igor Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 ik mis JOPIE wel een beetje. ik hoor ze nog zo weinig. Jopie als je leest gaat het goed met je?ik moet gaan fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Mogge allemaal,Wens iedereen heel fijne kerstdagen en ja ook de moderatoren.Degene die het zwaar hebben wens ik heel veel sterkte. In elk geval zend ik een lichtje voor allemaal.knuffel van druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Goedemorgen Lieve allemaal!Ten eerste LIEVE LIEVE BOL, wat een verlies.Gecondoleerd meis met het verlies van je kabouter!Je wist natuurlijk dat het komen zou maar zo snel had je natuurlijk niet verwacht!Denk aan jullie fijne tijd samen en wees blij en trots dat je hem tot het einde bij hebt kunnen staan op jou manier!Weet zeker dat hij het ondanks zijn nukken echt wel op prijs heeft gesteld!Dan weer voor Bollie dubbel maar 1 jaar droog!Wat een prestatie toppertje!Blondie fijn dat je je beter voelt!Dikke kus en geniet vandaag van je familie!Verder voor ieder die het nodig heeft een kerstknuffel van mij!Fijne kerstdagen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Goede morgen allemaal,Hele fine Kerstdagen voor iedereen:present: en voor degenen die het nu moeilijk hebben heel veel sterkte:heart:Ik moet jullie bekennen dat ik dit jaar af en toe heb gedronken.Ik weet dat ik het niet nodig heb, ik weet dat het niks toevoegt, ik weet dat het meer kapot maakt, ik weet dat zonder alcohol ik er beter uit zie en ik weet ook dat zonder alcohol ik me veel beter voel.Het is niet zo dat ik nu dagelijks dronken was, maar als ik dan dronk was er geen rem, (waar heb ik dat meer gelezen?)Ik wil weer gewoon iedere dag de eerste niet nemen, dus aan alle leden van het Feestdagen pactekstertjebolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73 toine36 marc jim dhen erik hanneke kore tatum tine wijffie meiske fruitvlieg Vraag ik bij deze mag ik mee?En als jullie me dan zien staan SCHOP ME ER MAAR IN;)Fijne dag Allen ik ga even flink aan de slag Will komt vanavond eten en ik heb zelf een rollade gemaakt.Pff wat een werk maar wel gelukt hoor. Nu nog mijn troep opruimen zodat het huis aan kant is als ze komt. misschien log ik later wel weer even in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Merry Christmas:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Goedemorgen allen Heerlijk uitgeslapen, maar inmiddels al gedouched en ontbeten. En nu zit ik te genieten van het vogelvolk wat in mn tuin zit te ontbijten. Prachtig om te zien.Bol, hoe was jouw nacht? Heb je kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Lieve Bol::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:12 maanden zonder alcohol, mens wat een kanjer ben je toch.Alles wat je tegenkomt, iedereen die je even een hart onder de riem steekt; ik hoopje nog lang hier te lezen (en in het echie te zien natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 AR ! tjemig man was die trap onder je kont even eerder komen halen he dat weet je best, naar forum huppelen bij trek, voordat je drank gaat halen enzo.Nou ja welkom terug . Hoe gaat het met je werk, nog bij die baan waar je af en toe naar Frankrijk mocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Bolletje Gefeliciteerd,Een heel jaar, een geweldige prestatie.Er komt nu een moeilijke periode voor je aan.Al was het niet altijd het meest plezierige, de bezoekjes aan je kabouter, je zal ze toch missen.Gelukkig heb je het schilderen en de DA om dat onvermijdelijke gat een beetje te vullen.Ik weet zeker dat jij ook hier nog sterker uitkomt.Veel kracht en (be)rust(ing) en toch fijne dagen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 En Joop? Moed verzameld en gebeld? Wens voor je dat het een goed gesprek is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 brrrrrrrrrrr Igor Brinta, yaghdat heb ik jaren voor dochterlief moeten makendie is geen broodeter (banaantje erdoor geprakt)Ik ben later overgestapt op volkorenpannekoekenmet chocopasta voor dr, beviel mij veel beter enhaar gelukkig ook.Lief dat je aan me denkt hoor, ik slik parac. en het is prima te doen.Maar ga zo croissantjes in de oven doen, sapje erbij.de Kersttafel is dankzij Wittes suggestie gisteren weer eens in volornaat en ik let vandaag niet op stookkosten, wil warmte waar maar mogelijk.fijne dag met K&B (balletje aan hun riempjes?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 AR, lees je nu pas, goh dat had ik niet verwacht bij jouidd te lang weggebleven?Nou je hebt geluk, er is nog plek op de sleedus je kan erbij hooren reken maar dat we je goed vasthouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Jopie, feli met je zoon Sara, weekje naar bed lijkt me , lekker uitzieken, alleen honden uitlaten, voor jezelf zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Goeie morgen lieve Kanjers.Ik wens iedereen een heel gelukkig en fijn kerstfeest toe.Goh ik heb me toch een partij geslapen. Gedroomd dat ik zoveel gedronken had dat zelfs mijn kater daar ziek van werd.Ik voelde zelfs geen spijt. Vond dat in m'n droom heel raar.Maar ik heb aan een stuk door gepit en ben niet wakker geworden. Voel me redelijk goed en heb vrede met het gemis aan mijn manneke. Heb hele verhalen liggen te vertellen gisterenavond in bed en voel dat dat me erg goed gedaan heeft. Ben nog steeds erg blij dat hij nu rust heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Dank je Dhen. voor je felicitatie. Een hongerige pup??? Is er daar waar jij woont ook een organisatie die dieren opvangt????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 IEDEREEN EEN GELUKKIG KERSTFEEST!En dat we allemaal droog of ze droog mogelijk de overkant mogen halen:DBol:Fijn te horen dat je een goede nacht hebt gehad. Misschien geeft het overlijden van J ook wel en stukje rust. In ieder geval voor hem en dat zal ook z'n weerslag hebben op jullie. Toen mijn moeder overleed vond ik dat aan de ene kant afschuwelijk, maar ik was aan de andere kant ook opgelucht dat het allemaal voor bij was...en dan vooral voor haar. Goed dat je ook deze moeilijke periode nuchter en helder door kunt maken. 1 jaar helderheid voor jou: SUPER:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 AlbertRemmo:Tuurlijk mag je erbij, ik prop je er zo nog wel even tussen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Lieve Bol,alle goeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 goedemorgen allen,Bolletje, van harte gefeliciteerd met je eerste jaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hoi Bol, wat ben je toch een moordwijf denk veel aan je ook als ik de kaarsjes brand.Drup: voor jou ook meid, denk ook aan jullie als ik de kaarsen aansteek.Jopie; doe wat je gevoel je ingeeft, waar je je goed bij voelt maar soms ook waarvan je weet dat je je erná goed zult voelen....Sterkte Igor nee heb A4tje helaas laten liggen.....Voor mezelf zorgen, ahum euhhhhhhhh, nou ja doe m'n best.Heb al andijvie op z'n italiaans gemaakt en ga zo ff bij dochter langs, zie ik de kleinkinderen nog even voor ze naar hun vader gaan.Als ik dan na de wandeling met doggies nog puf heb wil ik nog gevulde paprika's maken, anders doe ik dat morgen wel.Ga nu de auto krabben en op de glibberige weg.Tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Goedemorgen iedereen en een zalig kerstfeest Bollie gefeliciteerd met je jaar en goed te horen hoe je je voelt gezien de omstandigheden. Altijd de positieve Bol Jopie, gefeliciteerd met je zoon en succes met je telefoontje vandaag Blondie, fijn dat je je zo positief voelt Dochter slaapt nog. Ik heb geen tafel gedekt, dat doe ik morgenochtend. Vanmiddag om 14.00 uur gaan we naar oma en daar krijgen we genoeg te eten. Elk jaar is 1e kerstdag bij haar en oud & nieuw bij mij. Dan mag ik uitpakken met een compleet oudejaarsbuffet. Daar zijn oma en dochter dol op En vuurwerk kijken (we hebben niet gekocht) op een balkonnetje is nieuw. Dat schijnt heel erg mooi te zijn. Ik ben benieuwd. Maar ............. ik loop vooruit! Eerst maar de kerstdagen Kunnen we trouwens na de feestdagen niet iets beginnen als een lijn-draadje of een salade-pact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Wat ontzettend jammer Ap. Hopelijk gaat het het aankomend jaar wel lukken om droog te blijven joh. Het geeft toch meer voldoening als je niet meer hoeft te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Nogmaals een hele zalige en gelukkige kerst aan iedereen vanuit het Antwerpse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 en ik wil ook iedereen een fijne en droge Kerst toewensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Saar kleed je je lekker warm aan meid. Zeker met een ziek hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden