Spring naar bijdragen

woensdag 7-7

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tida , er moet toch een manier te vinden zijn om je anders te gaan te voelen.
alleen leven voor de mensen die jou dierbaar zijn.....
Je zegt dat je geen hulp meer zoekt.... ik zou je toch willen aanraden wel degelijk professionele hulp te zoeken.
En als je in het verleden daar slechte ervaringen mee hebt...... een andere hulpverlener of een andere instantie zoeken .....
Geen mens moet leven alleen omdat hij/zij MOET leven.
Sterkte daarbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, ik zou het heel erg vinden als je niet meer zou komen hier.
ik ga er gewoon van uit dat Fleur binnenkort hier weer binnen komt wervelen....
Pfff, moet er niet aan denken dat dat niet zou gebeuren, ik mis haar hier oprecht.
En bij het woord oprecht moet ik aan Fleur denken: als er iemand oprecht is is zij het wel.

================

Nog even erbij: Wil wat een heerlijk plaatje.
dat is genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooi plaatje, Wilrijk :)

Yvonne,

Ik ga 1x per week naar de psychologe maar pas 2x geweest. Bij haar zoek ik voornamelijk een steuntje in de rug. Kreeg zojuist telefoon van de psychiater die hier was en m'n nieuwe medicatie ligt klaar. Zal ik vandaag zelf maar 's gaan ophalen. Vind het eng om te gaan slikken want heb al zoveel geprobeerd dat ook op dat gebied mijn hoop weg is. Ik zie wel of en hoe het werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tida, ik ken jouw problematiek niet, ook al omdat je er voor kiest om daar niets over te vertellen. Dat respecteer ik, is jouw keuze.
Ik vind het wel jammer dat je het opgegeven hebt om hulp te vragen "want dat helpt toch niets". Heb je daar zulke teleurstellende ervaringen mee dan?
Ik heb de afgelopen 20 jaar diverse therapeuten gehad, en had daar nooit veel baat bij. Een paar maanden geleden dacht ik: toch nog eens een keer proberen. En ziet, ik trof er eentje die precies bij me past en ben al een eind opgeschoten. Ik weet niet of ik je met deze woorden help of niet, maar wie weet, ga je toch nog eens de uitdaging aan om je beter te gaan voelen, of wellicht tot acceptatie te komen. Vanuit acceptatie kom je ook een eind verder!
Veel sterkte in elk geval.
(Lees nu je laatste berichtje, er zit dus toch schot in. Fijn!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam :

Wat fijn om weer wat van je te horen, ga lekker genieten met je vrouwke en de doggies aankomend weekend... Je hebt het verdient !!!

Wat dat betreft ben je echt een voorbeeld voor mij...
De manier waarop jij het weet uit te leggen en te nuanceren...
Thnx, ben je eeuwig dankbaar en heb echt wat aan je berichtjes hier... (Heb je eigenlijk ook wel gemist moet ik zeggen !!! )
Hulp is onderweg hier trouwens... Morgen intake bij GGNet en dan hopelijk snel beginnen met therapie !!!
Zoveel in mn koppie, en dat moet eruit of te behappen zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tida, ik hoop voor je dat de medicijnen en hulp nu wel gaan aanslaan.
blijkbaar is alles zwart om je heen, een tunnel waar je de uitgang niet van kunt zien.
Maar blijf doorlopen meid, nog een paar bochten en misschien zie je dan helemaal aan het eind een stipje licht verschijnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie hoe oud is het diertje? Soms kan het zijn dat dieren die helemaal wit zijn, doof zijn. Maar het gebeurd wel vaker dat dieren langer weg blijven, ooit wel 8 mnd. Dan komen ze gewoon weer terug. Maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Is het diertje gechipt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tida, bedenk je dat de somberheid mede de "hoop" ondermijnt.
Dat gaat vaak samen op hè.
Ik probeer voor mezelf (al wil ik niet per se vergelijken) goed in de peiling te houden wanneer mijn negatieve stemmetje er is... dit te snappen binnen hoe ik me verder voel. Het is vaak wel tot iets te herleiden. Maar... het helpt me niet vooruit. Ik blijf dan zoeken naar iets wat vooruit helpt.
Ik sluit me bij Vie aan. Soms moet je best lang 'zoeken' naar een hvler die bij je past. Ze zijn er echt wel hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zitten Wil zijn poezen lekker in het zonnetje!
Krijg zelf ook zin om de zon in te gaan!
(gras maaien... niet goed voor het gras, maar het moet toch echt bijgewerkt worden)

O ja Blondie :heart: ook voor jou een frisse nieuwe start gewenst!! en ik hoop dat de poes weer opduikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de psychologe van nu heb ik nog te weinig ervaring. Het scheelt wel om een plek te hebben waar ik kan praten.

Over mijn eigen 'vroeger' praat ik niet graag meer. Dat allemaal elke keer ophalen is voor mij zinloos geworden. Leren leven in het NU en crises leren voorkomen is al heel wat.

Ik ga nu even wat andere topics lezen en log dan uit. Even mail checken en straks naar de apotheek. Honden voederen en uitlaten.

Bedankt voor jullie reacties en maak je geen zorgen. Ik ben niets geks van plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Isa, was net met wat anders in mijn hoofd bezig. Ik heb je wel degelijk gelezen hoor en ik denk dat jouw bijdrage wel degelijk erg belangrijk is!
Blijf svp komen om nu en dan zoiets op te schrijven. Voor mij het bewijs dat het echt allemaal kan!

En geniet van je bereikte resulteten en de nieuwe liefde!!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa je bent een voorbeeld voor ons
hoe het kan gaan als je je leven weer in eigen handen neemt.
Ik was aan het bijlezen en schrijven
je wordt altijd gelezen èn gewaardeerd
weet je eigenlijk best toch?
gewoon af en toe blijven komen hoor
anders moeten we weer gaan zoeken en roepen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees zo even terug hoor,eerst visfrietjes halen voor al de kids zo van school komen,hebben ze een lekker maaltje, jaja ongezond haha maar ze zijn er dol op en zo voor de vakantie mag het wel een keertje dacht ik,

Alf fijn je te lezen.

Ik moet vanmiddag de hond met de tondeuse doen, hij heeft het te warm met zijn dikke krulvachtje!

Reageer zo even op iedereen hoor, ik mis Soothe hier of kijk ik er over heen?

X
Suus die blij is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...