bolletje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 O Igor. Bout zeg, hoe kan dat nou, voelde je je dan zo gespannen en rot dat je moest grijpen naar die rotdrank? O wat vind ik dit vervelend voor je zeg.Het is zo lang goed gegaan. Hoop dat je het een beetje binnen de perken kunt houden lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 yep bollie. 1 liter sherry en nog niet teut genoeg maar sluit nu echt af trusten lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Igor wat jammer voor je...Ga lekker slapen idd, anders ben je morgen nog ziek ook misschien op de koop toe(((Igor)))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Woman, ik zou heel erg graag die foto van jou willen zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Jammer igor, echt!!Als er nog iets in huis is dan meteen door de gootsteenen ga lekker slapen.Morgen beginnen we gewoon opnieuw,ook met de antabus (lijkt mij teminste een goed idee.....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Nog ff bankhangen en dan naar bed.Heb gelukkig net de buien gemist,begint hier aardig te regenen nu.Welterusten alvast allemaal.Zal morgen wel wel wat chaggie zijn maar blijdat ik niet gedronken heb,en dat gaan we morgen ook niet doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Igor, lekker slapen meissie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Duik maar lekker je bed in Igor en dan zien we morgen wel verder. Nu maar eerst de nacht door zien te komen.Max hoezo morgen zal ik wel weer sjachie zijn. als je dat nu al gaat invullen dan zal het zeker gebeuren.het gevoel waar je s'avonds mee gaat slapen is er meestal de volgende dag ook, zeker als je er rekening meet gaat houden.Mensen ik ga ook afsluiten. Wil morgen in ieder geval de vijver helemaal af hebben. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Truste bol en igor, tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Op verzoek van Tatum, ik haal straks de link weer weg. (poppetje gezien ? kastje weer dicht )Igor ik lees je, ik ga niet aan je voorbij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Je hebt gelijk bol, zucht, alweer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Mupke,Ik ben niet chagrijnig, heb een beetje vervelend gevoel omdat ik blijkbaar niet duidelijk kan maken wat ik bedoel.Dat iemand, Fleurtje dus, triest en boos is.Igor, morgen een nieuwe dag, een nieuwe start...Welterusten allemaal, ik ga slapen, moet er heel vroeg uit,Bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Slaap lekker Harry:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik snap het Teveel.Ik wil me niet in jullie discussie hierover mengen. Mag jullie beide graag. Al heeft Fleur wel een streepje voor bij mij, maar dat wist je vast al. Laat het maar even rusten. Of probeer het via pb op te lossen. Is misschien beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 En Max:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Jaja, Harry, en dat allemaal omdat ik steeds weer die eerste laat staan.....Wat ik hiermee wil zeggen: zoek een gezonde verslaving, eentje die het wint van de drank. Dansen is mn lust en mn leven, en mn redding, ook nog..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Dag Muppeke, slaap lekker, ik ga nog even in bad. 3 uur workshop, dus mn spieren verwennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Okay, mensen, ook 'k ga slapen. Vandaag slechts twee blikjes bier (33cl/5 vol. %) gedronken. Dat is toch kwalijk een drinkgelag te noemen, wel? Voor een minderaar die tot twaalf(!) halve liters per dag dronk, ben 'k op de goede weg. Voor mensen die volledig gestopt zijn, zal dit een vervelende mededeling zijn. Goed, genoeg. Slaap lekker, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 truste voor alle slapers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 mooie foto Woman, het is heerlijk he om een passie te hebben, dat helpt je zeker ook bij het niet drinken.Gunn 2 biertjes vindt ik knap hoor, ik heb niets tegen minderaars , integendeel, heb het zelf ook jaren geprobeerd goed dat het je lukt! ik ben best een beetje trots op mezelf, want heb me met m'n depri en chaggie hoofd uit bed gehesen, tuin aangeveegd, nog het een en ander verpot, gedoucht, rekeningen overgemaakt, papieren die ik steeds nog moest wegbrengen weggebracht, dus toch nog wat nuttigs gedaan, en ik ben zo blij dat ik niet ben gaan drinken, maar trek is er nog steeds dus heb nog maar een diazepammetje ingenomen, hopelijk slaap ik daar goed op, morgen hele dag gevuld dus dat wordt geen probleem.Igor, sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 ff nog voor Mup.en Gunn, zeker geen vervelende mededeling, integendeel,je bent erg goed aan het minderen denk ik.Dus over vandaag mag je tevreden zijn, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 bij mij zit die trigger toch wel rond de 3-6 weken, alsof ik dan vindt dat ik het wel weer verdiend heb om een avond echt helemaal van de wereld te zijn :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden