Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 een meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Bolleke ik ben er nog en gortdroog. Zit steeds naar doggy te gluren Komt kee en dank voor je pb.Was naar dinnetje in Australie aan het mailen maar telkens de tijd kwijt hahaha. Ach is erg leuk want vanmorgen zei ze tegen me een wijntje te nemen. Huh? zo vroeg al? Nee zo laat is het daar. Erg leuk een oude vriendschap terug te vinden en nu de jonge nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Heeee marieke, Leuk je te lezen. Met mij op en af. Over het algemeen wel goed, maar ergens niet eens met mezelf en dan weer handvatten pakken, hoe flauw dan ook. Hoe ist met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Houtje, dank voor je posting van 14.44.Die raakt me!!!Wat een ellende heb jij de laatste 2 jaar meegemaakt!!! Trouwens, de medische omschrijving van wat er gaat gebeuren begrijp ik, klinkt erg spectaculairIk wens je ook heel veel sterkte en een heel voorspoedig (wat een raar woord eigenlijk :frown;) herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 quote: Originally posted by: wingchunEn verder besef ik mij dat ik hier wel kan gaan lopen delen, maar dat dat weinig zinvol is, zo effe tussen neus en lippen door. Toedelaratseflats dus maar weer! En voor alle die-hards out there: dit is een plek van kracht voor een ieder die dat wil! slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 mja, .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 He verdorie, weet wel de aandacht te zoeken. Ga met Banjo naar de spoedkleniek. Geloof er geen @ meer van, beestje is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Goed zo Kanjer van een Druppie. Voel je je al een beetje rustiger nu Banjo thuis is? Ach het komt allemaal wel goed hoor. Het is ontzettend vervelend als je je zo druk maakt om je diertje maar het geeft ook aan hoeveel je van je diertje houdt, en daarom heb je een gouden pluim verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Dank je Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Leuk dat ik je ff sprak met een paar zinnen, Marieke. Hoop nog wat oud gedienden te spreken vandaag. Morgen duik ik onder (of juist niet). Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Bol zoals ik al zei. Ga naar de spoedkeniek. Over een paar minuten komt de tax. Komt kee maar krijg geen lucht meer zoals het diertje is. Zo kan ik de nacht niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alcohol1985 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Dan moet je inderdaad gewoon gaan. Zelfs als het niks is, als je er rustiger van wordt is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Dank alo komt kee en tax is er nu ook dus hupsa drupje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Kee Drup. Hoop dat je daar ietsje rustiger van terug komt. Houd je haaks meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alcohol1985 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 na "waar is de mol?" laagje twee op mijn muur, dan is die ook weer mooi wit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Goed mensen ik ga er ook weer een puntje aan zuigen. tot morgen allemaal. Slaap lekker en morgen weer gezond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Alvast welterusten allemaal, ik ga ook afsluiten.En proberen te slapen!Tot morgen:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Gesproken??? Zo makkelijk kom je er niet van af. Alhoewel. Tot een volgende keer misschien. Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Kom nog ff. terug om te vragen hoe het met Banjo gaat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hi allemaal,Ben toch weer terug, voelde me laatst erg onveilig en daarom afgemeld, zal ook wel bij de onrust van het stoppen met drinken horen maar iig las ik dan toch weer mee en zo anoniem meelezen voelt voor mij niet fijn dus daarom heb ik mij toch maar weer (ietsjes aangepast) aangemeld. Iig vooralsnog al 2 weken AdB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Weltrusten allemaal,Drup sterkte vannacht.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ik weet nog niet. Deed nu al een gooi, maar ja. Voelt wel ok ergens. Stiekem wil ik wel. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Gewoon doen Mick, je kuntaltijd weer onderduiken als je datprettiger vindt!En ook wij worden oudgedienden hoor.Ten slotte komen we hier allemaal om hetzelfdedus hoe meer zielen hoe meer vreugd en kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Slapen met de blauwe beer!!Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 @mariekeOudgedienden zijn we toch al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden