Spring naar bijdragen

Maandag 22-11-2010


Teveel

Aanbevolen berichten

Nijn dat is voor mij erg moeilijk maar als het inderdaad door zou gaan om hier het volgend jaar een meeting te houden, zitten we buiten en heb je minder last van het roken.
Ja dan zijn het alleen de honden nog en die ga ik niet weigeren, ik vind het veel te leuk om dieren om me heen te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

We moeten het volgend jaar maar kijken Nijn, er is altijd wel een oplossing te vinden voor problemen. Tegen die tijd is het achterste gedeelte van mijn tuin helemaal afgezet. Misschien kunnen de honden dan daar ravotten zodat, mensen die honden niet zo prettig vinden, minder last hebben. Ze hebben dan zo'n 400 vierkanten meter om te spelen.
Er vanuit gaande dat de meeting hier is hé?:)
Ik lag gisterenavond in bed al te denken, ga lekkere koude schotel maken, saté, zelf al het vlees marineren, sausjes zelf maken, lekker veel verschillende drinkjes kopen. O dan voel ik me zo goed hé:rose::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja het is bijna oud en nieuw dus hebben we weer goede voornemens om te stoppen met roken etc. hahaha :o

Ya kom op tijgertje. Er is hier altijd wel iemand om mee te praten en ik hoop dat je dat blijft doen. Je kan bellen, mailen, hier schreeuwen, pb-jen en van de drank afblijven.

Verdorie, horloge stuk. Balen want keek telkens op mijn pols maar het ergste was dat dit mijn laatste kadootje was van mijn man toen hij 6 dagen later stierf. Tijdelijk lozie van Caro maar lijkt wel een handboei. Nee niet zwaar maar zo groot voor die tengere polsen van mij dat ik het idee heb een klok om mijn pols te hebben. Naja hij zegt nog net geen koekoek hahaha.

We krijgen einde van de week sneeuw dus ga lekker wat boeken en dvd's bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet
begrijp dat je het niet spottend bedoeld
Ook al is voor mij niet alles meer mogelijk toch houd ik me vast aan het feit dat ik nog veel kan en probeer te doen
Zaterdag hebben martens, jane en ik het ook nog even gehad over het kunnen en doen van dingen
Ook dat je niet wilt zeuren,tel je zegeningen,om zo te zeggen
Toch ben ik blij dat ik geweest ben,ondanks al het bijtanken wat ik nu moet doen
Het lastigste vindt ik dat ik getriggeld ben geraakt
Na een inspanning ben ik gemakkelijk te raken
Het lijf heeft tijd nodig om te herstellen,je bent geestelijk kwetsbaar
Het is puur sjouwen met zo een duvel op je schouder
Ik weet als ik bezig blijf dan vertrekt hij vanzelf
Maar bezig gaan lukt niet als je energie op is
Het is hier figuurlijk gesproken dus erg druk
Mij word verteld dat alles kan en mogelijk is
Mijn verstand en gevoel zegt ,nee
Het is slouwen en hard werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ff Antabusje halen. gesprek achter de rug en heeft me veel energie gegeven ipv gekost. Was een zeer dyuidelijk en open gesprek waar ik/ Laura ook eens ons gevoel en zegje in konden doen. heel anders dan bij BJZ die het alleen maar hebben over alle fouten die in het verleden gemaakt zijn. deze goede man zette een streep onder alles en gaf me ook een kans om het goed te doen en hij wilde alleen maar het beste voor Laura.(zoals wij allen).Alleen al een KANS krijgen lucht zo op. Wat heb ik in het weekend in de rats gezeten voor vandaag. (na eerdere ervaringen). Voel me nu zoooo gelukkig.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, dat was die mooie van Wing.................
maar ik kan er op dit moment ff nix mee, heb het gevoel dat het hele leven een lijdensweg is waar maar geen eind aan komt.


Dees, meis wat ben ik blij voor je!

Ach Drup, dat is echt verdrietig. Je houdt je humor maar ik ken de pijn er achter meid.
Heb net uit pure geldnood 2 huish. apparaten verkocht die we samen uit Italië mee hadden genomen en al zijn het maar dingen......de herinnering zit eraan vast.

Zo ga gauw met de honden want de lucht wordt donker, er komt regen en tis koud, brrrrr.

Tot laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, waar is woestijnvos nr. 2 eigenlijk???

En euhh nog een vraagje: merk dat veel van jullie veel lezen; hoe lukt jullie dat?
Ik kan er noch de energie noch de concentratie voor opduikelen.
Terwijl ik vroeger toch veel en graag heb gelezen.
Hebben jullie er ooit moeite mee gehad? En hoe dan weer hervonden?
Ach, misschien is het gewoon te onrustig in die spokenkop van mij.

Nu ga ik echt lopen.
Doeidoei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...