niwi Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 het is hier een vreselijke bende...en amper gestrooid...straks nog werken tot 9 uur vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 krijg net berichtje dat P. 2 uur gedaan heeft over 60 km. dat is niet meer leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 en toch geniet ik nog steeds met m'n sneeuwpopjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goeie kouwe morgen mensenhet lijkt weer hopeloos met NSvandaag, geen treinen uit Den haag richting Utrecht,meer dan de helft van de sprinters kapot en ik heb eenIC en een sprinter nodig.En de site van NS geeft gewoon de normale tijden aan.Net als zondag toen er dus helemaal geen trein kwam, grrrren maar de schuld op de treinontwerpers gooien,maar dezelfde treinen in Duitsland rijden wel en daar is het nog erger met sneeuw en kou, ra ra.Zo, ff weg met die gal.Desi en Niwi, feli's met jullie dochters en iedereen die het moeilijk heeft: ooit gaat dat :rose:netje weer schijnen,wat de kranten ook schrijven over zon-doodwij weten beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 dank je wel, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 HOERA!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd Eks met je SARA!!Hier nog een SARA!Samen 1 November begonnen en ook ik nu 50 dagen!!!Gefeliciteerd met alle kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Eks en Yaja:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:voor elke dag een cadeautje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Thanks Jane!Ga ze allemaal o m,n gemak uitpakken!hihi!Had bedacht dat ik vandaag iets leuk voor mezelf zou gaan kopen,50 dagen verdient wel een kleinigheid vind ik!hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 goedemorgen,hier geen extra sneeuw gelukkig,ff zien dat ik een taxi krijg richting leiden,moet naar het ziekenhuis,mijn nek wordt geopereerd,overvalt mij een beetje,maar ja we kunnen het maar gehad hebben,zo is het ook niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Moghu lieve kanjers. Vandaag de kortste dag. We gaan weer naar het voorjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goede morgen allemaal.Jane, je kunt vragen om kalmte om te aanvaarden dat je de NS niet kunt veranderen, eventueel vragen om moed om zelf een spoorwegmaatschappij te beginnen die wel op tijd rijdt en vooral om wijsheid om te kunnen beslissen welke van deze twee opties de meest reële is..Voor het eerst in jaren komt de hele familie weer eens bij ons 1e kerstdag doorbrengen. Het brengt een hoop drukte met zich mee, moet (ook voor het eerst sinds jaren) rekening houden met meerdere mensen tegelijk wat betreft eten, drinken, eventueel onderdak/slaapplaats bij slecht weer etc. Leuk wel weer eens...ongeacht het resultaat. Kan best zijn dat deze of gene afzegt wegens onreisbare omstandigheden. Maar kerst gaat door, hoe dan ook.Dan nu een kop koffie en het atelier weer in. Tot later en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 ff terug voor Sailor: toi toi toiben weg bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Gefeliciteerd met de verjaardag van de kinderen Rekel en Dees.Ya geweldig meid, al weer zo lang droog.Zo Sailor dat is niet mis zeg. Wat vervelend. Wanneer moet dat gebeuren dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ben ook stiekem best een beetje trots op mezelf Bol hihi:DMijn doel is om te stoppen met R als ik 100 dagen droog sta,dan wil ik het proberen zelf te doen.Nu stoppen is geen optie zo voor de feestdagen!Dat is gedoemd te mislukken.En mocht ik er nog niet klaar voor zijn dan stel ik het uit.Voor nu ben ik erg happy!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goedemorgen allemaal,Lekker vrij vandaag.Voel me helaas niet helemaal top.Hoofdpijn enzo.Nou ja, gaat ook wel weer over.Hier weer veel sneeuw bijgevallen.Alles weer spekglad.Maar goed, ik ga wat nuttigs doen.Bay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goeie morgen Rapi:heart:Ya ga je het hetzelfde doen als Woman? Gewoon een tabletje pakken als je voelt dat het niet goed gaat? Ik blijf dat knap vinden hoor.Nee ik houd het bij twee halve per week. Ben dus van twee helen naar twee halven gegaan en wil dit zo een tijd vol houden. Durf nog niet zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Zo. Ff weg. Kerstkaarten posten. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Yajala tweelingzus;) Zou ik je toch zo maar vergeten:$Wat goed dat je het ook hebt volgehouden! GEFELICITEERD met je Sarah:PIk heb een hangertje voor mezelf gekocht. Vond net als jij dat ik wel iets verdiend had! Heb een beschermengeltje voor mezelf gekocht, vond ik wel toepasselijk:)Sailor:Heel veel sterkte daar in het ziekenhuis! Hopenlijk ben je snel weer thuis?Sara:Doet je kachel het al weer? En anders de oven aan met de deur open, dat deed ik laatst en helpt wel!Sowat:Dag 4 alweer:present:Bolletje: Ook een fijne dag nog! En niet uitglijden hè onderweg naar de brievenbus?Niwi:Ook al een jarige dochter! GEFELICITEERD!Kohntje:Het atelier weer in? Ben benieuwd wat voor creatiefs daarin gebeurd? Wat doe je zoal??Rapilos:Niks aan de hand verders? Doe het rustig aan hè!Net kerstkaarten gekocht en andere boodschappen, daarvoor op school geholpen. Dat laatste doe ik altijd iedere dinsdagmorgen, is wel leuk. Zometeen de kinderen weer ophalen voor een boterhammetje. Heb net wit met blauwe chocopasta gekocht voor de kinderen. Roze hadden ze ook, hoe verzinnen ze het. De chocopasta heette wel heel toepasselijk: "Knettergekke pasta". Ik vond het wel humor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Zo ben ik weer, was ff weg gedommeld.Dank jullie wel voor de felicitaies voor L. groetjes van haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Hey Dees. Luiwammes:)Middag Jop.Hier zit ik weer heerlijk te schilderen. Het gaat goed maar o zo langzaam. Denk af en toe, wat heb ik op m'n nek gehaald zeg. Maar ik denk hem toch niet binnen al te lange tijd, af te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Desi en Niwi gefeliciteerd met jullie dochters. Ekstertje en Ya zijn 2 ADB Sara's, geweldig hoor. Woman en Sailor jullie veel sterkte en wat naar zo voor de kerst. Vreugde en verdriet zo naast elkaar in het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 aha slingertijd Eksterje en Yajala, tof zo samen op, feli met 50 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Poehee...Weer thuis van werk, boodschapjes gedaan, Eten voor vanavond klaargezet...Nu alleen nog wachten op de monteur voor mn vaatwasserEks en Yajala : Gefeliciteerd met jullie Sara-dagen ADB !!! ;)Sailor ; Succes in het ziekenhuis...En verder voor alle jarigen ; :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Hallo lieverds / knokkers / kanjers:present:ik ben het spoor helemaal kwijt... ik heb alweer 4 dagen gedronken 's avonds... ik vind het zoooo erg.Ik kan mijn 'uit'-knop in mijn hoofd niet meer vinden.ik ga het vandaag weer proberen om niet te drinken.Er is geen reden om te drinken dus ik kan het ook niet verklaren.Dus is er ook geen excuus... Het hele weekend problemen met mijn internet gehad dus ik kon ook niet op het forum komen, alle 'hulplijnen' kwijt dus.Mijn man heeft zich er niet mee bemoeid, hij liet me mijn gang gaan, had geen zin om politie-agent te spelen want dat is hij zat. En daar heeft ie ook wel gelijk in. Ik moet ZELF de discipline opbrengen om niet te drinken.Ik voel me echt heel slecht, en dan vooral emotioneel gezien.De kater valt jammer genoeg wel mee, die zou voor straf heel erg moeten zijn...Ik heb net twee uur met de hond door de sneeuw gebaggerd om mijn hoofd helder te krijgen, niet dat ik nog beneveld ben of zo maar gewoon... frisse lucht... alles eens overdenken. Het is het niet waard om te drinken dat weet ik wel. Maar waarom is die drang nu weer zo groot??Ik wil gewoon weet die topper zijn die ik bijna 3 maanden ben geweest... Waar is ze? Heeft iemand haar nog gezien? Ik niet...Ik moet haar vermist melden denk ik...Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 He Tobbertje wat rot voor je maar zorg dat je niet moedeloos wordt om opnieuw te stoppen.Lief dat je man zo reageerde want als hij boos was geworden had je weer een trigger.Bekend is dat 2-3 maanden na het stoppen vreselijk zwaar is. De euforie is gezakt, gedachten komen weer sociaal te kunnen drinken en noem maar op.Kan je niet naar de HA gaan voor Refusal of iets dergelijks?Miss ook fijn om hier een stopmaatje te zoeken.Ben in elk geval niet te hard voor jezelf want dat bezorgt je alleen maar meer last en wij zijn hier ook niet voor de jeuk aan onze grote teen (he ik weer met die uitdrukking) dus probeer te blijven schrijven als je wil en schaam je zeker niet voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden