Spring naar bijdragen

woensdag 7-7


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik moet echt eerst even teruglezen hoor voor ik reageer, eerst even zwembad vullen en de kids blij maken, ze hadden een echte ijscokar op school,leuk zeg. Juf was ook erg blij met de bloemen. Volgens mij is er weer een hoop beroering hier dus ik wil echt even goed terug lezen eer ik reageer. Mensen die wel gedronken hebben,je kan nu die ene laten staan,de problemen zijn er na de drank ook nog. Geen verwijt hoor,heb het zelf met met pijn aan den lijve ondervonden jarenlang maar probeer hier je steun te vinden! En hier is altijd wel iemand[behalve snachts haha] dus er is altijd iemand die je uit de put trekt of het probeerd. En ik wil jullie nogmaals bedanken voor de geweldig lieve woorden van vandaag, maakt me toch weer wat sterker!!:heart::present::musicnote:

Zo terug,eerst goed lezen hier en de kids even van hapje en drankje voorzien en wat emmers in het zwembad gooien dan is de jongste ook weer blij!

Tot zo,

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben ik alweer.
Desi, rot voor jou maar idd de antabus is nu blijkbaar aangeslagen, dan heb je een flinke steun in de rug toch?

Vie :heart:

Bolletje: mens, waar haal je de kracht vandaan? Hier ook nog erg veel werk. De schuttingen staan nu, de tegels en stoepranden zijn door een heel grote oplegger voor op de stoep geplaatst, nu moet eerst het zand nog komen, een borderrand tegen de achterste schutting gelegd worden en dan kan er getegeld worden.
Helaas kan ik daar zelf niks of bauwelijks wat bij helpen omdat ik met teveel lichamelijke klachten zit en daar BAAL ik ontzettend van. Vroeger had ik ook veel kracht, maarja........

Alf is naar de BA; lang over gedacht maar heb geen idee wat dat betekent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar ja ik weet het ook niet waar ik de kracht vandaan haal. Die is er gewoon. Ik heb ondanks mijn 60 jaar nog energie als een jong iemand. Dat is mooi mee genomen voor mij omdat ik het allemaal toch zelf wil doen en ook moet doen vanwege de centjes. Maar ik kan me voorstellen dat, als je graag wilt en je kan niet, je het er moeilijk mee hebt. Maar je zal toch nog wel een hoop dingen wel kunnen? Soms denk ik ik zou ook graag een man willen die mij helpt of het gaat doen voor me. Maar ja die is er niet. Maar het einde komt in zicht hoor en dan kan ik gaan genieten.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees : en als je vroeg in de morgen boodschapjes gaat doen ?
Zorgt er bij mij wel voor dat ik niks meeneem, al moet je dan geen doggies hebben die rond een uur of 19.00-20.00 uur effe eruit moeten....

Was voor mij de trigger gisteren, naast alle zorgen alom natuurlijk, maar ook dat is geen excuus...
Vandaag weer droog houden en dag voor dag bekijken...

Bol : Is inderdaad niet makkelijk... Weet hoezeer hij gehecht is aan die poezebeesten... Was ook zeer verongelijkt dat we een hond namen, al is hij daar ook al wel aan gehecht !!!
Diertjes en autistisch !!! Supercombinatie...

Sorry Vie : :D dreadlock holliday !!!

En nu weg !!! Anders blijf ik hier plakken... Tot zo !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief: had het je al eerder gevraagd maar waarom overweeg je internetbehandeling niet?

Igor: girl powerrrrrrrrr!!!

Bah voel me niet lekker, zit in somber gevoel en krijg mezelf er niet uit. Da's link want een trigger!
Ga dan fatalistisch denken, van ach wat kan mij het ook allemaal nog schelen enz.enz.
Heel moeilijk om nu tegenover deze niet-helpende de wel-helpende gedachten te zetten, het gevoel protesteert! Baaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey sara zet 'm op. heb je al met de honden gelopen? ga even lekker met ze naar het bos, is lekker koel en lekker rustig. zou toch jammer zijn om nu weer te beginnen. wordt het weer op de bank slapen, schuldig voelen tegenover de hondjes enz enz, kun je zelf bedenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Blondie, ik heb ook twee keer dreads gehad, maar dan au naturel, dus mn eigen haar.

Mijn hondje likt regelmatig mn kiezen schoon. Dat gebeurt heel ijverig. Ik laat dat toe, omdat het overduidelijk iets is tussen moeke en pup.

Vandaag groente fruit dag. maar wel weer even doen. Wel doorbijten maar het doet me zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxxx Igor, ja weet ik ook wel. Het verstand heeft het allemaal keurig op n rijtje maar het gevoel wil niet mee. Ben hard bezig mezelf omhoog te trekken uit die bagger hoor!
Heb honden al 1 x uitgelaten, ga straks de middagwandeling doen en heb mezelf al verplicht om toch te gaan trainen vanmiddag. Verder is de yoghurt al hangop geworden en wacht op het uitlekken van de komkommer om met veeeeel knoflook tot tzatziki verwerkt te worden.
Zie je wel dat ik een flinke meid ben? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Woman; je hebt dus een mondhygienist aan huis :D?!
Moet er niet aan denken dat mn herder dat zou doen :o
en mn ouwetje stinkt heel erg uit de bek, tja da's de leeftijd, dus ook maar niet hoewel ze wel erg likkerig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al weg Sara !!! Woef.... :D;)

Nog effe reactie op Igor...
Laat het lekker toe dat likken en geef ze dagelijks een dentastick... Anders ook hier niet te harden !!!:)

Heb je nog foto's van je lekkertjes ? via pb ?
Ben inmiddels wel heel erg benieuwd !!!

En nu echt weg !!!
Tot over een uurtje ofzo... traladietralada !!!
Vrolijk met het vooruitzicht op mn dreads...
Zoiets simpels kan een mens gelukkig maken !!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara
Ik lees iets over tzatziki
met veel knoflook
Ik kom er aan.....
Ben echte knoflookfan
Ooit in Fr. in hét knoflookdorp geweest
Alwaar de paarse knoflook vandaan komt
de beste de lekkerste, de sterkste
Gehakt zonder knoflook is ondenkbaar
en zo zijn er wel meer gerechten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman: mag ik je dan straks wat van mn tzatziki aanbieden of mag je vandaag alleen 100% fruit en groente zonder toevoegingen? Nou ja in deze periode ook niet echt een straf met zoveel lekker zomerfruit enzo.
O! Oeps moet de ananas nog snijden, die is rijp geworden. Mmmmm :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...