Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen lieve meiden.

Borrie lieverd :heart::sun: Kun je wel weer gebruiken hé?

Vonneke heerlijk hé s'ochtends doesjen? Eigenlijk moet je dan weer ff terug je bed in duiken.;)

Ikzelf heb weer ontzettend veel zin in de dag. Loop al een tijdje te denken om toch maar een heel lief poesje te kopen bij ons. Het is een cypersgrijs dingetje en als je ze oppakt kruipt ze heel dicht tegen je aan. Zo'n scheetje. Het motertje loopt goed stationair hihihi. Maar zooooo lief. Het schijnt een beetje een raskat te zijn. Ongeveer zo'n zelfde die ze gebruiken bij de reklame van wis kat. Plat snuitje, grote oogjes maar zo klein. Misschien dat ik het wel doe maar wil echt geen e95,-- gaan betalen. Werk me uit de naad daar.
Dus ff goed onderhandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een drukte opeens.
goeiemorgen Bol, Bam, Dees en Ekster.
Nou ben inmiddels al met de hond uitgeweest, begint die ellende weer dat ik bang ben uit te glijden en op mijn .... te gaan...

Affijn, over een maand of 3 of 4 zijn we er weer vanaf ;)

Ik ga de auto sneeuwvrij maken en naar de baas...

Fijne dag allemaal.
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook geen sneeuw, en lui of niet - ik moet straks toch naar werk :angry:

Bol, cyperse katten zijn heel aanhankelijk naar het baasje. Ons Floortje was er zo één. En Kitty ook (beiden mijn lievelingskatten). Een uitspraak van de dierenarts was ooit: een lapje of een streepje, heel erg lief voor het baasje maar heel erg naar voor de dierenarts.

Geld betalen voor een kat vind ik vreemd. Je kunt eventueel ook een kat halen in het asyl, maar ik begrijp dat je je hart al verknocht hebt aan één speciaal dier :heart:

Ik heb goede ervaringen met het asyl; ik heb tweemaal meegemaakt dat ik een kat daar vandaan haalde en een thuis gaf in combinatie met dat een katje - van jongsafaan - bij me woonde. Als ik dan thuis kwam met wat lekkers en een speeltje dan nam het katje - vanjongsafaan - alles gewoon aan, maar de kat uit het asyl keek me eerst vol dankbaarheid aan en begon daarna pas te eten en te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Geen sneeuw hier nog, maar wel een mooie witte vrieslaag overal, wordt dus krabben :huh:
Vroege afspraak met mijn counselor dus duik zo de douche in, lekker heet !!!

Hoop vandaag wat meer zekerheid te krijgen wat betreft de onderzoeken naar autisme/ADHD.
Als het dan toch moet gebeuren dan gelijk maar NU !!! ;)
Vandaag gaat mijn vriend tekenen voor een half jaar contract bij zijn toekomstige werkgever, gelukkig kan hij direct aanstaande maandag weer aan het werk,moet er eerlijk gezegd niet aan denken om dag in-dag uit samen thuis te zijn...

Afijn, ik ben er weg mee...
Fijne dag en ik neem vandaag de eerste niet !!!
Wie doet mee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen,
ook hier geen sneeuw maar het heeft wel gevroren,dus alle drinkbakjes met ijs etc etc mag wel wat eerder op gaan staan om mijn pels-en pluimvee te verzorgen!

bol,zo',n whiskaskat is een britse korthaar en die kost iets meer dan €95-! maar als jouw kat er precies op lijkt is het incl. inentingen chip etc. een koopje.
maar een beetje onderhandelen kan uiteraard nooit kwaad.

jeempie krijg het nog druk vandaag,ben nog lang niet winterklaar,de tuinslangen hangen nog aan de muur,de sproeiers moeten uit de kas etc etc nou ja ik moet wat meer gaan doen van mijn psy. dus dat komt wel goed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...