Spring naar bijdragen

Maandag 22-11-2010


Teveel

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal
Kom nu bij van de indrukken van zaterdag
Heb erg genoten van de dag en al de indrukken die de aanwezigen meebrachten
Heb 2 nachten slecht geslapen,dit kwam omdat er zoveel gerookt werd en door al de honden
Ben namelijk allergies voor honden en lijdt aan een stevige vorm van astma
De dag heb ik onder gebruik van mijn verstuiver mee kunnen maken.
`s nachts word ik afgerekend door mijn lijf
Dus als er binnen een paar weken een nieuwe ontmoeting zou zijn ,haak ik af
Moet alle zeilen bijzetten om weer bij te tanken en op leefbaar niveau te komen
Merk dat er iets wakker geworden is in mij en meelift op mijn schouder
Zaterdag werd er een opmerking gemaakt over mijn abrupte manier van stoppen,
zoiets dan ben/was je misschien geen alcoholist
Mijn lifter geeft signalen af van,probeer het,kan best,lukt wel
Heb last van overvloedig speeksel
Word vervolgd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Blondie,

Inderdaad een beetje zwaar op de vroege ochtend.

Maar dat zal je partner niet zo bedoeld hebben, dan doen mannen niet, dat doen alleen kl....
Het zou ook niet kloppen, er wordt intimiteit gevraagd, gezocht.
En afgedwongen seks is geen intimiteit, dat is een totaal onbevredigende technische handeling.

En, ik wil niet zeuren hoor, maar een probleem laten voor wat het is lost het niet op, waarschijnlijk groeit het alleen maar.

Succes en... ja, wat? Gewoon wat je nodig hebt, en daar dan een heleboel van.


Betweter Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Blondie ik voel dat ik hier een beetje kwaad over wordt. Ikzelf zou denk ik zeggen "Jongen ga lekker je gang maar dan zijn ook de consequenties voor jou.:angry:"
Voor sommige mensen is sex zo belangrijk, dat ze daar ook mee denken te chanteren omdat ze het idee hebben dat dat bij iedereen zo is. Bah wat rot voor je.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry,
Ik laat ook niet geheel los hoor, dit gesprek met mijn partner gaat ongetwijfeld nog wel een vervolg hebben. (Morgen bij de relatietherapie komt het zeker ter sprake)

Wat ik meer bedoel met loslaten is dat ik het schuldgevoel wat direct aangewakkerd werd bij mij moet gaan loslaten.
Ik vind het heel rot en vervelend voor mijn partner, maar dit is zijn gevoel en ik kan en wil ook niet tegen mijn gevoel ingaan en op afgedwongen wijze de intimiteit/sex toelaten...
Dat is naar mijn gevoel iets wat weer moet groeien en dat heeft bij mij tijd nodig.

Bolletje ;
Niet boos worden, blijf bij jezelf !!! Probeer ik ook te doen...:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal op deze mooie dag,

nog steeds prachtig weer. mooi krachtig antwoord Blondie. Wat goed dat je in relatietherapie bent, mijn ex wilde dat allemaal niet...

Emotionele identificatie heet dat en vind ik zulke mooie woorden. Het is idd altijd iets van jezelf als je getriggert word. Heel vaak heeft het te maken met diepgewortelde angst en afwijzing......

Het is heel belangrijk dat jij in je kracht blijft en het niet aan een mag gaat "geven" vanuit schuldgevoel. Ik heb dat wel jarenlang gedaan, en dat is afschuwelijk, dat maakt je zo leeg......

goed zo blondie, ga zo door, :heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen.

