Denker Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Bijna 8 uur, kan ik eindelijk naar de winkel. Mijn eieren zijn op GRRRR. Dus ik log uit en ga mijn ei halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen lieve schatten,Dat is nog eens leuk wakker worden,Dank voor al jullie felicitatiesYvonne,Nee, geen vette hap voor mij vanochtend, ga idd. aan de taart straksBlondie,Succes vandaagSpannend voor je.Eks,Zal kijken of ik nog een stukje taart voor je kan overhoudenVerder, moet ik nu echt hollen, want moet eerst ook nog even langs de bakker.Kom vanmiddag nog wel even piepen.Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 denker je eet toch niet iedere ochtend ei?? anders schaf wat kippen aan heb je iedere dag een vers ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Dag Eks en Yaja; werkze en hênig an Ben blij vanmorgen dat ik me rustig voel, geen pijn heb en gisteren dicht bij mezelf ben gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Denker,viel inderdaad reuze mee, gisteren intake gehad en wat meer op details ingegaan.Met dit rapport wordt, in overleg met de arts, een behandelplan opgesteld.Op 11-02 weer terug maar dan naar de arts.De week erna naar de hulpverlener waar ik gisteren was om het behandelplan te bespreken en evt aan te passen, als ik dat zou willen, en dan kunnen we starten.Hou me nog steeds aan "het schema", daar waren ze wel blij mee.Drie weken geleden had ik de eerste al op en ging zo de tweede open... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Rapi ; Werken op je verjaardag, de baas mag blij met je zijn...Werk ze, en kleine porties gebak he !!! Dees : 100 Dagen !!! Supertrots op je... :heart::heart::heart::heart:Denker, denk je om je cholesterol met al die eieren ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Jij ook nog van harte Desi. Knap hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 ik ben d'r van tussen. tot zo yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Tom; onvoorstelbaar hè, als je zo terugkijkt. Je hebt al zó veel bereikt in je eentje Maar kun je de behandeling straks ook nog doen zonder je naaste(n) in te lichten eigenlijk?Blondie: duim voor je meid!Maar idd zoals je gisteravond schreef: in t ergste geval sowieso september.Nah....die zomermaanden zouden jullie ook wel doorkomen ben ik van overtuigd hoor.Hoe gaat het met de medicatie?Ff rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Medicatie nog steeds niet echt fijn.Vrijdag weer naar psych... Even kijken of ik eerder van die baggerzooi af kan en kan starten met ritalin.En ja, September is ook nog te overzien, alhoewel ik dan wel financieel het effe heel erg moeilijk gaat krijgen. Is toch 4 maanden verder, dus 4 maanden langer een hoge draaglast.Ach, zien we dan wel weer !!!Ik ga ook effe aanrommelen.Kids naar school trappen en effe douchen.Daarna weer fijn schilderen/kliederen aan mn mandala.Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Laten we doen wat Lou zegt, alleen de Sangria achterwege laten... Rapi, van harte, maak er een feest van, letterlijk en figuurlijk Desi, you are great, realy great...Alle reden om trots op jezelf te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Sara,ik denk het wel, zal niet tot een opname komen waarschijnlijkdenk aan medicatie en gesprekkenhet enige wat omstanders nu merken is dat ik minder drink dan andersen soms (als het te vroeg is) een cola neemkreeg geen commentaar maar heeft wel een aantal wenkbrauwen doen fronsen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 ga aan het ontbijt beginnenhoor gestommel boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Laat ze maar fronsen Tom, keep on the good job! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaal!Rapilos van harte en nog vele jaren erbij gewenst!! Dees , super !! :beerBen een tijd niet meer langs geweest maar kom snel weer eventjes een keertje bijkletsen.Na 4 mnd droog toch weer afgegleden...........Moet nu naar het werk maar ik wens iedereen een geweldige dag!Liefs van Fransje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Weet niet hoe die beer achter de roos komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen...wat hebben jullie goed bezig met schrijven...Rapilos: de beste voor deze nieuwe levensjaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hoi Fransje, tja..............die beer? Euhhhhhhhh symbolisch voor je terugval misschien ?Kom maar gauw weer kletsen hier!Tom hartstikke goed!Harry goeiemorgen, alles oké daar?Blondie dat schilderen doet jou goed hè? Fijn!Zo, ga voortmaken. Mag vanavond voor 2 mensen koken en wil straks naar de markt, verse zalm halen .Heb helaas iets te vroeg gejuicht over geen pijn vandaag maja, morgen naar de HA, hoop dat er andere pijnstillers zijn.Dagdag, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Blondie:Zag net een artikeltje over ADHD bij volwassenen:myurlMisschien heb je er wat aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Desi: wat goed van je !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Rapilos Van harte gefeliciteerd en maak er een fijne dag van.Groet Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Kohtje hoi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 goeiemorgen frummers,even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hoi Soothe, nuchtere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Rapilos, gefeliciteerd met je verjaardag:)Desi wat goed 100 dagen! Een mijlpaal:present:Ik moet me haasten, niets voor mij, maar zo met de hond eruit en om half 11 koffie drinken in de stad met een vriendin. Ben een beetje sjacherijnig vandaag. Volgende keer maar wat later afspreken, kan ik wat rustiger op gang komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden