Spring naar bijdragen

Zaterdag


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

'k begeef me op g'vaarlijk terrein. Ben nog niet moe; 'k wil nog niet naar bed maar 'k verveel me stierlijk! Een video spelletje heb 'k ook geen zin in. YouTube is een walg'lijk kanaal g'worden met overwegend totale losers die alleen op subscribers uit zijn voor een moog'lijk 'Partnership'. Ugh! 'k heb ook geen honger. Geen zin om een boek te lezen. Jakkes, 'k ben echt landerig vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, net terug van een feestje/barbeque. Het was niet gemakkelijk, de alcohol vloeide rijkelijk. Op een gegeven moment verlies ik de aansluiting en voel me dan zo saai. Ik denk dan: wie zit er nou op mij te wachten? Wat heb ik nou te vertellen? Veel feestjes enzo verlopen op het moment op die manier, de rest zit door te zakken en ik niet. Weet dat ik mezelf naar beneden haal met dit soort gedachten, maar kan het niet tegenhouden. En om nou niet meer deel te nemen aan dat soort sociale dingen, dat doe ik ook niet, dan word ik helemaal zo'n kluizenaar. Beetje droefgeestig dit, ik weet het, maar het is nu eenmaal even zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie avond allemaal en HELP.

mijn stiefzoon is jarig vandaag en er staat een lading bier in de schuur.
gisteren al woorden gehad, dat ik het er niet mee eens was, het is de kat op het spek binden.
vannacht kon ik er niet van slapen en wilde ik al uit bed stappen.
dit gevoel heb ik al weken niet gehad, ben er helemaal nerveus van.
de jeugd zit nu in de schuur te zuipen, vroeger zat ik daar ook bij, feesten maar.
ik heb wel gezegd dat ik geen drank in huis wilde hebben en mijn vrouw smeekte mij om geen biertje te nemen.

ik was een beetje radeloos (en nog)
wat moet ik hier mee?:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch knap van je Josje dat je je niet laat misleiden door zoveel drank. Ik ga niet zo veel meer uit..heb niet echt zoveel vrienden. De meesten weten de pas te houden. Sommigen gaan er echt over maar zelfs toen ik nog dronk vond ik ze erover.
Laatst was ik bij een vriendin gaan eten. Een meid waar ik altijd zwaar mee uitging. Ik denk dat zij meer een probleem had met het feit dat ik niets dronk dan ikzelf. Was ook heel vreemd. Maar heb toch goed gelachen toen. Zolang mensen tipsy zijn vind ik ze nog wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walbo, laat de jeugd maar
en blijf bij je besluit
niet drinken en je nerveuze bui
hier over laten gaan.
het is maar een bui
en buien waaien over.
Vraag je stiefzoon om alles wat over is
(???) mee te geven en neem een boek mee naar bed straks,
muziekje aan, praat erover met je vrouw, ze kan je steunen
en morgen ben je blij dat je nu sterk bent,
succes, je kunt het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje, je bent dan idd een buitenbeentje
en eenzaam in gezelschap is niet leuk, ken het maar al te goed.
Maar vanaf het moment dat ik niet meer doe alsof, omdat ik er zo graag
bij wil horen, ben ik vaker alleen maar ook vaker niet eenzaam.
Ik heb het nl vaak beter met mezelf
dan met gezelschap dat niet meer bij me past.
Soms konfronterend, maar ik voel wel dat ik erin groei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe oud je bent Fleurtje, maar in elk geval jonger dan ik.
En die jaren zijn nog lang niet voorbij, alleen de gedachte al...

We hadden een hartstikke leuk buurtfeest hier, lekker happen, drinken, levende muziek, dansen, lachen enz.
Maar om een uur of tien werd het toch een beetje fris.
Had graag nog even met W de stad in gegaan maar ze had het intussen zo koud gekregen dat ze daar even geen zin in had.
Hou sowieso van een avondje weg, dansen, dollen, plezier... en dan moet je echt niet voor een uur of tien, elf komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je hoeft het gevoel toch niet te delen om er deel van uit te maken lieve josje. Natuurlijk voelt het aan als een groepje op zich. Maar ik zou er gewoon deelnemen aan de dronkenmansacties. Niet dronken natuurlijk. Je hoeft je niet zo eenzaam te voelen denk ik. Het ligt ook voor een deel aan hoe je ermee wil omgaan. Soms zijn bezopen mensen echt grappig, ook wel beschamend. Jij herinnert je alles nog en kan hen netjes vertellen over hun al te gekke stoten. Het keert wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

realizeer me nu ook wel dat
dit ook deels bij mijn leeftijd past en jij jonger bent
dan is het toch anders,
maar een beetje kluizenaar worden is niet erg
je hebt de kans en de keus je werledje weer
anders uit te breiden met misschien wel andere
mensen, die dan beter passen bij de Josje van nu.
en nu gaat heintje echt
thnx Gunn:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das een andere manier van kijken fleur, maar ja: jij hebt al heel veel humor van jezelf en je bent los (tenminste dat denk ik :huh: Ik denk dat jij nuchter gewoon vrolijk mee kunt doen;). Ik ben nogal geremd en dan zit ik er wat stilletjes bij. He, ik lijk wel een zielig vogeltje, dat is ook niet zo hoor!

Gestuntel met smileys

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...