Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 januari 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Blondie.

Ik zal voor je duimen dat het lukt zodadelijk. Wat zou dat een opluchting voor jullie zijn. trouwens Vlaardingen lijkt me wel fijn om te wonen. Ik ben daar vaker gekomen bij een inmiddels ex-schoonzus van mij. Ik kwam er altijd graag.

Tot,toi dan zodadelijk. t is je heel erg gegund.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Desi, maar zonder trek ik het even niet. Komt ook omdat dit dag 6 is na heftig drankgebruik. Ik moet compleet opnieuw leren omgaan met mijn emoties. Dus nu nog even en dan dat weer afbouwen anders jank ik alles bij elkaar en is de stap om me van de wereld te zuipen heel klein. Maar ik ga ervoor. Ik heb trouwens heel veel aan jullie, door dagelijks even in te loggen en bewust te zijn waar ik mee bezig ben. Dank juliie allen. Ik ga er nu vandoor, wens jullie een fijne dag en veel wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Blondie van de hangmatten. Schilderij is nog niet klaar. Gaat ontzettend langzaam.
Spannend voor jou hé meis? Ik zal voor je gaan duimen, en hoop echt op een goeie afloop:heart:

Snoepie heb je al eens homeopatische middelen gebruikt om te gaan slapen? die helpen ook erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow dat is ook wel afkicken
Steeds de impuls om hem een mailtje te sturen
Moet echt op mn handen gaan zitten
Tsja, voorheen dronk ik gewoon drie flessen leeg en dan was ik drie dagen verder voordat ik weer eens boven water kwam.....
Dit is wel even anders......
Jeemineeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best wel moeilijk Dhen voor mij. Het zit er zo ingebakken. Hoop dat de therapie waar ik voor op de wachtlijst sta me daar in kan helpen om daar anders mee om te gaan. Dat moeten is een erg zware last en wil ik erg graag vanaf. Zo vind ik geen rust en kan nooit iets voor mijzelf doen zoals een boek lezen of zo want het gevoel van moeten overheerst altijd. Ik baal daar echt van en ben best wel jalours op de mensen die dat wel kunnen. Heb heel veel boeken bv die ik gekocht heb en graag wil lezen maar kan er maar niet aan beginnen. TV kijken is ook zoiets. Geen geduld heb alijd wel wat anders te doen. DENK IK. Ben er wel heel erg bewust van maar kan het maar slecht ombuigen. Ik hoop dat de therapie me hierbij kan helpen maar er is een wachtlijst van ong. 4 maanden. Dus geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees. Ik heb dat vroeger ook heel erg gehad. Moest altijd van alles doen. Ik denk dat ik zo opgevoed ben. als je niets doet, ben je LUI. En lui zijn mocht vroeger niet. Ik was van s'ochtends tot s'avonds bezig. Als ik dan zo doordramde, wist ik dat er een dip aan zat te komen. Door op een gegeven moment tegen mezelf herhaaldelijk te zeggen, "Ik mag lui zijn, ik hoef niet altijd te werken " is dat op een gegeven moment minder geworden.
Heeft ook te maken met het ouder worden. Dat is eigenlijk begonnen met de overgang. De hormonen zijn wat rustiger geworden denk ik. Maar luiheid was bij ons uit den boze.
laat ik nu een kereltje treffen die ontiegelijk lui was.:devil: Wat had, en heb ik een hekel aan luie mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman heb je hem al geblokkerd?

Ik heb een vriendin die ook maar niet kan loslaten. Ze is er helemaal aan onderdoor gegaan. ten eerste met de drank en nu is ze opgenomen bij een PAAZ. Er is dus geen drankgebruik al 8 weken maar het loslaten van haar vriend kan ze niet alleen. Ze wordt opgenomen dadelijk in een kliniek voor psychotherapie. Zover kan het gaan als je niet kan loslaten. Niemand kan haar helpen ze moet dit zelf handelen. Zo zie je maar wat een inpact een relatie op je leven kan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, same here
Ik was in mn pubertijd al overspannen
Zoveel
Muziekles, sporten, privéles, extrales, en 2 orkesten in de week
en nog een bijbaantje
Vandaar nu dus ook mn burn out
Kiezen op elkaar en doorbijten, zo was het toch ?
Ik moet echt leren om mn energie te verdelen. dat het niet erg is om moe te zijn, of te relaxen, dat dat juist heel fijn is en goed voor je lichaam en geest.
maar nog steeds voel ik die drang, als ik dit nou nog even doe is het vast gedaan. Het is nooit klaar, er ligt altijd weer iets nieuws. Het kan best morgen.
Uitstel is afstel ? nou prima toch :)
Als het echt nodig is doe ik het heus wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boll: Dan hoop ik dat die hormoontjes dat bij mij ook wat gaan afdempen. Ben ook net in de overgang nu.
Luiheid kan ik ook niet uitstaan. Verschrikkelijk. Kan me ergeren op mensen die niet vooruit te branden zijn. Verschrikkelijk wat kan ik ongeduldig zijn. Misschien ook niet goed. :huh:

Die hangmatjes voor de katten lijken me enig. Ben benieuwd naar de foto's:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik herken dat wel, je moet je dagen zinvol en nuttig doorbrengen en als je dat niet doet
voel je je schuldig. Waarschijnlijk loop je dan ook verantwoording af te leggen voor je dag
en wil je ook het liefst compliment of goedkeuring voor wat je die dag hebt gedaan en verwacht
je afkeuring als je de dag niet nuttig hebt gemaakt? Dat deed ik, totdat iemand zei,
je hoeft geen verantwoording aan me af te leggen, toen ging ik nadenken,
waarom doe ik dat eigenlijk, waarom loop ik me tegen alles en iedereen te verantwoorden.

Je kan je afvragen waarom het zo moet die dag en voor wie het dan zo moet en of dat wel klopt.
Het woord mogen is ook leuk, ik mag een boek lezen, mag dat? Ja dat mag :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JAAAA Precies Woman, kiezen op elkaar en doorbijten. En vooral niet zeuren, een jonge meid kan niet moe zijn.
En inderdaad het idee, als ik dit nu al vast doe hoef ik het morgen niet meer te doen. Maar dat kwam nooit uit.
Heb nu nog vaak hoor dat ik denk, hoe is het toch mogelijk, heb ik gisteren nog gezogen, ligt er weer wat op de grond. Dat altijd maar vooruit werken, en dan maar hopen dat je het de volgende dag wat rustigeraan kan doen.
Ben ook altijd een beetje jaloers op mensen die b.v. een dag in hun ochtendjas kunnen lopen en een beetje keuvelen.

Wie weet Dees, wordt het nu voor jou ook wat rustiger. maar heel belangrijk voor mij was dat ik tegen mezelf zei dat ik het rustigeraan moest gaan doen. Dat heb ik jaren tegen mezelf gezegd. Dag in dag uit. En nu wordt het inderdaad wat rustiger. maar het gebeurd heel vaak dat, als alci's stoppen met drinken, ze verslaafd raken aan werken. Dan buigt het om naar workoholic zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen Je verwoord het helemaal precies zo als het hier ook gaat. Ik snak gewoon naar die rust in mezelf. Daarom lig ik ook zo vaak met mezelf overhoop.:huh:

Boll: Ik ben er ook zo verbeten op dat ik gauw werk vind. Heb het gevoel dat ik MOET werken.(buiten het financiele dan). Dat ik tekort schiet dat ik geen vaste baan heb. Dit komt ook wel voort uit het feit dat ik 30 jaar aan een stuk gewerkt heb denk ik. Dan zit dat in je systeem. Nu voel ik me zo nutteloos terwijl ik mijn dagen boordevol heb met vanalles. Ben ergens wel blij dat ik door de WIA arts niet afgekeurd ben want dan zou ik niet met mezelf gelukkig kunnen zijn en me nog nuttelozer voelen. Mag alleen geen stress baan aannemen volgens hen. Nou dat lijkt me meestal toch onvermijdelijk. Ik heb wel een beetje stress nodig om me goed te voelen. Eigenlijk is dat dubbel want van de andere kant verlang ik naar rust. Wat kan een mens toch raar in elkaar zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dees en mens zit heel raar in elkaar. De kunst is om die mens te leren kennen en onder controle te krijgen.
Waarom moet ik zo hard werken. Ben ik inderdaad lui? Waarom krijg ik dat gevoel en wat doe ik er mee?
Maar ik ga zo weer werken bij de D.A. :)
Verslaafd aan werken??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik heb nog niks gelezen en hoop niet dat ik ergens middenin van nu...Mocht vandaag uitslapen:) Het vriendje werkt thuis en kon dus de kinderen met de auto naar school brengen. Ik werk vandaag van 10.30 uur tot 20.00 uur, een lange dag voor de boeg dus...
Nu even lezen en ondertussen een boterhammetje eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...