Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Eks. goed gedaan. Ik vind dat als het echt een vriendin is dan hoort ze dat te respecteren hoor. Maar ja zij weet misschien niet hoe moeilijk het is om van de drank af te komen.

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

hardlopers...
seem to rule the world

je bent echt erg!

en die vastgelopen mailbox
daar kon ik niks aan doen!

een technische storing
waarbij zelfs jouw brein ontploft zou zijn!

en die ik
op verbluffende toevallige wijze
uiteidelijk nog heb opgelost ook!

nou ja

Geplaatst

Hai Eks,
Wat goed dat je dat tegen je vriendin hebt gezegd :present:
Vervelend als mensen dan door blijven gaan.....ze zou je eigenlijk moeten aanmoedigen!
En zeker na zoveel dagen :musicnote::):moon::present::rose::musicnote::):moon::present::rose::musicnote::):moon::present::rose:

Nu lekker genieten van de vakantie en van de :rose:

Geplaatst

Henk: mijn brein zou dan ook ontploft zijn?
Krijg ik niet eens de kans voor, lig ik er al op het forum uit........:D

Maar...ik blijf sneller.........zowel met lezen!! als schrijven......
Ik was niet van plan om vandaag dit forum te gaan volschrijven.......dus look for the other way :)

Geplaatst

Bolletje en Shahire:
Ik heb het idee dat die vriendin zelf ook teveel drinkt. Misschien voelde ze zich opgelaten om alleen te drinken? Weet het niet. Ze zei 1 tot 2 flessen per week te drinken en later zei ze weer dat ze al tijden niets meer gedronken had. Was me niet helemaal duidelijk dus..Maar goed, dat is haar probleem. Heb voor nu ff genoeg aan mijn eigen drankprobleem...

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Ben al een poosje op hoor.
De opmerking van Henk over de staat van zijn ramen nu de zon er op schijnt deed mij ook eens kritisch kijken.
Ik heb ze dus eerst maar gezeemd aan de buitenkant en ik moet zeggen dat ziet er een stuk beter uit.
Heb je der wel plezier van, als ze lekker vies zijn...

Hapje eten en dan weer voor een paar uurtjes naar de baas.

Fijne dag allemaal,
Harry.

Fleurtje, ik mis je, gaat ie goed?

Geplaatst

Dat herken ik Eks. Toen ik nog dronk, kocht ik voor J. altijd een fles drank. Ik had dan het gevoel dat ik dan ook mocht drinken of zo. In ieder geval was de stap voor mij dan een stuk makkelijker.
Maar net wat je zegt, je hebt genoeg aan jezelf, jij doet het goed en misschien heeft jouw vriendin er in de toekomst ook wat aan dat jij niet meer drinkt. Als een schaap over de dam is hé?:) Goed voorbeeld doet goed volgen.;)

Geplaatst

Desi, als je ze dan gezeemd hebt bedoel ik, dat doet plezier.
Net als je auto laten wassen, dat geeft pas echt plezier als ie lekker smerig was.

Net als wanneer je hard gewerkt hebt en helemaal bezweet bent en dan...lekkerrrr in bad.

Geplaatst

Yep Desi, gaat goed,
Wel vanavond een verjaardag waar altijd een hoop lollige drinkers komen.
We zien wel wel, nee dat bedoel ik niet, de insteek is de zaak nuchter te bekijken...

Geplaatst

Ha voor wie er nog zijn. Ben laat vandaag, heb al wel van alles gedaan hoor. Is echt niet dat ik nu pas mijn bed uitkom;) . Maar kom alleen even hallo zeggen, want heb een to do lijstje die ik echt vandaag wil afronden. Heb toch al de neiging op het forum te blijven rondhangen, vandaag mag dat niet van mezelf! (nou ja af en toe...) Fijne zonnige dag iedereen, het is heerlijk buiten:rose:

Geplaatst

Eerst maar eens de Arabische radio aanzetten. Wat een feest, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb ...
De buren zullen het minder leuk vinden, maar ach hun zoon van 16 houdt van gabberdegabber en heeft nu een programma ontdekt waar hij zelf muziek kan maken, maar helaas heeft hij nog geen ene muziekles gevolgd dus tellen kan hij niet. freestyle noemen ze dat.
Ik zal hem eens aanbieden wat te leren over muziek basis dingen. Ze helpen mij zo vaak met van alles.
Misschien waag ik het vandaag om mn bad te plaatsen ?? Kijken of ik dat kan....

Geplaatst

OEFFfffff verjaardag overleeft zonder al te veel gezeur dat ik geen glaasje mee wou drinken. ik heb gezegt dat ik een atibioticakuur aan het doen was voor m'n gebit :o voel me nog schuldig ook dat ik gelogen heb. ik kon toch moeilijk zeggen dat ik aan de antabus zit, daar is totaal geen begrip voor.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...