Spring naar bijdragen

zondag 9 mei


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij mijn moeder ben ik gisteren geweest en mijn schoonmoeder is op vakantie.
Hoera! :)

Ja sorry hoor, ben niet zo dol op die verplichte dagen.
Er wordt zo'n gespannen verwachting opgelegd.
Als je niet komt dan betekent dat....vul maar in.
Het maakt het er niet leuker op. Liefde laat zich niet afdwingen.
Ik heb een grote drang naar vrijheid.
Die kan ik mezelf geven.

De merel in de boom heeft nog nooit van moederdag gehoord.
Toch is hij volledig in vrede.

En voor degenen die er wel van genieten: enjoy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben even over het overgangsdraadje geweest, en weet niet wat ziza heeft gezegd, hoef het ook niet te weten, maar weet dat de meeste mannen toch iets meer tact en respect hebben. Zo te lezen was het erg.
Komaan mensen, let's have a fun day, today.
Redelijk drukjes hier in de haven, en dit voor een zondag :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mn berichtje van vannacht knippen plakken:

Even melden dat ik een geweldige avond heb gehad, niet eens aan drank gedacht.
Eerst privé les, en daarna de marrokkaanse bruiloft.
De deejay gaat met mij adverteren, dus het wordt spannend wanneer ik de eerste keer voor het echie ga dansen.
Vanavond wel heel even gedansd en dat ging erg goed. En dat in mn nette broek.

Nu de hond uit en dan eens zien wat ik ga doen vandaag.
Ik heb wel zin in de naaimachien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allemaal.

Heb nog niks gelezen.
Wou vooral het gedichtje van K. met jullie delen. Voor alle mama's, K's gedicht:
Voor een bloem van een mama,

Geurig als Mimosa,
en fraai als een anemoon,
lief als een Madelief,
en fijn als Rozemarijn.

Ja je bent een (k) Anjer
van een mama
en het is echt fijn
je zoon te zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Las net dat suusje nog lang aan het poetsen in geweest..




zou alles goed met haar gaan?



niet echt maar oke het moet, moeder had geen zin in visite geloof ik, denk ook niet dat ik veel visite ga krijgen die 5 weken!!!
maar ja we gaan door.
Ik poets verder Fleur, alles weer opnieuw!!! zo nu de was vouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch nog ff mn openiningsgedichtje

Laat maar komen die gedachten
alles wat er is gebeurd.
Misschien zal het je leed verzachten
als een ander met je treurt.
Want samen kan je veel meer hebben,
samen kan je veel meer aan.
Als je op de ander kunt vertrouwen
zal je weer door met leven kunnen gaan.
Houdt elkaar vast en kijk in de ogen,
zie het begrip dat daarin leeft.
Weet dat niet alles is verloren,
dat de ander om je geeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje, we hebben eigenlijk beetje stille afspraak dat degene die smorgens het eerste opstaat het draadje van die dag opent.
Dus niet de eerste na 00.00 uur snachts, eerst slapen, dan smorgens draadje openen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,
Van je af schrijven kan al helpen toch? Ik doe dat al jaren middels een dagboek, helpt ook...
Wil je graag verhuizen dan? Kan me zoiets herrinneren dat je nu in een seniorenwoning zat? Sta je al ergens ingeschreven voor een andere woning?


Hier alles ok. Manlief en de kinderen zijn al skeelerend een DVD terugbrengen, heb dus even het rijk alleen. Kreeg vanmorgen van de oudste trouwens zo'n mèlig moederdag gedicht:) Zal hem hieronder eens neerzetten, kunnen jullie als je wil meegenieten...

"Vanillethee dat is ok.
Ik hoop dat je het lekker vindt en laat maar een wind.
Want het is moederdag en alles mag!"

Hi hi hi...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb geprobeerd om bij te lezen.
Wat vervelend lezen is dat, wanneer je misverstanden ziet ontstaan (ik) en er daardoor nare dingen over iemand gezegd worden.

Voor alle betrokkenen hoop ik dat er iets uit te leren valt.

Ik ben geneigd om het voor bepaalde mensen op te gaan nemen, maar het is aan een ieder om
goed te lezen en de hand in eigen boezem te steken.

Ook vraag ik me af of Tactive niet net zo goed moet overwegen om sexueel beladen onderwerpen te willen weren?
Ik wil niet de moralist uithangen en weet niet eens wat Ziza heeft geschreven, maar ik vind de onderwerpen hier en daar écht te intiem op de vrouwendraad.

Ik wilde dit even kwijt.

Ze zon gaat schijnen en ik ga erop uit!!


xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier geen zon, maar ik ga toch even wat anders doen...Kinderen zijn weer thuis en er ligt nog een goed boek! Wil me aansluiten bij Cathy haar opmerking over het sexuele draadje. Allereerst jammer dat er iemand naar op heeft gereageerd. betuigd niet echt van respect, grapje of niet...Kan niet teruglezen wat er is gezegd omdat het (gelukkig) is verwijderd. Ik denk dat ik van mening ben dat het zo wie zo jammer is dat het hele forum niet besloten is...Dus alles alleen te lezen èn te gebruiken door ingelogden..Snap dat dat de drempel misschien hoger maakt om je aan te melden als je niet eerst mee kunt lezen. Maar anderzijds weet je dan wel dat je privacy meer gewaarborgt is qua meelezen van anderen alleen om sensatie of nieuwsgierigheid...
Maar goed, dan nog heb je mensen (zoals nu) die toch menen om een lolligheidje uit te moeten halen? Moeilijk hoor! Ik vind zelf dat zo'n draadje wel moet kunnen. Het is aan degenen die meedoen zelf om stil te staan bij "gevaren" hiervan. De afweging wel of niet meedoen ligt bij eenieder. Neem aan dat je met een beetje gezond verstand wel snapt wat je wel of niet kwijt wilt... En idd weirdo's en grappemakers heb je overal, ook op dit forum!
Voor mij in ieder geval de beslissing om me bij zulke onderwerpen op de vlakte te houden. Deel die dingen liever met mensen die ik ken en dus ook echt in de ogen kan kijken;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest vanmorgen vroeg al weg om te werken dus moest helaas even snel de kadootjes uitpakken en weg.
Mijn kleinste had een glazen potje geverfd met een waxinelichtje erin en m,n dochter had een armband voor me gemaakt met een mooi moederdag gedicht erbij natuurlijk.

Ze waren helemaal sip dat ik moest werken op moederdag!

Ik moest om eerst van 9 toto 11 Spinningles geven en onder de les,de zaal zat echt bomvol kwamen ze met z,n tweetjes!:heart: in hun pyamaatjes en op hun sloffen de zaal binnen lopen met een ontbijtje! hihi!

De schatten!!:heart:

Eitje gekookt,afbakbroodjes erbij en een bloemetje voor mama!
Ze dachten als mama dan niet thuis is komen we wel naar mama toe!

Zoooo lief!!:heart:
Ze kregen van de hele zaal natuurlijk een geweldig applaus!
Wat waren ze trots zeg en mama............

Mama zat te huilen op haar spinfiets! hihi!!

Mijn mooiste moederdag ooit!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, ik heb een beetje hetzelfde hoor.
Ik wierp een blik in het draadje, zag wat intieme info over masturbatie en dacht: oh nee, dat wil ik allemaal niet weten :)
Maar ik hoef er natuurlijk ook niet in te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whhhooeeehhhaaa Zus is er, en is aan het bankhangen, en foto's van haar kleinzoon aan het kijken op haar mobieltje. Dus dacht ik, ff zeggen dat het hier gezellig is. Haar kleine huppeltrutje (iniminihondje) is ook mee gekomen dus de katten hebben een ban voor een week. Die durven voorlopig niet meer binnen te komen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP, ik had dat idd ook gezien en net daarom bleef ik er uit. Ik respecteer die wens en doe dat dan. Maar het heeft allemaal ook wel een beetje te maken met "ons" probleem vind ik. Als ik gedronken heb, is de zin ver zoek bij mij, integendeel ! De dag daarna echter, ben ik niet te houden, soms tot groot ongenoegen van mijn vrouw (stinkende adem natuurlijk) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Dar, ja ik ben weer boven water. Ik was aan de andere kant van het water, liep op mijn verjaardag lekker rond te kleumen op Stonehenge. Tien dagen rondgetoerd door Zuid-Engeland. Koud maar heerlijk.

Allen nog bedankt voor de felicitaties, twee dagen geleden.

Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag moederdag, bedacht door de commercie, maar toch ingeburgerd.

Voor mij een dag van gemengde gevoelens.
Mijn moeder leeft niet meer, dus voor haar geen moederdag meer, hier althans. De relatie met mijn moeder was problematisch, dat is een deel van mijn gemengde gevoelens.
Ik ben gescheiden, dus ook geen schoonmoeder om heen te gaan.

Gisteren wenste iemand mij "fijne moederdag" en ik zei enthousiast terug, bedankt, jij ook.
Maar tegelijkertijd brak ik een beetje van binnen.
Ik ben geen moeder, zal dat nooit worden. Weet dat allang, kan er meestal ook wel goed mee omgaan, maar er zijn elke keer weer die momenten die moeilijk zijn..........
Eén daarvan is moederdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...