Spring naar bijdragen

Maandag 12 april 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolleke ik ben er nog en gortdroog. Zit steeds naar doggy te gluren Komt kee en dank voor je pb.

Was naar dinnetje in Australie aan het mailen maar telkens de tijd kwijt hahaha. Ach is erg leuk want vanmorgen zei ze tegen me een wijntje te nemen. Huh? zo vroeg al? Nee zo laat is het daar. Erg leuk een oude vriendschap terug te vinden en nu de jonge nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, dank voor je posting van 14.44.
Die raakt me!!!:heart:

Wat een ellende heb jij de laatste 2 jaar meegemaakt!!! Trouwens, de medische omschrijving van wat er gaat gebeuren begrijp ik, klinkt erg spectaculair
Ik wens je ook heel veel sterkte en een heel voorspoedig (wat een raar woord eigenlijk :frown;) herstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
wingchun

En verder besef ik mij

dat ik hier wel kan gaan lopen delen,

maar dat dat weinig zinvol is,

zo effe tussen neus en lippen door.

Toedelaratseflats dus maar weer!

En voor alle die-hards out there:

dit is een plek van kracht

voor een ieder die dat wil!

:heart:

slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Kanjer van een Druppie. Voel je je al een beetje rustiger nu Banjo thuis is? Ach het komt allemaal wel goed hoor. Het is ontzettend vervelend als je je zo druk maakt om je diertje maar het geeft ook aan hoeveel je van je diertje houdt, en daarom heb je een gouden pluim verdiend.:sun::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal,

Ben toch weer terug, voelde me laatst erg onveilig en daarom afgemeld, zal ook wel bij de onrust van het stoppen met drinken horen maar iig las ik dan toch weer mee en zo anoniem meelezen voelt voor mij niet fijn dus daarom heb ik mij toch maar weer (ietsjes aangepast) aangemeld. Iig vooralsnog al 2 weken AdB!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...