bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Nijn dat is voor mij erg moeilijk maar als het inderdaad door zou gaan om hier het volgend jaar een meeting te houden, zitten we buiten en heb je minder last van het roken.Ja dan zijn het alleen de honden nog en die ga ik niet weigeren, ik vind het veel te leuk om dieren om me heen te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ja bolletje, wel jammer want dan zie ik jou niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 We moeten het volgend jaar maar kijken Nijn, er is altijd wel een oplossing te vinden voor problemen. Tegen die tijd is het achterste gedeelte van mijn tuin helemaal afgezet. Misschien kunnen de honden dan daar ravotten zodat, mensen die honden niet zo prettig vinden, minder last hebben. Ze hebben dan zo'n 400 vierkanten meter om te spelen.Er vanuit gaande dat de meeting hier is hé?Ik lag gisterenavond in bed al te denken, ga lekkere koude schotel maken, saté, zelf al het vlees marineren, sausjes zelf maken, lekker veel verschillende drinkjes kopen. O dan voel ik me zo goed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Wev zien wel bol volgend jaar. Komt tijd, komt raad.Ik krijg nou al trek in die koude schotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Wev zien wel bol volgend jaar. Komt tijd, komt raad.Ik krijg nou al trek in die koude schotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 BolletjeOok voor mij geldt en rokers en honden,word nu al genoeg teruggeflotendus ook ik kom dan nietBuiten dat, de afstand werkt mij ook tegenOp een dag heen en weer is dan ook een beetje veel van het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Naja het is bijna oud en nieuw dus hebben we weer goede voornemens om te stoppen met roken etc. hahaha Ya kom op tijgertje. Er is hier altijd wel iemand om mee te praten en ik hoop dat je dat blijft doen. Je kan bellen, mailen, hier schreeuwen, pb-jen en van de drank afblijven.Verdorie, horloge stuk. Balen want keek telkens op mijn pols maar het ergste was dat dit mijn laatste kadootje was van mijn man toen hij 6 dagen later stierf. Tijdelijk lozie van Caro maar lijkt wel een handboei. Nee niet zwaar maar zo groot voor die tengere polsen van mij dat ik het idee heb een klok om mijn pols te hebben. Naja hij zegt nog net geen koekoek hahaha.We krijgen einde van de week sneeuw dus ga lekker wat boeken en dvd's bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Haha, onthouding is ook niet mijn favoriete woord. Even denken over een beter woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Wat voor 'n liedje ga je dan zingen Jet? En datte me toffe jongens zijn of zo?Ja de koude schotel scijnt altijd erg lekker te zijn, tenminste dat vind ik zelf hé Nee hoor ik krijg dat vaak te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 in plaats van onthouding: even alleen frisse lucht inademen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Jet begrijp dat je het niet spottend bedoeldOok al is voor mij niet alles meer mogelijk toch houd ik me vast aan het feit dat ik nog veel kan en probeer te doenZaterdag hebben martens, jane en ik het ook nog even gehad over het kunnen en doen van dingenOok dat je niet wilt zeuren,tel je zegeningen,om zo te zeggenToch ben ik blij dat ik geweest ben,ondanks al het bijtanken wat ik nu moet doenHet lastigste vindt ik dat ik getriggeld ben geraaktNa een inspanning ben ik gemakkelijk te rakenHet lijf heeft tijd nodig om te herstellen,je bent geestelijk kwetsbaarHet is puur sjouwen met zo een duvel op je schouderIk weet als ik bezig blijf dan vertrekt hij vanzelfMaar bezig gaan lukt niet als je energie op isHet is hier figuurlijk gesproken dus erg drukMij word verteld dat alles kan en mogelijk isMijn verstand en gevoel zegt ,neeHet is slouwen en hard werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 ik heb net een nieuw boek gekocht: "Voluit leven". Stond hier ergens ook al op de boekenlijst.het is gebaseerd op mindfulness en ACT (acceptance and commitment therapy) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Wat me vooral aanspreekt is dat ze zeggen dat je psychisch leed moet accepteren in plaats van je ertegen verzetten. Ik denk dat dat mij wel kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Bako als je maar blijft schrijven hier, dan kunnen we je met z'n allen mee helpen met sjouwen en wordt het niet zo zwaar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 aanvaarden aanvaarden aanvaarden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ik begrijp heel goed wat je bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 den Jet se....een gezamenlijke ellende en een gezamenlijke liefde...de 1 kan niet zonder de anderdaarom had ik andere alcoholisten nodig om nuchter te blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Dat boek is in elk geval voor mij een eye opener. (Ik kan toch niet helemaal zonder theorie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Zo, ff Antabusje halen. gesprek achter de rug en heeft me veel energie gegeven ipv gekost. Was een zeer dyuidelijk en open gesprek waar ik/ Laura ook eens ons gevoel en zegje in konden doen. heel anders dan bij BJZ die het alleen maar hebben over alle fouten die in het verleden gemaakt zijn. deze goede man zette een streep onder alles en gaf me ook een kans om het goed te doen en hij wilde alleen maar het beste voor Laura.(zoals wij allen).Alleen al een KANS krijgen lucht zo op. Wat heb ik in het weekend in de rats gezeten voor vandaag. (na eerdere ervaringen). Voel me nu zoooo gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hoi hoi,Dees voor niets zo in je rats gezeten!Zal wel vaker gebeuren zeker? De mens die lijdt het meest..... zie Bol's onderschrift.Jet hij is van Wing:Onderschat niet de krachtvan het lijdenals het uiteindelijkin al zijn facettenwordt geaccepteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Jet ik ben het helemaal met je eens dat er eigenlijk niks nieuws onder de zon is. Dat staat al in Spreuken volgens mij, maar soms kan iemand oude wijsheden net weer even op een nieuwe manier verwoorden zodat het je weer aanspreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 you're welcome:heart:Bor hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 de stille kracht op de achtergrond?hier stralende dag weerlekker even naar buiten maarde bieb in en kijken ok er wat van de boekenlijst van thema's te lenen valtdag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Oh ja, dat was die mooie van Wing.................maar ik kan er op dit moment ff nix mee, heb het gevoel dat het hele leven een lijdensweg is waar maar geen eind aan komt.Dees, meis wat ben ik blij voor je!Ach Drup, dat is echt verdrietig. Je houdt je humor maar ik ken de pijn er achter meid.Heb net uit pure geldnood 2 huish. apparaten verkocht die we samen uit Italië mee hadden genomen en al zijn het maar dingen......de herinnering zit eraan vast.Zo ga gauw met de honden want de lucht wordt donker, er komt regen en tis koud, brrrrr.Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hé, waar is woestijnvos nr. 2 eigenlijk???En euhh nog een vraagje: merk dat veel van jullie veel lezen; hoe lukt jullie dat?Ik kan er noch de energie noch de concentratie voor opduikelen.Terwijl ik vroeger toch veel en graag heb gelezen.Hebben jullie er ooit moeite mee gehad? En hoe dan weer hervonden?Ach, misschien is het gewoon te onrustig in die spokenkop van mij.Nu ga ik echt lopen.Doeidoei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden