Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 januari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Kore.:moon:

Saar dat gevoel van paniek, had ik vroeger wel. Als ik, toen ik nog opgenomen was, een dag loog en me ziek meldde. Ik trok me dan terug in m'n bed, maar moest de volgende morgen toch weer onder de mensen. Dan kwam er angst en paniek. maar toen voelde ik me nog zo kwetsbaar.
Gelukkig heb ik dat nu niet meer. Voel me best vaak zeker onder de mensen. Uitzonderingen daar gelaten.
Soms heb ik dat nog wel hoor. Dan ga ik zo op mezelf letten en alle spontaniteit die ik normaal gesproken heb, is dan op de achtergrond.
ik moet als het goed is, morgen weer werken. Wel zin an hoor. Heerlijk weer een daggie weg.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, zo het nu gaat werkt het ook niet voor Igor.

Ik heb ook wel even getwijfeld of ik het zou schrijven.
Maar het heeft te maken met het volledig accepteren van je verslaving,
en met het echt vanuit jezelf willen

Ook goedemorgen Bol en anderen,
ik was al weer uitgelogd, want heb nog van alles te doen inRL,
het is voor mij niet zo goed veel aan de p.c. te zitten,
vandaar dat ik hier weinig ben.
Ik wil nu eindelijk eens gaan "inburgeren"in m'n nieuwe woonplaats.
Maar lees wel 1x per dag en leef met jullie mee.

Snoepje nog een:present: voor je verjaardag gisteren.

En voor allen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kore, als je er nog bent:
had jij het voor jezelf bedacht
of heeft iemand het je aangeraden?
Want ik denk dat via een ander het lastiger wordt
dan zijn er verwachtingen gekweekt of vergelijkingen:
als het zo voor Kore werkt, moet het voor mij ook, en anders ben ik echt hopeloos,
zoiets dus.
Het blijft erg moeilijk om uit te vinden wat precies voor de een of ander werkt.
dat realisser ik me steeds meer als ik weer eens adviezen en tips neertik.
Ik ben dan blijkbaar meer mijn eigen machteloosheid aan het bestrijden
of mijn ego aan het opvijzelen. En hoop intussen natuurlijk wel voor de ander dat het helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane,
Ja, ik had het voor mijzelf bedacht,
of zelfs dat nog niet eens, het was meer dat ik mezelf
eindelijk eens wou accepteren,
met alles erop en eraan,
mooi en lelijk.

En ik ben het met je eens,
en dat doe ik ook niet vaak,
dat je voorzichtig moet zijn met "goede raad" geven.
Vandaar mijn twijfel het te schrijven.

Aan de andere kant, het kwam zo spontaan in me op,
dat ik het toch wou uiten.
En er worden hier zóveel adviezen gegeven,
dus eentje meer???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Moeilijk Igor zoals je het beschrijft. Begrijp je heel goed en snap ook dat je niet op wijze raad of preken zit te wachten met deze tegenstrijdige gevoelens elke keer weer. Het feit is wel dat je ze herkent en erkent dus aan jou de taak om uit te zoeken hoe dat komt. Alleen of met hulp anders kom je niet uit dat kringetje. Zo en nu begin ik toch weer hahaha.

Tom veel suc6 !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jopie

quote:


Originally posted by:
bolletje


Soms heb ik dat nog wel hoor. Dan ga ik zo op mezelf letten en alle spontaniteit die ik normaal gesproken heb, is dan op de achtergrond.


.
:present:





grappig is dat he? ik herken dat wel....dat je vanaf de eerste seconde voelt 'he, ik ben verlegen, niet spontaan'.....zelden dat het op zon avond of dag dan ook nog komt. Terwijl andere keren je gewoon lekker jezelf bent. Ik kan nog niet precies aangeven wat daaraan dan ten grondslag ligt. Mijn eigen stemming, iets in het gezelschap dat ik wel voel maar me nog niet bewust ben????




Laat het nu gewoon als het zo is. En mocht het in bepaald gezelschap zijn waar ik vaker moet zijn en het blijft, dan kom ik daar gewoon niet meer. Hoef niet meer ergens heen waar ik me niet prettig voel. Daar ben ik 45 voor geworden, omdat soort keuzes te mogen maken.



ja verlegen is misschien het juiste woord. Mijn manneke heeft dat vaak gezegd. Bol je bent verlegen, en bescheiden.
Nou ik voel me niet zo bescheiden, eerder onzeker. Ik voel dat soms ook bij de D.A.
en meestal komen die momenten vaker als ik toch een wat drukke tijd achter me heb.
Ben zo blij Jop, dat je dit herkend.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Jane.

Had gisteren de moederator gemaild over een openstaand profiel. Tevens gevraagd of die functie, profiel open laten staan, er niet uit kan. Er zijn regelmatig mensen die dat doen en dat is niet echt de bedoeling lijkt me.
Maar technisch gezien is dat niet mogelijk.

En als je iemand ziet met een 'bloot' profiel, stuur de moerator ff een berichtje. Zij moeten het namelijk aanpassen, dat kan de persoon in kwestie niet zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, bedankt voor de steun:)
Het viel allemaal reuze mee.
Intake gehad en iets verder op details ingegaan.
Deze informatie wordt besproken met een arts en samen gaan ze dan een behandelplan opstarten.
vr. 11-02 terug naar de arts voor de behandelmethode (medicatie, psycholoog, evt. opname enz)
en 17-02 nog en gesprek met de hulpverlener waar je kunt aangeven of je vindt of de behandelmethode volgens jouw ook echt bij je past of dat ze misschien iets moeten aanpassen.
Heb er een goed gevoel bij in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...