Spring naar bijdragen

vrijdag 18-02-2011


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De idee, dat eentje kan is funest, of het nu drank- coke- roken etc is.
Het is het ééntje idee wat eruit moet.

Zes jaar had ik niet gerookt.
Met druiven plukken in Frankrijk, dacht ik een enkel sigaretje, moet kunnen.
Die Fransen aan de Gauloise en Gitanes. Voelde me een beetje een
vreemde eend in de bijt.

Nu rook ik nog.

Bij een verslaving bestaat ééntje niet.

Een drinker moet niet drinken. never!!


Het zou voor de ééntje denkers, aardig zijn het Big Book van de AA
aan te schaffen.
En dan speciaal de hoofdstukken met levensverhalen te lezen.
Zeer veel ééntje nemers, die in de gevangenis of het ziekenhuis bijkwamen
omdat ééntje wel kon.

Ze lieten. zich compleet vollopen en waren verder weg dan ooit tevoren.

Een drinker kan niet drinken. Ja maar ik ben zo eenzaam, vandaar.
Dan wordt alcohol je vriend in de eenzaamheid, en word je eenzamer dan ooit.

Mensen, weg met het ééntje kan wel idee.

Groet :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd niwi, erg knap moer ik zeggen
wanneer gaat die onrust over?
heb nu 2 librium op (2x25mg) en 2 valeriaan,
Werkt als valium dus volgens mijn vriendin zou ik redelijk duf moeten zijn...
niet dus..

Ga de vriezer ontdooien, alles eruit, naar de vriezer beneden
dan alles ontdooien en schoonmaken,
zat al en poosje in de planning.

Volgende week bij een dierenasiel langs hier in de buurt.
Net een mail van gehad dat ik welkom was en altijd eens een ochtend mee kon lopen.
eerst de voedselbank nog gebeld...zaten vol, vrijwilligers genoeg...wel goed natuurlijk.

Overige tijd maar eens gaan sorten op actief belegen/traden
was/is een hobby van me maar kon het de laatste tijd niet meer opbrengen.

Ohja, vanaf volgende wek 2 keer in de week zwemmen van 07:00 tot 08:00
moet mijn dagen vol gaan plannen, iets om handen hebben!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Max, de onrust gaat over!!!!
Je bent goed bezig.

Je had ook de tijd om te drinken, nu ook kalm aan.
Het lichaam moet resetten, dat kost tijd, maar iedere dag wordt het beter.

Bij trek veel water drinken, veel vit B1, en zorg voor een volle maag.
Een holle maag geeft trek.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Een uurtje CNN en Twitter, en dan gaat de boel weer uit. Beetje afwisselen met mn eigen leventje. Boodschappen doen, rekeningen op de bus, beestjes verzorgen, nog even werken in mn atelier, en vanavond op visite bij een vriendin die goed in de shit zit....
Gelukkig komt mn vriendin in Palestina elke dag even on line op msn, dus dan weet ik dat ze okay is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou kunnen Niwi, vaak veel we alles snel.
Het heeft echt tijd nodig.

Ik heb er hier nog geeneen gezien, die een dag later liep te fluiten.
Ik was er ook niet een, twee drie.

Geef het tijd en denk per dag, of per uur.
Geef jezelf schouderklopjes en verwen je met wat leuks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd soothe, vanmorgen voelde ik me prima, je bent nog geen drie
uur verder en je loopt tegen de muren op
gan je maar boodschappen doen, bibliotheek
ff naar de markt
en nu net de vriezer helemaal schoongemaakt.
Vriendin wist niet wat ze zag.

Nu het weekend door en volgende week zwemmen
en vrijwilligerswerk gaan doen
heb de week al aardig ingedeeld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max; wat ben je goed bezig joh! Zou toc h leuk zijn bij een dierenasiel hè?
Maar ik heb niet begrepen wat je hobby was en weer moet worden, wat is dat?
Trouwens valeriaan werkt bij mij ook bijna niet hoor, heb de "echte" pammetjes nodig, helaas want die zijn dan natuurlijk ook weer eerder verslavend.
Hou vol joh, dag 2 gaat nu snel!!:present:

Niwi; bedankt dat je hier je verhaal wilde delen.
Wat Soothe al zei: je kwam van ver. :present:

Soothe; volle kop? Hm, ja ken dat wel. Lastig.
Maar: Niwi loopt voorop met stoppen, ook met roken( 1 maand), ik volg (vandaag 2 weken) dus wat dat betreft.....
Je raakte me met deze zin:
" Een drinker kan niet drinken. Ja maar ik ben zo eenzaam, vandaar.
Dan wordt alcohol je vriend in de eenzaamheid, en word je eenzamer dan ooit. "
Ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi:
:musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light:B):present::moon::light::heart::musicnote:

zo ne goeie hebben wij nog niet gehad:moon:
en zo ne lange slinger heb ik ook nog niet mogen maken
het is me een eer
je bent een lichtend voorbeeld
doet hopelijk velen van ons
goed volgen
thnx dat je hier bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Heel stuk opgeschoten in mn atelier
Ik heb al het losse hout tegen een muur gestapeld, die grenst aan de buren, onder een trapgat. Isolatie !!
Afwerken met kastenwand en voila, geen grof vuil meer en geen last meer van de buren, jihaaaaaa
Dus nu kan ik gaan inrichten en schoonmaken enzo
owja en aan de tuin beginnen, dat is wel iets minder, zie er als een berg tegenop. Op een zonnige dag beginnen dan maar. kleine beetjes, kleine stapjes, elke dag een stukje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman: geluidsisolatie dus? Euh ja dat kan maar is misschien ook een leuke plek voor verliefde spinnenpaartjes?! (ieeeeeek) Hoe is t trouwens met de vloer? Nog last van vocht? Kijk uit hoor, is slecht voor je gezondheid. Fijn dat je elke dag wat van je vriendin hoort.

Ga zo maar weer met de honden, wordt vandaag vroeg donker.
Sta in dubio of ik vanavond naar de Avondlicht-wedstrijd van de hondenclub van mijn vriendin zal gaan kijken. Ze doet zelf niet mee met haar (nog te jonge) hond maar is altijd wel spectaculair om te zien. Is wel 30 min. heen nou zie wel.
Morgenavond geeft diezelfde vriendin haar verjaardagsfeest in....................jawel: een kroeg!!!
Heb beloofd te gaan en ga ook, weet al dat er nog een andere "nuchtere" komt maja zal wel niet zo lang blijven denk ik.

Ga nu eerst kauwgom kopen. Eet me helemaal te pletter hier, wat dat betreft valt het toch niet mee om zowel niet te drinken als niet te roken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...