Spring naar bijdragen

Zondag 8 mei


Aanbevolen berichten

O Igor. Bout zeg, hoe kan dat nou, voelde je je dan zo gespannen en rot dat je moest grijpen naar die rotdrank? O wat vind ik dit vervelend voor je zeg.
Het is zo lang goed gegaan. Hoop dat je het een beetje binnen de perken kunt houden lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog ff bankhangen en dan naar bed.
Heb gelukkig net de buien gemist,
begint hier aardig te regenen nu.
Welterusten alvast allemaal.
Zal morgen wel wel wat chaggie zijn maar blij
dat ik niet gedronken heb,
en dat gaan we morgen ook niet doen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duik maar lekker je bed in Igor en dan zien we morgen wel verder. Nu maar eerst de nacht door zien te komen.:heart:

Max hoezo morgen zal ik wel weer sjachie zijn. als je dat nu al gaat invullen dan zal het zeker gebeuren.
het gevoel waar je s'avonds mee gaat slapen is er meestal de volgende dag ook, zeker als je er rekening meet gaat houden.;)

Mensen ik ga ook afsluiten. Wil morgen in ieder geval de vijver helemaal af hebben. Trusten allemaal en tot morgen weer.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke,

Ik ben niet chagrijnig, heb een beetje vervelend gevoel omdat ik blijkbaar niet duidelijk kan maken wat ik bedoel.
Dat iemand, Fleurtje dus, triest en boos is.

Igor, morgen een nieuwe dag, een nieuwe start...

Welterusten allemaal, ik ga slapen, moet er heel vroeg uit,
Bye...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het Teveel.
Ik wil me niet in jullie discussie hierover mengen. Mag jullie beide graag. Al heeft Fleur wel een streepje voor bij mij, maar dat wist je vast al.
Laat het maar even rusten. Of probeer het via pb op te lossen. Is misschien beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, Harry, en dat allemaal omdat ik steeds weer die eerste laat staan.....
Wat ik hiermee wil zeggen: zoek een gezonde verslaving, eentje die het wint van de drank. Dansen is mn lust en mn leven, en mn redding, ook nog.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, mensen, ook 'k ga slapen. Vandaag slechts twee blikjes bier (33cl/5 vol. %) gedronken. Dat is toch kwalijk een drinkgelag te noemen, wel? Voor een minderaar die tot twaalf(!) halve liters per dag dronk, ben 'k op de goede weg. Voor mensen die volledig gestopt zijn, zal dit een vervelende mededeling zijn. Goed, genoeg. Slaap lekker, allemaal.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie foto Woman, het is heerlijk he om een passie te hebben, dat helpt je zeker ook bij het niet drinken.

Gunn 2 biertjes vindt ik knap hoor, ik heb niets tegen minderaars , integendeel, heb het zelf ook jaren geprobeerd ;) goed dat het je lukt!

ik ben best een beetje trots op mezelf, want heb me met m'n depri en chaggie hoofd uit bed gehesen, tuin aangeveegd, nog het een en ander verpot, gedoucht, rekeningen overgemaakt, papieren die ik steeds nog moest wegbrengen weggebracht, dus toch nog wat nuttigs gedaan, en ik ben zo blij dat ik niet ben gaan drinken, maar trek is er nog steeds :( dus heb nog maar een diazepammetje ingenomen, hopelijk slaap ik daar goed op, morgen hele dag gevuld :) dus dat wordt geen probleem.

Igor, sterkte meis :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...