!Ook hier weer uit bed, rise and shineik zag ook dat het in de loop van de week warmer gaat wordentjonge wat kan je daar naar uitkijken, een beetje warmte en zon!!!en wat zijn we daar aan toe!!Vandaag weer werken, met wat tegenzinhet rommelt daar weer wat en daar heb ik last van...dus vandaag goed op mijn grenzen letten!Iedereen een fijne dag toegewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 maar heb wel een toepasselijk en mooi engelenkaartje getrokken:'Je zit in een groeiproces, heb geduld met jezelf! Alles is goed! 'dus vandaag kan niet meer stuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Moghu Kanjers,Ja ik hoop ook iets van Suus te horen. Vervelend dat we haar niet kunnen bellen. Ik hoop dat ze vannacht een beetje goed geslapen heeft, en er vandaag weer een beetje rustiger tegenaan kan kijken.Verder laat Jos vandaag de huisarts komen op te praten over euthanasie. Bah wat eng allemaal. Het is duidelijk dat hij Asperger heeft en ik weet niet of er medicatie voor is.Goed mensen ik ga een bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan123 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goedemorgen allen.Zo eerst weer sporten en daarna hard aan het werk.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Mmmmmm.... nu een lekkere capucino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Goeiemorgen allemaal,Hier schijnt de zon een beetje tussen de wolden door,maar het ziet er echt al als een voorjaarsochtend uit.Eerst lekker spinnen zo, voor mezelfen dan een lunch voor 10 personen in elkaar flansen, voor de anderdus mijn dag is weer mooi gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Een hele goede zonnige morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Jane hoe is je spin marathon gegaan trouwens??Ben het helemaal vergeten te vragen aan je!Heb je ervan genoten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 He Lieve Bol,Jeetje wel heftig zeg,hoop dat het gesprek met de huisarts goed gaat vandaag!Veel sterkte lieverd!Dikke kuzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Bol ,ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over euthanasie bij Jos. Dit is niet toegestaan alleen bij terminale patienten en als de kinderen accoord gaan. Ik weet er inmiddels helaas het een en ander van nu. Dat hij het syndroom van Asperger heeft is wel ernstig.Ik hoop dat jij je hieronder sterk kunt houden.kus Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 goedemorgen Isa,Dat is een hele goede instelling zo aan het begin van de week!Ik doe met je mee hoor!Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Mijn elfenkaartje vandaag is:De tijd in je schulp is voorbij.Je ziel wil weer vliegen.Zeer toepasselijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Ik ga ook eens kijken of ik iets positiefs voor de komende tijd kan vinden!Mooie uitdaging na zo,n rotweekend!Maandag nieuwe dag,nieuwe week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 De zoon van mijn echtgenoot heeft ook het syndroom van Asperger, en daar kan hij heel goed mee leven. Okee, hij is een beetje merkwaardig in de omgang.Maar het zal wel zo zijn als Caro zegt: het hangt er ook heel erg vanaf wat het "grondkarakter" van iemand is.Ik heb zomaar ineens een heel veld bloeiende krokussen in de tuin, leuk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Mooi he Vie al die krokussen!Ik wordt daar altijd erg vrolijk van zo,n veld met lentebloemen!Mijn meisje is er ook dol op,ze kan er uren naar kijken en tussen spelen!Nu wordt het toch echt lente he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Dank weer voor jullie reacties. Het doet me ontzettend goed. Het is een stuk herkening.Vie crocusjes in de tuin? Had ik ook maar Pommie (lapjespoes) vond het erg leuk om ze mee naar binnen te nemen:devil:Hier vrouwtje voor jou, ben ik nu lief:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Maar wel erg lief Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Nou ik ga m,n bedje weer in,neem m,n flaptopje wel even mee!Misschien kan ik nog even een klein tukkie doen met m,n kleine prinsje ernaast!Vast niet,begint hij meteen te rellen ben ik bang! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden