Spring naar bijdragen

vrijdag 18-02-2011


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, doe de kaassoufflé ook maar niet. Ik krijg s'ochtends zo wie zo geen warme vette dingen weg...Als ik alleen maar denk aan die English breakfast die ik ooit voor mijn neus kreeg in Engeland: warme worstjes, witte bonen, gebakken tomaat, toast, etc.:o

Heb net een heerlijk boterhammetje kaas op, van die hele oude brokkelkaas:P Mjammie!

Zit nu vandaag op dag 108, 23 uur, 40 minuten droog:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen...het lijkt een friet tend hier...haha
Eksterje: wat goed van je..houd het vol!!
Blondie: ik doe met je mee, jij 12 kilos en ik moet 6 ...
Snoepje: ik heb het boek 3 jaar geleden gelezen...maar het is een mooie verhaal maar niet gebaseerd in de waarheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!
Gefeliciteerd Max dag twee. Super Goed! en ja ik herken dat wel. toen ik stopte met drinken werd ik soms brakker wakker dan dat ik wel had gedronken, had ik met roken trouwens ook, duiveltje schreeuwt dan meteeen weer "kan je net zo goed wel drinken en/of roken" Gister weer niet gerookt, en nog steeds niet gedronken Hoera! en ik ben idd niet goed in tellen zoals laatst iemand opmerkte, sta overmorgen pas een maand droog, haha had er gewoon 10 dagen bij opgeteld...
Gauw werken, fijne dag en sterkte allemaal!
Gaby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas een mand droog Gaby??? Denk er aan hé? Je bent AL een maand droog. Das ff anders om het zo te zeggen.
Tevreden zijn met jezelf meid, want zo is het een stuk makkelijker. Geef jezelf maar een groot compliment want er zijn er zoveel die dat niet halen.:heart:

Lieve mensen ik ben weer weg, tot vanavond allemaal en we houden het weer net zo droog als Gaby hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieve mensen!

Max: dag 2, de kop is er af, hartstikke goed man, hou vol hè?!:present:

Ff bijgelezen en gezien dat veel mensen het moeilijk hebben, op verschillende manieren.
Voor jullie allemaal héél veel sterkte en ik hoop dat het voor jullie een betere dag wordt vandaag :rose::heart:

De ochtendploeg alweer an die Arbeit..............
euhhh.... kunnen jullie de volgende keer wat minder rommel maken in de keuken? :D
En even de ramen open zetten hihi ;)

Jaap bergijp ik nou goed dat Sahire een ban heeft gekregen?

Shahire als je leest: hang on there :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen, brrrr, mag het raam alweer even dicht saartje ?? ;) Koud hoor, en het ziet buiten weeral mooi grijs :wacko:

Koffie heb ik al binnen, heb nog slaapoogjes, maar ook een fris hoofdje, Woehaaaa.
Ik ga vlug even in de douche, die is toch vrij, niet ?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh Will en Yaja.

Doe het raam maar dicht hoor Will, maar tsraks na het douchen wel ff ventileren hè? ;)

Yaja; jullie gaan goed hoor! :present:

Blondie: heel veel succes met het inpakken meid. Gaat het allemaal goed? Moet je nog veel doen in je nieuwe oude huis? Of laten de huurders het wel netjes achter? Hoop ik voor je dat je niet hoeft puin te ruimen want tis niet echt naast de deur dus je kunt er ook niet ff snele heen en weer. Lastig lijkt me dat. Rustig aan, stukje bij beetje. :sun:

Zo, ik moet opschieten.
Eerst ff de honden uit.
Dagdag, good goan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...