Spring naar bijdragen

Maandag de 15e maart 2010


Gast Loen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha. Ik las die spreuk van Dhendro nog een keer, en begreep dat ik 'em verkeerd had geïnterpreteerd. Vandaar de Yihaaa. Hihi.

Ik las: Alleen de wijze is het gegeven, om tegenzin tegenzin te laten zijn en je er niet overheen te zetten en in actie te schieten, maar om gewoon toe te geven aan je tegenzin. Dus om niets met dat gevoel van tegenzin te doen :D

Hahaha.

Nou ja, ik heb nooit beweerd dat ik wijs was. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Druppeltje, ik had niet zoveel zin om nou weer snachts als een slaaf achter de alcohol aan te rennen, eerlijk waar, het water liep me in de mond.
Ik voelde me wel beetje bezwaard om het niet aan te nemen, want ze hadden het natuurlijk lief bedoeld.
Dus dan maar grof geschut ingeschakeld: Ik ben een alcoholist.
Met de billen bloot. En ik schaamde me helemaal niet ofzo, het was prima om te zeggen.
Je kan beter een alcoholist zijn die zero drinkt dan een alcoholist die wel drinkt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag saam!

hier ook lekker binnen en ik ga de deur ook niet meer uit.
Mezelf een bos mooie rozen cadeau gegeven,
heb ik wel verdiend, vind ik zelf.

Lieve Bol,
het is toch een gebed zonder eind met die Jos,
die man vreet energie.
Het lijkt wel of hij elke keer wat nieuws bedenkt,
euthenasie, pffffffff.
Dan komt gelijk de herinnering aan mijn moeder weer
boven, ze was ongeneselijk ziek, voor haar was het een
uitkomst.
Meidje sterkte hoor.
:present:

Avalon,
welkom ik hoop dat je veel aan ADB en het forum
zult hebben.

Rapi,
ik zal voor je duimen,
succes met de huizenjacht.

Woman,
belangrijk dat je het voor jezelf erkent en er openlijk
vooruit durft te komen.
Je hoeft het niet aan de grote:clock:te hangen
maar als er naar gevraagd wordt vind ik het stoer dat
je er openlijk over praat.

Ik lees weer een paar zieken,
allemaal beterschap.
:present:

Zo en nu ga ik eens even kijken wat ik allemaal voor administratie
op een hoop heb gegooid de afgelopen 2 weken.
Dat moet bij mij op orde zijn, anders voel
ik mij er niet pretig bij.
Maar, eerlijk is eerlijk, mijn hobby is het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francesca, wijs zijn is toch meer iets voor Chinezen. :)

Albertina, doe jij dat tegen de avond, je administratie? Nee het is geen kritiek ofzo, maar zo tegen de avond zou ik toch meer gaan denken aan lekker eten en andere ontspannende dingen.
Aan de andere kant slaap je misschien wel lekkerder als het allemaal op orde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hele zak worteltjes op. Ben drie kilo gegroeid de afgelopen drie week. MAAR IK ROOK NIET!!!AAAAAARRRRRGGGGGHHHHHH. Soms nog best lastig zeg, pfffffff.

Maare, om nou zoveel door te groeien lijkt me geen strak plan. Dus gezond voer, lekkerrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, eigenlijk zou ik willen dat dat woorddomino op een ander topic zou staan. Sorry hoor maar ik heb er zo'n hekel!!!!! aan als ik de dagdraad wil bekijken en ik zit dan ineens in de rijmelarij.
En ja dat ligt echt helemaal aan mij, die ergernis.

Albertina ik snap wat je bedoelt. Natuurlijk heb ik het gemakkelijk met mijn freelancewerk. Nu heb ik het zo geregeld dat ik de "vervelende" dingen 's morgens doe en naarmate de dag vordert, steeds meer dingen die minder stress opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lopen we in de stad begint het te regenen, niet koud, wel erg nat...

Vroeger was dat een prima reden om het eerste beste cafe of overdekt terras aan te doen.
Maar nu, daar gaan zitten met een glas Spa, kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Dus maar weer naar huis gewandeld en zit nu nadruipend aan een bakkie koffie en ja hoor, Spa!

Rare jongens die niet-drinkers (vrij naar Obelix)

Harry :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer terug van weg geweest. Toch ff over Jos. Euthanasie is geen optie. Het wordt nu anders aangepakt. Er komt een S.V.P er en aan de pijn wordt ook gewerkt. Jos zit met een hoop agressie.
Luchtvochtigheid heb ik nu ook veranderd. SSSSSSTTTTTT tegen nemand vertellen. Heb gewoon de stekker uit het stopcontact gehaald en de luchtvochtigheid schoot omhoog.
Na een heel vermoeiende middag met weer een hoop somberheid, en daarna het bezoek van de arts, heb ik weer een beetje hoop gekregen.
Hier is het een drukste van jewelste geweest zeg.
Zag dat er ook weer een nieuweling was. Ben ik de naam vergeten ff kijken. Momentje.

Soumy hartstikke welkom en geniet van alle lieve mensen die hier op het frum zijn.:present:

Hey ik heb ook een tweelingzussie. Welkom Avalon. Ook voor jou een hartelijk welkom.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag saam,

Bol kun je het met zijn nieuwe huisarts ook goed vinden
(zonder of met vlindernetje?)
en logisch dat eutenasie geen optie is
en wanneer gaat je maandje rust nu in?, moeilijk he meis!

Woman, petje af hoor!
Ik kreeg een fles dure port in aug. toen ik net gestopt was, van mijn zus.
Gaf hem in bewaring aan vriendin voor mijn verjaardag in okt., maar die was zo
gezellig dat niemand port wilde en toen heb ik m een week later aan mijn oudste zus gegeven
die ook jarig was. Zij was er blij mee en kan goed van af en toe eentje genieten, en dat is natuurlijk hoe je dat "hoort"te doen. ik het heb het verhaal er wel eerlijk bij verteld, maar zussen is eigen en ze weten dat ik gestopt ben, al zullen ze toen wel gedacht hebben: ja ja voor hoe lang?
Ik vind het knap om het tegen visite te zeggen en de duscussie aan te gaan. Geeft kracht he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...