Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Goedemorgen,Kofie, cola, en biefstukken staan klaar.Voor de vegetariers een omelet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 biefstukken...................dit ga je niet menen zo 's morgens vroeg....Ook goedemorgen overigens doe mij maar alleen koffiemoet nog opschieten ook want ik wil over een uur de deur uitwens jullie vast allen een fijn weekenddie van mij is nu begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja ja een wielrennersontbijt vandaag.En vanmiddag pasta bij de lunchVeel plezier Sha, zo op je vrije dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ah die pasta ligt me wel....Mocht ik je niet meer spreken...tot na het weekend dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Je gaat een heel weekend weg. LeukDan zal het wel helemaal rustig worden. Is iedereen naar Henk toe? En weet ik weer niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Geen idee of iedereen naar Henk toe is...Zou je Henk moeten vragen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Dat gaat een beetje moeilijk als hij niet inlogt. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed met hem gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Waar ben jij benieuwd naar?Dit n.a.v je tekst van deze ochtend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 OveralMaar als gevraagd naar de discussiesamenvatting dan vind ik dat wel lastig in te vullen zo van te voren.Vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 overal.....da's ruim maar duidelijk hahasee you... ik ga zoeffen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Daaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Goedemorgen lieve mensen...Jaap, doe maar voor me een lekker smoethie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Goedemorgen Susana, Alsjeblieft een hele heerlijke voor jouw.Met veel fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Dank je , je bent een lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Jij ook. Geniet ervan.Ik ga er weer vandoor. Ga allemaal lekker je gang in mijn keuken. Ik ruim wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Morgen luitjes, heb behoorlijk uitgeslapen... en ben ook niet de enige geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 goeiemorgengeen zon helaasen ook nog niet helemaal wakker,maar lekker rustige start hier dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Morgen Bolletje en Jane, HIer wel een zonnetje gelukkig, maar het moet nog wel wat opwarmen .... Bol weer helemaal lekker thuis met Puck? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Moghu Vonnie. Ja hoor Puck is weer helemaal thuis. maakt het leven van Kwiebus (kat) zuur en is weer dolgelukkig als ze Pommie (poes) ziet. Die spelen toch zo ontzettend leuk met elkaar. bij jou? Ik hoop dat ie vandaag ook nog hier komt. Vind het wel lekker als ik de deur open kan gooien.Ga jij vandaag nog iets leuks doen voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 egaalgrijs hier Bolen morgen gaan we 3 dagen de hort opmet ons volleyteam;bestemming verassing, programma verassingen (koolhydraatrijke) maaltijden verassing.net een spannend schoolreisje dus, maar dan 3 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Hier ook gezellig egaalgrijs:o Ga zo toch maar even op de fiets naar de stad om een nieuwe spijkerbroek te scoren. Met een goede broek komt die zon vanzelf;)Las net dat Bonny St. Clair een tv intervieuw heeft gegeven. Ze maakte een verwarrende indruk schijnbaar. Stom, maar ik heb het met haar te doen...Zo zonde dat ze is gaan drinken na 2 jaar droog te hebben gestaan. En ze heeft ook nog een slecht werkende lever:o Maar goed, wij maken er in ieder geval weer een mooie droge dag van, toch? Ik in ieder geval wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Goedenmorgend ochtendmensen, zit weer in de haven te werken.Jane, dat lijkt me best wel spannend hé Ik volg je eks en jammer van Bonnie, vond die altijd wel iets hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Leuk Jane, zo'n uitstapje! Veel plezier vast voor morgen. Wordt het weer wat beter dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Vandaag een lekker rustig dagje. Wat rommelen in huis en ook ff de administratie op orde brengen. Ligt een giga stapel met van alles en nog wat... opbergen in mappen en zo..Paar rekeningen betalen. En ik hoop dat het nog wat warmer wordt, dan kan ik vanmiddag lekker even in de tuin zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden