Spring naar bijdragen

Donderdag 14 april


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond iedereen.

Vrees dat ik iets erg dwaas ga doen. Gisteren/vandaag was ik zowat aan 't evolueren naar een stop. Nu ben ik aan 't evolueren naar een 'allez Rae, nog een laatste keer'. En ik vrees dat ik dat nog ga doen ook. Bizar hoe een doorwinterde alcoholist zichzelf zo met open ogen kan bedriegen.

Rae :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Mup, en het was gezellig. Heerlijk gekookt voor mijn zwager en schoonzus. Er werd wel weer erg veel gedronken door mijn zwager. En dat zonder maag. Bovendien eet hij zo goed als niets. Dat kan hij ook niet zegt hij maar dat is een rotsmoes, drinken kan hij wel. Maar goed hij wordt binnenkort opgenomen en dan gaan ze kijken of ze hem wat kunnen motiveren om weer wat meer te gaan doen. Nu ligt hij ongeveer zo'n 16 uur in bed te stinken.
Verder vond ik het toch wel erg lang hoor, 4 dagen. Das niks voor mij.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker, ze was ontzettend blij. Eerst moest ze weer even op adem komen, en rond kijken zo van, waar ben ik maar dat duurde ongeveer 5 sec. En toen ze de katten zag, ging ze helemaal los. Verder heeft ze zo'n beetje heel de middag geslapen. Denk dat ze heel veel gespeeld heeft daar waar ze is wezen logeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Desi en Jaap, jullie hebben gelijk, maar ik baalde zo van die laatste terugval dat ik het woordje proberen er maar voor heb gezet, vertrouw mezelf nu niet meer zo, was steeds vol goede moed, maar na 4-6 weken val ik toch weer terug, en het is voor mij niet handig om te drinken, ik moet het gewoon NIET meer doen!

daarom beloof ik een ieder hier op het forum dat ik vandaag de eerste niet neem!

Fijne avond allemaal! Kom later nog wel even terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...