Fijn Vonne, dat jullie het zo goed hebben gehad.
Miste je wel bij de ochtendkoffie en peuk ;)

Desi: sterkte en sukses straks, je hebt alle recht om je hoofd fier rechtop te houden, je mag trots zijn op jezelf en laat je dat niet afpakken meid :heart:

Blondie; al genoeg reakties geloof ik op het gedrag van je man? ;)
Blijf bij je gevoel, meissie, je doet het zo hardstikke goed. Wens je een goed gesprek straks.:present:

Jet: is auto weg brengen. Las dat je gisteren speciaal ff voor mij inlogde......thanxxxxx
Helaas gaat het hier niet zo goed. Heb erg getwijfeld of ik dat hier wel zou schrijven want wil niemand ongerust maken, wil ook geen schouderklopjes, troostende woorden ofzo, daar zeur ik echt niet om.
Glijd helaas langzaam steeds dieper in de depressie. Met alle gevolgen van dien.....
Zo, nu ff in huis werken, is mn "vrije"dag vandaag, pfff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Saar.
Maar juist over dingen praten is zo belangrijk. Heb je daar in het najaar veel last van? ik bedoel van depressies?
Ik heb het al vaker hier geschreven maar ik gebruik een ledlamp. Dat ding doet wonderen bij mij. De depressie kan wel ergens anders mee te maken hebben maar wordt misschien verergerd door het najaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako,

Je bent alcoholist als je zelf (!!!) toegeeft dat alcohol een probleem voor je is. Hij of zij die keer op keer verlichting, rust en blijdschap zoekt in drank en daar dan keer op keer duisternis, onrust en schuld- en schaamtegevoel aan overhoudt, mag zich tot de alcoholisten rekenen.
Wie eenmaal heeft toegegeven alcoholist te zijn kan kiezen tussen (af en toe) blijven drinken óf het werkelijke leven aangaan door totale onthouding.
Overvloedig speeksel is volgens mij een signaal dat wijst op hunkeren naar, dus richting obsessief gedrag, dus verslaving.


Blondie,

Intimiteit en sex zijn in mijn ogen niet synoniem. Volgens mij is sex altijd volgend op intimiteit. Andersom heb ik eigenlijk nog nooit gelukkige verhalen over gehoord en zelf beslist nooit meegemaakt.
Intimiteit zonder sex heb ik wel goede ervaringen mee. Sex zonder intimiteit is een verhaal apart. Niet leuk en vaak omgeven door een heleboel andere problematiek.
Ik hoop dat je hier in de relatietherapie goed over kunt praten.. Vaak moeten er schellen van ogen vallen voordat er iets bij ons begint door te dringen. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie allen voor jullie reacties.
Geeft mij weer stof tot nadenken en nadenken betekent voor mij groei...

Duik de douche nu in om mij klaar te maken voor therapie en om effe lekker te gaan janken, voel dat het verdriet er zit en dat het eruit moet voordat ik weer ruimte bij mijzelf krijg.
Energie die ik nu gebruik om tegen mijn gevoelens te vechten kan ik beter gebruiken om met de situatie te dealen...

Laters...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Desi veel succes en go meis.

Yvonne fijn te lezen dat je het goed hebt gehad. Geeft weer energie.

Blondie ik ken dat gevoel niet maar kan me er wel iets bij voorstellen. Ik zou denken als het zo moet dan hoeft het voor mij helemaal juist niet want laat me niet dwingen.

Oeps Hannah lief dat je aan me dacht maar hoef vandaag (gelukkig) niet naar de neuroloog. Heb gelezen dat er blijkbaar een communicatiestoornis is want moest vandaag een afspraak maken.

Vreemd dat er mensen waren die last hadden van de rook want er mag toch nergens meer gerookt worden? En als je buiten rookt dan blaas je het toch niet in iemands gezich die niet rookt? Persoonlijk rook ik niet maar ik paf hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een bijzonder goede morgen allemaal!
bako en andere nietrokers/mensen die er last van hebben,zonde om daar een meeting voor te laten schieten,ik kan best ff buiten gaan staan hoor!

jemig ik was gisteren zo depressief als een dodo met voorkennis,en mede daardoor was de drank angstig dichtbij!
als je op zo'n moment een refusalletje inneemt,ben je dan "beschermd" ? of moet je eerst een bloedspiegel opbouwen?
iemand enig idee/cq ervaring mee?
dan neem ik gewoon een doosje op voorraad!

lastig hoor zo'n hoogfrequente bipolaire stoornis,de ene dag ben ik helemaal joehoe tralala,en de volgende weer diep in de put,en medicatie werkt bij mij niet helaas,moet er maar mee leren leven heet dat dan.

maar goed ben vandaag weer lekker manisch,dus ga eens lekker veel werk verzetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé goeie morgen rakker.
als je een refu neemt werkt dat gelijk hoor daar hoef je geen spiegel voor op te bouwen. Ben je bekend met refu? Heb je het al in huis?
Ik heb vancohtend weer trouw de mijne ingenomen en weer rust voor een paar dagen.

Moghu Ya. voor jou vandaag ook weer een pilletje hé?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Druppeltje,
Ik heb het al eerder geschreven maar we zaten in een aparte ruimte waar wel gerookt mocht worden en daar werd stevig gebruik van gemaakt. Kennelijk hebben veel mensen die een verslaving hebben overwonnen moeite om een andere verslaving aan te pakken want het is erg lang geleden dat ik zoveel rokers bij elkaar heb gezien. Ik heb zelf ook een pakje per dag gerookt hoor, ben 20 jaar geleden al gestopt, had toen ook niet in de gaten hoeveel last andere mensen daar van hadden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah
Wat fijn om wat van jou te vernemen
Merk dat je je tong nog steeds scherp houd
en ongenuanceerd commentaar levert
Dank je voor je compliment dat ik er veel voor over had
Ja,ik doe er wat aan en werk hard ,niet iedereen kan dat zeggen
Sommigen kunnen beter leren zwijgen
Goed leer proces toegewenst
vr gr bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nijn drank en sigaretten gaan vaak samen. Beide verslavingen tegelijk stoppen lukt vaak niet dus rookt men door of andersom. Maar waarom niet een rookvrije meeting en wie roken wil gaat maar ff naar buiten. Nee is niet gezellig maar rekening met elkaar houden is wel beter zodat anderen geen last hebben. Rook zelf ook maar deze verslaving mag net als elke andere geen last voor een medemens.

Sailor ik snap het niet goed want waar je woont ben je erg veel bezig met dieren en dat vind je prettig dus zal goed gaan lijkt me. Hoe kan het dan dat een hond die de minste allergie geeft je zo allergisch doet reageren? Sorry als ik te veel vraag en bedoel dit niet naar maar vraag het me af hoe dat kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala; Neem je refu nu in !!! ;) Ik ga niet eerder weg...
Nee hoor lieverd, ik dwing niemand, maar als je goed nadenkt weet je dat je anders die deur op een kiertje laat staan en dat wil je toch niet ???
Ga zo naar therapie, maar ben standby voor je...
Spreek je vanavond ??? :sun::heart:

Sara ; Thnx :D:sun:

Jet ;
Ik heb nu een beetje het gevoel wat Drup net beschreef ; "Dan hoeft het voor mij niet meer, als het zo moet".
Heb dit ook tegen hem gezegd, dus hij weet dondersgoed dat wanneer ik hem betrap met een ander dat onze relatie geen toekomst meer heeft...

Oke, ik ben er weg mee nu, anders kom ik nog te laat !!!
Tot vanavond dan maar weer en ik neem de eerste vandaag niet !!!
Wie doet er mee ? :D:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor ik doe ook mee, zeker te weten. Ya blijf je vandaag bij ons babbelen lieverd? We hadden toch afgesproken te melden dat we samen de Refu. zouden innemen? Heb je dat al gedaan?.
En is het dat je je geestelijk niet prettig voelt of lichamelijk. Kom op meid schrijf op wat je dwars zit. Desnoods per p.b. maar blijf er niet alleen mee zitten. ;):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...