Spring naar bijdragen

woensdag de 18e

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik lees zo af en toe nog wel eens mee op het forum, maar zal niet meer actief meedoen. Ben een ander traject in gegaan.
Desi gefeliciteerd met je droogstand! Knap hoor. En Denker, gefeliciteerd met je verjaardag, goeie keuze om deze nuchter door te brengen!
Iedereen veel succes met de strijd.
Niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je wilde gaan werken als je weer thuis was met je zoon. Ga eens kijken wat je wilt en wat de mogelijkheden zijn. Is er een orientatiecursus zodat je geholpen wordt met keuzes?

Arbeidsbureau, uitzendbureau's, internet ............. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal opnieuw wel niet in dank worden afgenomen maar ik wil het toch kwijt. Ik krijg vaak juist trek als ik heel lang op het forum zit. Het gaat altijd over alcohol, daar is het forum voor. Als ik de hele dag mee zou lezen, dan zou ik dat ook niet trekken.

Nou dit zijn opnieuw niet de juiste woorden. Ik houd het even voor gezien en ga van mijn gisteren-gekochte-ijs genieten :)

Straks is mijn boosheid en trek weer gezakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelukkig zijn we allemaal verschillend
en we kunnen dit forum dus net zo gebruiken als we
nodig hebben Tatum. We kunnen het wat dat betreft niet fout doen.
Ik kom juist op het forum als ik trek in snoep krijg en niet wil snoepen,
niet dat het altijd helpt, maar vaak wel. Indirekt is dat voor mij ook drankgerelateerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, ben je in de kliniek niet gegonnen met medicatie voor als je thuis komt ?
Weet precies wat je meemaakt nu, is mij ook steeds overkomen als ik uit de kliniek kwam.
Binnen voelde veilig maar owee als je weer in de "boze wereld" terecht kwam, ik krijg het al benauwd als ik er aan terug denk. Probeer andere muziek en ga aub. wat doen, hou jezelf bezig, maakt niet uit wat.
Kop op Bor, je kan het !!

bb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Tatum zegt over dat ze trek krijgt als ze veel op het forum is daar heb ik de laatste tijd ook "last" van. Daarom heb ik de laatste tijd een beetje afstand genomen om me er eens even NIET mee bezig te houden. En ik moet zeggen dat er dagen zijn dat ik er helemaal niet aan denk dan.
Borretje wat je zegt van dat eenmaal alleen zijn in alle vrijheid dat herken ik ook. Dat was en is nog heel moeilijk voor mij. Daar moeten we doorheen. Het wordt ook weer minder! Maar het idee om WEER helemaal opnieuw te beginnen is sterker en trekt me daardoor heen. Jij wilt toch zeker nooit meer terug he. Het lukt je gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bor, helaas wel en niet één keer.
De narigheid is dat je het niet aanvoelt komen, het is er gelijk en dan kan je alleen maar snel wat gaan doen. Zoals jij gaat hardlopen is perfect.
Succes bb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

ik word een beetje moe van mezelf,
nu ik 2 weken thuis ben realiseer ik mij steeds
meer hoe ik uit tassen heb geleefd de laatste maanden.

Daarmee bedoel ik, de meeste dagen van de week in de kliniek en dan 1 of 2 dagen
naar huis.
Toch was ik in die dagen niet echt "thuis", eerst weer wennen, boodschappen doen,
een beetje rommelen en dan weer de tas inpakken om terug te gaan.

In mijn beleving heb ik mijn huis niet meer als een "thuis" gevoeld,
daar word ik onrustig van.
Ik wil alles gelijk weer op de rit hebben en tja, dat gaat niet.

Maar ja, aan toegeven en proberen niet al te onrustig te zijn
vind ik lastig.
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag lieve kanjers.

Wijfie als je drank op hebt verlies je de realiteit, dus ook de tijd. Ik vond het altijd jammer dat ik dan naar bed moest omdat ik me op dat moment erg lekker voelde. Het werd ook altijd veel later, dan kon ik zo lang mogelijk (genieten) van de fikse roes, mits ik dan niet heel erg flink in de olie was want dan was het anders. Dan wist ik niet meer van voren dat ik van achteren nog leefde.
Wat zit het toch allemaal raar in elkaar hé? Nu denk ik, hoe kan ik nu genieten van iets wat mijn leven verwoest.
Hoe kan ik nou genieten van iets wat zo slecht voor me is.
Ik ben nu anderhalf jaar droog, en geniet nu vaak pas echt. Het leven is mooi het leven is echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond allen!

Denker gefeliciteerd :musicnote:
en Desi 7 maanden :present: wow....

ik ga zo weer de deur uit, want vanmiddag in bed gelegen, moet mezelf af en toe onder de mensen gaan bevinden, anders isoleer ik me weer, met alle gevolgen van dien, er is nog steeds ''iets'' in me, dat de ramen wil afplakken (dat was best een goed idee toch Fleur ;)) en heel veel bier wil drinken.....en helemaal niemand meer wil zien en spreken...

belachelijk natuurlijk, maar ik moet echt ''vechten'' om het niet te doen, vorige week woensdag, begon ik weer te drinken, vandaag neem ik de eerste niet, sterker nog :light:
ik beloof jullie dat ik NU mijn refusal inneem, en dan ga sporten, allemaal een hele fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...