Spring naar bijdragen

woensdag 7-7


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja madelief, heb goed geslapen beetje kort :D. ik lag in bed en toen kropen de pups zo heerlijk veilig tegen me aan.:heart: ja en tegen 5 uur kregen ze honger. het zijn echte vreetzakjes :D scheelt mij ook weer in het snoepen want zogauw ze een kraakzakje horen staan ze bij me ;)
hebben jullie ook goed geslapen
suus ook goedemorgen trouwens hoe was de verjaardag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Igor,

Ja de verjaardag ging nuchter en perfect,hij was helemaal happy dus toch een gouden randje eraan!!!Hij was heel trots op me en dat is fijn te horen na alle ellende! En dat Nederland daarna won en door is naar de finale maakte het helemaal perfect af,jippie!

Alleen weer om 3 uur wakker na nachtmerries voor de derde dag op rij,dus erg kort geslapen weer en daar baal ik wel erg veel van en ben een beetje veel brak maar ik heb gisteren al alles opgeruimd dus kan als de kids naar school zijn lekker in de tuin hangen. Ik ben 34 maar merk dat ik minder goed tegen die korte nachten kan hoor pff. Ik droomde dat Robert ten brink me kwam vertellen met cameras dat ik het ouderschap kwijt was en alleen de voogdij had:o [daar is geen sprake van hoor]. Maar was wel een nare droom zeg.

Met jou alles goed vandaag? Hoe voel je je? Aan het water gebleven? Hier werd het toch maar cola,ben door mijn kin en tongpiercing laten zetten 10 kilo kwijt en ik woog maar 53. Als ik even niet reageer komt dat omdat ik de kids ga wekken en douchen snel.[en ik ben vergeten de was te doen bah]

Madelief ook alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben zo moe als een hond suus :D kruip nog even naast ze. het water ligt er nog heb maar tweedrank genomen.
haha wordt geroepen, dat dutje gaat niet door, ben gewassen al.
maar heb je die piercings pas laten zetten of ging er iets mis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen meissies:)

Ben ook nog moe...zou het in het weer zitten?:D
Goed hè van nederland! Toch leuk!

Goed zo Igor!! :present: Lekker hè zo'n helder hoofd:)

Madelief:
Vandaag weer nieuwe kansen!

Suus:
Dat was toch een orgineel verjaardagskadootje dat NL won;) Fijn dat zijn verjaardag zo gezellig was!

Alle latere inloggers ook goedemorgen en een fijne dag:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen.
Waar zou die uitdrukking toch vandaan komen: zo moe als een hond? Mijn honden zijn nooit moe :)
Fijn Suus dat je gisteren een leuke avond had.
Het wordt nu wel spannend trouwens met Nederland door naar de finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allen,

Hier met een baksteen in mn koppie, zou toch zeggen dat ik het ooit moest afleren...
Gisteren met de wedstrijd een biertje meegedronken, in de pauze de doggies uitgelaten, jajaja !!!
Achteraf alleen maar een excuus om nog een fles rose te halen...
Wat baal ik nu van mezelf zeg !!!

Gelukkig morgen al de intake dij GGNet, was een plekje vrijgekomen...
Tijd om mn schouders eronder te steken en voor mezelf en mn gezondheid te kiezen... :(

Sorry, trouwens voor het onsamenhangende berichtje gisteravond/nacht...

En nu weer bek op het stuur en gaan met die banaan !!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiden jammer dat jullie gedronken hebben maar... geef de moed niet op het is weer een verse nieuwe dag en alles wat je minder drinkt is meegenomen,laat je er niet door ontmoedigen hoor!!! Komt het nou door het voetbal of door de warmte dan??? Stomme vraag misschien,sorry dan!

Ja hier godzijdank nuchter gebleven maar ik was ook niet meer en minder aan man verplicht en ik wilde het zelf niet en zie het is een prachtige verjaardag geworden met een gouden WK randje. Zo kids lekker naar school, die zitten al fris op de bank, ik moet het de 8 jarige meegeven, gisteren na het voetbal met pappa en de auto de straten op luid toeterend en toch kwik en fief wakker.

Meiden ik ga zo even om 5 voor 8 vast richting school want ik ben vergeten dat het juffendag is en ik moet snel bij de super bosje bloemen halen en chocolade, eerst even de parasol vast opzetten dan houdt ik een koel plekje. Zo zin om lekker met een boek in de tuin te zitten vanmorgen, maar ik kijk om het hoekje hoor voor ondersteuning en hoop. Nu dan trakteer ik jullie zo vast op lekkere verse warme verse croissants en koffiebroodjes,wie doet de koffie?

Dikke kus van een momentele blije Suus.[Maar kan altijd veranderen hoor]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Madelief

Blondie, dat zou ik wel willen, maar ik krijg geen ondersteunende medicijnen van mijn huisarts. En cold turkey durf ik niet meer te gaan......


Maar ik ga het vandaag zo lang mogelijk uit stellen. Elke dag een stapje!



Goed zo Madeliefje, onthou dat die stap steeds een stap in de goede richting is, gisteren zei iemand nog tegen me, alc. is een sluipmoordenaar. Krijg je ook geen valium om te onderdrukken,dat heeft mij erg veel geholpen en Seroquel helpt ook bij sommigen,vraag daar eens om misschien

Aangepast ook eindigt toch echt op een K! En sorry dat ik me zo positief voel vandaag terwijl jullie zo lijden,laat me je uit de droom helpen,ook voor mij is het een dagelijks gevecht hoor!Maar naar mijn kids kijken helpt me tien km vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blondie welkom bij de club :D. madelief goed van je dat je iedere keer uitstelt. op hoelaat en hoeveel zit je nu?
suus ik ben blij dat je vrolijk bent, ik voel me ook niet slecht op het moment, ben alleen veel aan het piekeren, maar als de pups wakker zijn heb ik geen tijd daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...