Spring naar bijdragen

woensdag 7-7


igor

Aanbevolen berichten

Ha, ik wist dat je hierop ging reageren niwi :D
Je doorzettingsvermogen uiteindelijk natuurlijk, dat weet je best ;)

Suusje, 53 min 10 is dus maar 43 meer ?? Toch een beetje oppassen hoor. Te weinig is ook niet goed hé ;)

Madelief, erg goed idee om die wekker te gebruiken om het tijdstip op te schuiven. Ik hoop dat je hem binnenkort alleen nog maar nodig zult hebben om je eitjes te koken.

Blondje, pick it up en gaaaaaaaaan ;)

Igor, denk aan je pups hoor, ze hebben meer aan een nuchtere mama :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

SARA!!!!!!!!
nou honger hebben ze wel als ze wakker worden.:D
ik ga van de week even kijken of er hier in de buurt cursus gegeven wordt. heb ik met m'n vorige hond ook gedaan, was leuk tot ie z'n pootje brak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen ik ga douchen, moet zo naar mijn werk.
Iedereen een geweldige dag gewenst!
Overdag op mijn werk denk ik regelmatig aan de mensen hier.
Ik ben blij dat ik hier ben gekomen en wil iedereen bedanken voor de inbreng die belangrijk is in mijn leven!
Door te lezen ( ik ben niet zo'n topschrijver ) herken ik veel waar ik ook veel aan heb.
Ik vind jullie allemaal toppers!!

Knuff en liefs van mij, Fransje :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat er over de alcoholloze periode gepraat wordt: denk dat het belangrijk is de stappen niet te groot te maken! En dat is voor iedereen anders. Bij de kookwekker ga je in uren, anderen doen het dag voor dag, weer anderen per week enz.enz. Dat hangt vlgs mij van je situatie af. Belangrijk is: stel het doel NIET te hoog, het moet haalbaar zijn, je moet, juist nu, positieve ervaringen op gaan doen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja Wil,
je moet een oude aap geen smoelen leren trekken he....
en ik heb toch veel bewondering voor jou dat je toch op dit forum heb durven vertellen dat je het niet kon...is moed voor nodig...
en ik heb altijd alle vertrouwen in je gehad...dat toch de dag zou komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen en ook weer tot later,

Zomervakantie, 5 jongens in huis = buiten, zwembad, voetbal en heeeeeeel veeeeeeeeel zelfgemaakte limonade (en chips ook natuurlijk).

Veel sterkte aan alle kanjers van het pact!

En ik heb gisteren een hele leuke avond gehad, zo met z'n allen voetbal kijken. Hoewel ik normaal nooit kijk. Spannend!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol : Neem alsjeblieft wel je pil in !!!
De een doet het zonder en jij met medicatie, laat je alsjeblieft niet weerhouden om die pil te nemen...
Enige belangrijke is dat we in het pact steun aan elkaar hebben om het droog of ADB te houden !!!

Apart draadje openen voor de pact-deelnemers ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zo niwi, alleen kon ik het moeilijk aannemen, en zeker dat die al zo vroeg ging komen. Maar ik heb je al eens eerder verteld dat jij er een klaardere kijk op had dan ik. Met deze dat punt bewezen ?
Gisteren weer bbq'tje gehad onder vriendenkoppel. Hij zijn biertjes en wijn, ikke de alcovrije, en dat gaat me best goed af. Geen zin in het echte (zou trouwens toch niet gaan), en na enkelen gewoon overschakelen op cola of iets anders. Daar moest ik vroeger echt niet aan denken hoor. De bak ging er helemaal aan.
Wat een hemels verschil toch B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor :
Ik heb hier een doggie lopen van 3 jaar die als ik het toelaat ook me helemaal aflikt en doodknuffelt...
Voor de gevoelige onder ons doorscrollen nu !!!
Houd er enorm van je te tongzoenen... HIHIHI

Ik zie dat meer als erkenning van mij als baasje en kan er erg van genieten dat hij zo aanhankelijk is...
Vermoed dat hij in het vorige huis erg genegeerd is, maar dat gaan we hier dus niet doen...
Was echt een zenuwpees toen hij 1,5 week geleden bij ons kwam, maar dat is nu gelukkig al aardig bijgetrokken...
Alleen als hij aan de riem zit en buiten een andere hond dan mn eigen pup tegenkomt gaat ie een soort van janken !!!
Iemand nog tips om hem dat af te leren ? Lijkt een soort van beschermingsgedrag naar mij toe, maar word er zelf een beetje hyper door...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn allemaal lieverds!!!!!!!:present:
Ik sluit me aan bij het pact!
Gisteren ging ik de mist in, nu staat mijn wekker al te tikken, kun je nagaan hoe vroeg ik al trek heb.
Mijn punt is dat niemand het aan me merkt, ook al denken sommigen onder jullie van wel.
Als je drinkt zoals ik doe elk half uur een paar slokjes is dat over de dag genomen erg veel, maar hetgeen ook inhoud dat ik niet aangeschoten raak of wat dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Blondie, die van ons wrijft haar koppie tegen mijn koppie om te knuffelen, heerlijk.
Heb helaas geen opvoedkundige tips voor je.... ben ik niet echt goed in bij hondjes.
Opvoeden ging me beter af bij de kinderen indertijd, bij dieren ben ik een opvoedkundige ramp. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik toch heel even inbreken en zeggen dat ik echt in tranen was toen ik net al die lieve dingen die jullie over me zeggen las! Laat het duidelijk zijn dat ik het ook!!! aan jullie te danken heb hoor. Maar ik ben echt geroerd! En ik zal er voor jullie net zo zijn als jullie voor mij.

Dikke dikke knuf en een :heart: voor jullie allen, en Nienke ik zie je zo wel op het andere netwerk meis.

Xx
Suus die eerst de parasol op gaat zetten en het zwembad voor de kids gaat vullen vast en natuurlijk OLE OLE OLE WE HEBBEN GEWONNEN, WE HEBBEN GEWONNEN. HUP HOLLAND HUP! Ja met al die kerels in huis gaat het vanzelf maar ik vond het erg mooi dat ze op mijn mans verjaardag wonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie gaat jouw hond dan tussen jou en de vreemde hond staan? Janken is niet echt een soort bescherming maar eerder zoiets van "doe me geen pijn. Onderdanig gedrag. Hoe is zijn houding dan? Wil hij naar de andere hond toe? Dan wil hij contact maken maar geeft gelijk aan dat hij geen ruzie zoekt maar door janken aangeeft, ik ben onderdanig val me niet aan.

Welkom Madelief:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...