Spring naar bijdragen

Zondag 8 mei


Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
bolletje

Ik hoop ook dat Fleurie weer terug komt, en denk het ook wel hoor. Waar ik wel een beetje van schrok was dat ik de Rebelse Fleurie zag die ik in het begin hier ook zag, ik meen dat was toen ze nog dronk. Daar maakte ik me bezorgd om, maar terug komen doet ze zeker. Nee die laat zich niet kennen hoor,



Als Fleur aan het drinken zou zijn geslagen had ze het hier verteld.... ben ik van overtuigd, echt.
Ik kan natuurlijk niet voor Fleur praten, maar zoals ik Fleur heb leren kennen is ze iemand die gewoon af en toe zich dingen heel erg aantrekt.. en daar dan ook heel heftig op reageert...

Pfff, twee aanpassingen:
1. vergeten mijn eigen reaktie bij de quote te zetten.
2. vervolgens vergeten te vermelden waarom ik een aanpassing heb gemaakt. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by: Yvonne

Als Fleur aan het drinken zou zijn geslagen had ze het hier verteld.... ben ik van overtuigd, echt.

Ik kan natuurlijk niet voor Fleur praten, maar zoals ik Fleur heb leren kennen is ze iemand die gewoon af en toe zich dingen heel erg aantrekt.. en daar dan ook heel heftig op reageert...

Ja Vonnie dat denk ik ook hoor, maar mijn gevoel vanmiddag was bezorgdheid, maar het is gelukkig weer over. :)

Ik heb me toch een hoop spierpijn, niet te filmen zeg. Hopelijk is het morgen over want ik wil toch wel graag verder gaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar dat moet helemaal niet Jane. Ik moet nog een soort zuil afmaken waar keien op komen te liggen.:(
Laat het a.u.b. nog maar heel ff droog blijven anders kan ik weer emmers gaan scheppen. Ik geloof dat ik er vandaag misschien al wel zo'n 50 of meer geschept heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

We zijn weer thuis.
Verjaardag was leuk, typisch Duits, koffietafel met een heleboel taarten en je wordt eigenlijk geacht toch zeker 2 of 3 stukken te nemen.
Daarna volop drank.
Heb zelf terug naar huis gereden en ik rijd niet met alcohol op.
Dat is niet knap, sterk of dapper, had er gewoon geen zin in.
Bedoeling was eigenlijk om daar nog met zijn allen uit eten te gaan.
De rest is daar nu mee doende, had ik (wij) ook geen zin in, morgen weer werken allebei.

Hoop ook dat Fleurtje terug komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijke momenten weer achter de rug vandaag.
Voor 4 man gekookt en een kleinkind van 2,5 inde gaten houden.
Lekker druk dus alleen deed ik dat normaal in de keuken met een biertje erbij,
nu al dagenlang niet, dat zijn voor mij de moeilijkste momenten,
gelukkig weer voorbij, dat koken dan.
Eten zelf was iedereen dol op, dat maakt een hoop goed:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh:
Ik heb nooit gezegd dat ik weg zou blijven. Dat heeft Teveel ervan gemaakt. Wat ik hier allemaal mee moet weet ik niet. Ik ben eerlijk gezegd nog redelijk pissed off.
Ik hou niet van het idee dat mensen die dicht bij me staan dubbele programma's hebben. Ik hou er niet van dat mensen mijn gevoel banaliseren alsof het gaat om een akkefietje. Ik hou er niet van als mensen conclusies trekken in mijn naam. En ik hou er niet van om hen pijn te doen omdat ik daar een hekel aan heb. Ik voel me voor jan gezet. Waarom? Om dezelfde redenen als toen. Blijkbaar is dat voor anderen moeilijk te begrijpen. Ik hou er niet van om me zorgen om mensen te maken terwijl er zelfs geen reden is maar ik daar gewoon niet van op de hoogte ben. Ik hou er al zeker niet van te denken dat ik mensen help maar deze in wezen zich veel vrijer op een ander forum voelen. Ik wantrouw vooral omdat ze op een forum zitten waar waarschijnlijk de helft niet omkan met Fleur en Fleur nog minder met hen. Dat ze meelazen was duidelijk. Dat de helft van het forum daar een voetje heeft staan minder.
Ik koel wel af en vergeet het wel weer. Daar ben ik oud genoeg voor.
Btw op Caro's forum heb ik geleerd dat jezelf zijn op eender welk forum een zeldzaamheid is. Waarschijnlijk heeft dat me nog het meeste teleurgesteld en zie ik het verschil niet.

Bolletje: een vos verliest zijn haren, niet zijn streken. Als ik aan het drinken was geslaan zou je het zeker gemerkt hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...