Spring naar bijdragen

Zaterdag


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen mensen
zo weer weg
2e trainingsdag
zwaar maar zo de moeite waard!

Jean, ik heb een zoon met Apsgerer, er valt idd mee te leven, en
misschien verklaart het iets van je vaak buitenbeentje voelen in gezelschap.
Niet dat dat persé bij Asperger hoort, maar als er een verklaring is, kan dat helpen.
Zoon is overigens ook erg verslavingsgevoelig: alcohol wil hij niet in zijn lijf, sigaretten ook niet,
maar gamen beheerst zijn leven grotendeels en als hij met electro of lezen/TV bezig is, gaat
het ook al snel die kant uit. Beiden bevestigen de veiligte van in je eigen wereldje blijven
hangen (doet alco ook trouwens). Ik hoop dat je goeie begeleiding krijgt, want veel mensen hebben
echt geen notie wat Asperger nou helemaal is. Er is veel te lezen in het blad van de NVS google maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reacties,

Ik voel me soms eenzaam en ben blij dat ik op dit forum af en toe eens wat van me af kan typen, lucht op. Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar als je de verhalen van de anderen leest is er van mijn kant empathie, leef met hun (jullie) mee. Voel me soms eenzaam, maak weinig sociale contacten, maar door dit forum heb ik het gevoel dat ik erbij hoor, erg leuk.
Het is niet zo dat ik op elke discussie een antwoord geef, ben een onzeker persoon, gevoelig voor prikkels van buitenaf. Ik voel me gewoon opgenomen en geaccepteerd in dit forum, waarvoor dank.
Dat geeft mij een goed gevoel !!

------------------------------------------------
Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinning
Gestopt: 17 april 2011

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, Jean syndroom van Asperger, dat is niet mis zeg. Hoop echt dat het een milde vorm is.
Mijn manneke had het ook en buiten dat het heel moeilijk voor hem was, was het ook heel erg moeilijk voor z'n omgeving.
Hoop echt dat je de juiste medicatie kunt krijgen waardoor het leven voor jou wat aangenamer wordt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jean, lekker veel hier komen dus.
Ennu, dat je niet overal op reageert... kan ook bijna niet... er wordt zoveel geschreven.
Maar fijn dat dit forum jou het gevoel geeft er bij te horen, dat doe je ook.


En nu... genoeg gelummeld... ik duik de douche in.
Hoop dat snoep en Igor hem een beetje schoon hebben achtergelaten, maar dat is hen wel toevertrouwd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienmorgen alle

sha ...weer een feestje...gefeliciteerd met je dochter....18 jaar:musicnote::sun::heart::present:

net terug gelezen van gisteren en las dat een hoop mensen slaap problemen hebben
ben blij dat ik niet de enigste ben...ben alleen benieuwd of het nog echt over kan gaan
kreeg vannacht een een pijn aanval in me rug dus ben een beetje brak vandaag
maar eigen schuld want het gisteren stenen gesjouwd voor de tuin

yvonne ...klaar met douche ...ga niet schoonmaken want kan niet zo goed bukken...mag igor eens een keertje doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeh allemaal.

Alweer slecht geslapen en ik voel me totaal niet fit. Associatie met het gevoel alsof ik gedronken heb. :huh:
Vandaag veel te doen. Vanmiddag een jubileumfeest van de voetbalclub van zoonlief en vanavond een verjaardag. In beide geen zin om te gaan. Ik zal me er maar overheen moeten zetten.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen, tsonge lang geslapen hier.
Hey Fleur, balen van je emoties. In gedachten mijn arm om je schouder en dan kop op.

Ik ga vandaag alles positief zien, als de vaas breekt, kan ik nieuwe kopen, deuk in de auto dan leuk contact met schadebedrijf, relatie stuk, dan nieuwe mensen ontmoetten. Tja, moet toch ergens energie gaan opdoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Janneman maar sluit je ogen niet helemaal voor je problemen kerel. Want anders komt het er later uit. Het moet toch verwerkt worden. Maar ook kijken naar de positieve dingen is niet verkeerd hoor.
Rouwen en toch de positieve dingen in het leven niet vergeten.:)

Loontje wat ontzettend fijn dat je goed geslapen hebt. Dan kan je toch de volgende dag veel meer aan.

Mup, wat bout zeg. Hoop toch dat je je vandaag wat beter gaat voelen. Ja dan zijn feestjes niet zo welkom als je je niet goed voelt.
Maar soms kunnen ze je er toch een beetje overheen helpen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik val maar even binnen. Ben van niets hier op de hoogte maar heb net eventjes 7 mei teruggelezen. Ik ben net terug van twee weekjes Normandië/Bretagne en op 7 mei (m'n verjaardag) zaten we (mijn vrouw, m'n hondje en ik) op een terrasje in Honfleur te genieten van een koffie met gebak. Ik moest zowaar even aan dit forum denken en daardoor ook even aan Spud omdat ik van voorgaande jaren op dit forum weet dat we tegelijk jarig zijn.
Ik las dat het hier prachtig weer was. In Honfleur was het ook goed uit te houden.
Maar waar ik dus eigenlijk voor inlog is om jullie alsnog te bedanken voor alle felicitaties en slinger(tje)s..
En natuurlijk om ook toch nog even m'n verjaarsgenote te "feliciflappen", om me maar een beetje in haar eigen woorden uit te drukken.

O ja, nog wat. Ik las dat op die dag (7 mei dus) Mupke een bekeuring had van ik geloof 48 euro voor 8 km te hard rijden.. Bij mij lag bij thuiskomst een acceptgiro op de mat van 70 euro (excl. 6,- administratiekosten). En dat voor nulkommanul kilometer per uur rijden. Ik stond hooguit 3 minuten voor m'n eigen voordeur geparkeerd i.p.v. in de garage. Moest even een jas van boven halen... Bij terugkeer een bon omdat ik zonder vergunning op een parkeerplek voor vergunninghouders stond. Stilstaan op de verkeerde plek is dus duurder (waarschijnlijk gevaarlijker) dan 8 km. te hard rijden..:huh:

Ok, ik ga jullie weer onder elkaar laten. Blijf strijden voor het goede doel.:present:

Liefs en groeten,

Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff... loop de gehele dag al met een rusteloos gevoel rond.
Gevoel van eenzaamheid (kids zijn er niet), overal alleen voor staan (terwijl ik weet dat dat niet zo is) en een hoop verdriet (zelfmedelijden, vrees ik)

Bah, zal blij zijn als ik zo straks weer naar mn ouders kan en effe onder de mensen ben...
Weet mn dagen alleen nog steeds niet zo goed in te vullen, die tuinwerkzaamheden heb ik nu ook wel gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...