albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Desi,dat geldt ook voor mij, het zou te mooi zijn dat dit allesin één keer gaat.Toch kan ik er elke dag een paar noemen en daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Zo, nu ff wat verplichtingen na gaan komen. Voor de eerste keer sinds ik op krukken loop met de auto rijden. Moet er toch van komen. ben benieuwd.Doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik lees zo af en toe nog wel eens mee op het forum, maar zal niet meer actief meedoen. Ben een ander traject in gegaan.Desi gefeliciteerd met je droogstand! Knap hoor. En Denker, gefeliciteerd met je verjaardag, goeie keuze om deze nuchter door te brengen!Iedereen veel succes met de strijd.Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Bor, kan je dan niet iets leuks gaan doen wat je afleid? Zou het niet iets zijn om het allerlekkerste broodje in de stad te zoeken en die met heel veel smaak op te eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 En je wilde gaan werken als je weer thuis was met je zoon. Ga eens kijken wat je wilt en wat de mogelijkheden zijn. Is er een orientatiecursus zodat je geholpen wordt met keuzes?Arbeidsbureau, uitzendbureau's, internet ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 ........ en gaat het weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Het zal opnieuw wel niet in dank worden afgenomen maar ik wil het toch kwijt. Ik krijg vaak juist trek als ik heel lang op het forum zit. Het gaat altijd over alcohol, daar is het forum voor. Als ik de hele dag mee zou lezen, dan zou ik dat ook niet trekken.Nou dit zijn opnieuw niet de juiste woorden. Ik houd het even voor gezien en ga van mijn gisteren-gekochte-ijs genieten Straks is mijn boosheid en trek weer gezakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 gelukkig zijn we allemaal verschillenden we kunnen dit forum dus net zo gebruiken als wenodig hebben Tatum. We kunnen het wat dat betreft niet fout doen.Ik kom juist op het forum als ik trek in snoep krijg en niet wil snoepen,niet dat het altijd helpt, maar vaak wel. Indirekt is dat voor mij ook drankgerelateerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Borretje, ben je in de kliniek niet gegonnen met medicatie voor als je thuis komt ?Weet precies wat je meemaakt nu, is mij ook steeds overkomen als ik uit de kliniek kwam.Binnen voelde veilig maar owee als je weer in de "boze wereld" terecht kwam, ik krijg het al benauwd als ik er aan terug denk. Probeer andere muziek en ga aub. wat doen, hou jezelf bezig, maakt niet uit wat. Kop op Bor, je kan het !!bb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Borretje,Zet 'm op, vanavond ben je trots op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Wat Tatum zegt over dat ze trek krijgt als ze veel op het forum is daar heb ik de laatste tijd ook "last" van. Daarom heb ik de laatste tijd een beetje afstand genomen om me er eens even NIET mee bezig te houden. En ik moet zeggen dat er dagen zijn dat ik er helemaal niet aan denk dan.Borretje wat je zegt van dat eenmaal alleen zijn in alle vrijheid dat herken ik ook. Dat was en is nog heel moeilijk voor mij. Daar moeten we doorheen. Het wordt ook weer minder! Maar het idee om WEER helemaal opnieuw te beginnen is sterker en trekt me daardoor heen. Jij wilt toch zeker nooit meer terug he. Het lukt je gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ja Bor, helaas wel en niet één keer.De narigheid is dat je het niet aanvoelt komen, het is er gelijk en dan kan je alleen maar snel wat gaan doen. Zoals jij gaat hardlopen is perfect.Succes bb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Hoihoi,ik word een beetje moe van mezelf,nu ik 2 weken thuis ben realiseer ik mij steedsmeer hoe ik uit tassen heb geleefd de laatste maanden.Daarmee bedoel ik, de meeste dagen van de week in de kliniek en dan 1 of 2 dagennaar huis.Toch was ik in die dagen niet echt "thuis", eerst weer wennen, boodschappen doen,een beetje rommelen en dan weer de tas inpakken om terug te gaan.In mijn beleving heb ik mijn huis niet meer als een "thuis" gevoeld,daar word ik onrustig van.Ik wil alles gelijk weer op de rit hebben en tja, dat gaat niet.Maar ja, aan toegeven en proberen niet al te onrustig te zijnvind ik lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goeie middag lieve kanjers.Wijfie als je drank op hebt verlies je de realiteit, dus ook de tijd. Ik vond het altijd jammer dat ik dan naar bed moest omdat ik me op dat moment erg lekker voelde. Het werd ook altijd veel later, dan kon ik zo lang mogelijk (genieten) van de fikse roes, mits ik dan niet heel erg flink in de olie was want dan was het anders. Dan wist ik niet meer van voren dat ik van achteren nog leefde.Wat zit het toch allemaal raar in elkaar hé? Nu denk ik, hoe kan ik nu genieten van iets wat mijn leven verwoest.Hoe kan ik nou genieten van iets wat zo slecht voor me is.Ik ben nu anderhalf jaar droog, en geniet nu vaak pas echt. Het leven is mooi het leven is echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 goedenavond allen!Denker gefeliciteerd en Desi 7 maanden wow....ik ga zo weer de deur uit, want vanmiddag in bed gelegen, moet mezelf af en toe onder de mensen gaan bevinden, anders isoleer ik me weer, met alle gevolgen van dien, er is nog steeds ''iets'' in me, dat de ramen wil afplakken (dat was best een goed idee toch Fleur ) en heel veel bier wil drinken.....en helemaal niemand meer wil zien en spreken...belachelijk natuurlijk, maar ik moet echt ''vechten'' om het niet te doen, vorige week woensdag, begon ik weer te drinken, vandaag neem ik de eerste niet, sterker nog :light:ik beloof jullie dat ik NU mijn refusal inneem, en dan ga sporten, allemaal een hele fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Gaby sterkte meid. Je kunt het wel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Hey Desi, ZEVEN MAANDEN VANDAAG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Mag helaas vannavond niet sporten, heb wel trek dus dan maar een stevige wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ging goed verder. Wel raar dat vechten tegen eenzaamheid, terwijl ik toch mensen ontmoet!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik mag niet sporten omdat ik aan het opbouwen ben en dan mag je max 3 maal per week, met tussenpozen van minimaal 1 dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Volgens de sportschool en hun trainer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Hallo Denker,Nog vele droge jaren. Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Nee alleen een ex. dus dat gaat 'm nie worden. Nee ik ga wandelen in de buurt en kijk omhoog en laat me afleiden door wat ik in de straten zie. Goed idee van die koffie, laat ik die vast doorlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Dank je xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
melissa Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 dag 1...maar makkelijk, want ik heb een kater, en dan heb ik geen zin in drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden